با انواع مدل های دستبند زنجیری طلا آشنا شوید

یکی از پرطرفدارترین زیورآلات دستبند است که جلوه خاصی به استایل افراد می بخشد. این اکسسوری بیشتر مورد توجه خانم ها قرار دارد و اکثرا در میان قشر جوان محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. امروزه اکثر خانم ها تمایل خاصی به استفاده از النگو ندارند، به همین دلیل دستبند جایگزین مناسبی برای النگو خواهد بود که راحتی در استفاده و داشتن طرح های متنوع این دستبندها در این انتخاب بی تاثیر نیست.

پرفروش ترین مدل دستبند، دستبند زنجیری طلا است که به راحتی با انگشتر و ساعت نیز ست می شود. اکثر افراد به دلیل راحتی و زیبایی این نوع دستبندها اقدام به انتخاب این مدل دستبند می کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد انواع دستبند زنجیری و معرفی چند مدل از آن بپردازیم.

خرید دستبند زنجیری طلا

هنگام خرید دستبند زنجیری توجه به این موضوع که قیمت دستبند طلا ظریف نسبت به دستبندهای دیگر مناسب تر است، اهمیت دارد. معمولا این دستبند با طلای زرد با هر رنگ پوستی هماهنگ است و افراد با هر سلیقه و تیپی به راحتی از آن استقبال می کنند. این نوع دستبند به هیچ عنوان کهنه یا قدیمی نمی شود. به عبارتی بعد از چند سال از مد نمی افتد و فرد به راحتی می تواند بدون نگرانی تا هر وقت که بخواهد از آن استفاده کند.

در صورتی که بودجه کافی برای خرید این نوع دستبند ندارید، می توانید از دستبند زنجیری با روکش طلا استفاده کنید. این دستبندها از فلز دیگری ساخته شده اند و فقط سطح آن با طلا پوشیده شده است. این دستبند قیمت مناسبی دارد، اما عیب آن این است که هر چند مدت یکبار باید نسبت به ترمیم رویه طلای آن اقدام کنید. 

انواع دستبندهای زنجیری طلا

پرطرفدارترین دستبند در بین افراد مدل جدید دستبند زنجیری طلا است. امکان آویزان کردن انواع سنگ و پلاک به این نوع دستبندها وجود دارد، علاوه بر آن انعطاف پذیر بوده و استفاده از آن بسیار راحت است. در ادامه انواع دستبند زنجیری را مورد بررسی قرار می دهیم.

دستبند زنجیری از جنس مکرومه با زنجیرهای ظریف

این دستبند دارای طرح جالبی است، به این صورت که لبه های دستبند با لایه های زنجیری شکل تزئین شده اند که ممکن است گاهی هر دو طرف این دستبند اینگونه تزئین شده باشد. در برخی مدل های آن نیز از زنجیری نازک در میان بافت مکرومه استفاده می کنند. قیمت این دستبند نسبت به دستبند طلا زنجیری کلفت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

دستبند زنجیری با آویزهای متنوع طلا

این دستبند به دلیل استفاده از پلاک در آن بسیار پرطرفدار است، به نحوی که امکان تغییر پلاک ها طبق نظر و سلیقه افراد ممکن است. این پلاک به دلیل زنجیری بودن امکان اضافه کردن آویزهای قفل دار را دارد. در صورتی که دستبند شما ساده باشد، با خرید پلاک های متنوع می توانید آن را به دستبندی زیبا با آویزهای طلا تبدیل کنید.

دستبند زنجیری طلا با سنگ های قیمتی

دستبندهای حاوی سنگ های قیمتی از جمله جواهر به راحتی بسته به نوع و رنگ جواهر آن با هر لباسی ست می شوند. استفاده از انوع سنگ ها در دستبند هم می تواند در تیپ های رسمی و غیر رسمی استفاده شود. به عنوان مثال، دستبند با سنگ فیروزه هم در مهمانی ها و هم لب دریا برای فرد قابل استفاده است. اما دستبند با سنگی قیمتی در مجالس بیشتر قابل استفاده خواهد بود و برای استفاده در مجالس غیر رسمی توصیه نمی شود. 

معرفی چند دستبند زنجیری از گالری ماندگار

دستبند زنجیری به عنوان راحت ترین مدل دستبند، بهترین انتخاب برای خانم ها محسوب می شود. علاوه بر آن قیمت دستبند زنجیری طلا ظریف نسبت به سایر دستبندها مناسب تر است که به راحتی نیز قابل ست کردن با دیگر زیورآلات خواهد بود.

استفاده از این دستبند طلا قانون خاصی ندارد و بسته به سلیقه و راحتی افراد در دست چپ یا راست استفاده می شود. در ادامه به معرفی برخی از دستبندها در گالری ماندگار خواهیم پرداخت.

دستبند طلا تیفانی زنجیری

دستبند طلا ایتالیایی با طرح زنجیری برند تیفانی یکی از خاص ترین دستبندهای گالری ماندگار محسوب می شود. این دستبند به راحتی امکان ست شدن با زیورآلات دیگر را دارد و انتخابی مناسب برای افراد مشکل پسند خواهد بود. آویز ظریفی در وسط دستبند قرار دارد که جلوه آن را چند برابر کرده است.

ترکیب زنجیر با طرح فلامینگو و تیفانی باعث شده که این دستبند در عین اسپرت بودن، برای مجالس نیز مناسب و قابل استفاده باشد.

دستبند طلا تیفانی به دلیل راحتی هنگام استفاده و قرار گرفتن روی مچ انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره است. علاوه بر آن با وزن مناسبی که دارد، می تواند به عنوان هدیه نیز مورد استفاده قرار گیرد. این دستبند با قفل طرح طوطی، مطمئن ترین قفل را دارد که ست آن نیز در گالری ماندگار موجود است.

دستبند طلا زنجیری کارتیه پیچ

دستبند زنجیری طلا کارتیه پیچ با قفل طوطی و رنگ زرد در مجموعه ماندگار موجود است. این دستبند پلاکی طلا با طرح فلامینگو و کارتیه دارد و تعدادی نگین اتمی دخترانه نیز در آن بکار رفته است.

در صورتی که پوست تن شما گرم است، استفاده از این طرح به دلیل هماهنگی با پوست شما بسیار توصیه می شود.

دستبند طلا زنجیری حوا

دستبند طلا مدل زنجیری حوا از طلای زرد ساخته شده که نمایی براق به آن بخشیده است. این دستبند به عنوان یکی از مقاوم ترین مدل های دستبند زنانه محسوب می شود.

این مدل دستبند زنجیری طلا قابلیت آبکاری با طلا سفید یا زرد را نیز دارد، اما آبکاری با طلای سفید اصلا توصیه نمی شود، زیرا بعد از مدتی رنگ آن به زرد تغییر می کند.

ابعاد این دستبند 18 سانتی متر بوده و قفل آن نیز مدل طوطی است. زنجیر دستبند طلا حوا دارای دو مدل با طرح فلامینگو و کابلی ساخته و مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر آن دو پلاک طرح قلب و کلید در این دستبند به کار رفته که زیبایی آن را چند برابر کرده است.

کلام آخر

دستبند زنجیری طلا با توجه به تنوعی که دارد، به عنوان یکی از زیباترین مدل دستبند مورد استفاده اکثر خانم ها و آقایان قرار گرفته که امروزه با تنوع بالایی که دارد، برای هر سلیقه ای در بازار ساخته شده است.

در این مقاله انواع دستبند زنجیری و نکات قبل از خرید آن صحبت کردیم. در صورتی که قصد دارید دستبندی طلا بخرید، لازم است ابتدا به امنیت خرید خود توجه کنید. با مراجعه به گالری ماندگار می توانید خرید امن خود را تضمین کنید، علاوه بر آن با خرید به روزترین زیورآلات از جنس طلا از خرید خود نهایت لذت را ببرید.

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.