نکات بهداشتی که باید در خرید گوشواره طلا به آنها دقت کنید

با سلام و ارادت خدمت همراهان  مجموعه گالری طلا و جواهر ماندگار

امروز می خواهیم درباره خرید گوشواره به شما نکاتی بهداشتی و مهم را گوش زد کنیم 

که با خیال راحت یک جفت گوشواره طلا رو با اطمینان خرید کنید 

دوستان عزیز در خرید گوشواره طلا و کلا طلا و جواهرات مورد نیازتون حتماً از یک فروشگاه طلا و جواهر معتبر خرید کنید زیرا برخی از فروشگاه های طلا و جواهر هیچ اهمیتی به نکات مهم بهداشتی نمی دهند.

این موارد از آنجا اهمیت دارد که مخاطبین طلا و جواهر که به قصد خرید طلا و جواهر به گالری طلا  مراجعه می کنند به هرعلتی چندین مدل گوشواره طلا روانتخاب و تست می کنند اما خریداری نمی کنند معمولا در ، پلاک طلا، سرویس طلا و، دستبند طلا و ...قابل انتقال به هر مشتری جدید می باشد.چنین شرایطی صاحب طلا فروشی بدون اینکه طلا تست شده را استریل کنند مجدد در ویترین طلا جواهر خود قرار می دهند. طبیعتا در چنین شرایطی بیماری های متفاوت پوستی از طریق تست گوشواره طلا

 !متاسفانه اتفاق بدتر اینکه بعضی از فروشگاه های طلا و جواهر، طلای کم اجرت یا دست دوم را به عنوان نو یا همان دست دوم به مخاطبین طلا و جواهر می فروشند  

چنین اتفاقی بسیار خطرناک و اشتباه می باشد چراکه با احتمال حتی استفاده یک روزه هر مشتری از طلا خریداری شده امکان انتقال هر بیماری پوستی وجود دارد. یکی از راه های برطرف کردن این نگرانی این است که برای خرید طلا و جواهر به هر گالری طلا که مراجعه می کنید یک پد الکلی همراه خودتون داشته باشید که قبل از پرو هر محصول خصوصا گوشواره طلا آن را استریل کنید و با همین اقدام از بیماری های پوستی زیادی جلوگیری کنید.

لازم می دونیم چند نکته مهم درباره گالری طلا و جواهر ماندگار بهتون اطلاع بدیم . اول اینکه مجموعه گالری ماندگار  هیچ گونه طلا دست دوم ندارد! ما محصولات طلا با اجرت کم داریم ولی طلا دست دوم نه! و دوم اینکه تمام طلا و جواهرات ما  از جمله گوشواره طلا، دستبند طلا، انگشتر طلا، حلقه طلا و... قبل از فروش استریل میشه حتی اگه پرو هم نشده باشه! چرا که خود دست هم عامل بیماری های پوستی بسیاری هستش.

محصولات خیلی شیک و زیبای گالری ماندگار در دسته بندی گوشواره طلا برای شما با جزئیات کامل ارائه شده است.

در مقاله بعدی سعی می کنیم راه های تشخیص طلا نو و طلا دست دوم را برای شما همراهان خوب گالری ماندگار توضیح بدیم. همچنین در یکی از مقالات آینده فرق بین سرویس طلا نو و سرویس طلا دست دوم را برای شما با جزئیات توضیح خواهیم داد.

در مقاله قبلی گالری ماندگار سعی کردیم نکات خیلی مهمی در خصوص خرید حلقه طلا رو توضیح بدیم در واقع نکات مهمی که در انتخاب و خرید حلقه نامزدی باید به آنها توجه کرد. خواندن این مقاله را به همه دوستانی که قصد خرید حلقه نامزدی را دارند توصیه می کنیم.

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.