زیباترین سرویس طلا برای ولنتاین

سرویس طلا برای ولنتاین یکی از بهترین انتخاب هایی است که با خرید آن می توانید بانوی زندگی خود را شگفت زده کنید.همیشه هدیه دادن نشانه مهر و محبت طرفین به یگدیکر است.مخصوصا اگر این هدیه مناسب های مختلفی مانند جشن سالگرد ازدواج، هدیه روز تولد و یا هدیه ولنتاین باشد. چهاردهم فوریه مصادف با 25 بهمن ماه در کشور ما روز ولنتاین نام گذاری شده است. در گذشته در این روز مسیحیان  به همسر، نامزد یا معشوق خود هدیه میدادند. اما امروزه در تمامی دنیا این روز جشن گرفته می شود. و هرکس بدون در نظر گرفتن نسبت خود می تواند با هدیه ای زیبا بانوی خود را خوشحال کند.

همه ما به علاقه اکثر بانوان نسبت به طلا و جواهرات اشنایی داریم. خانم ها از گرفتن هدیه طلا نسبت به سایر هدایا بیشتر خوشحال می شوند. یکی از بهترین هدایایی که در روز ولنتاین می توان برای آنان تهیه کرد سرویس طلا است .که مناسب با بودجه شما خریداری می شود. امروزه زیباترین سرویس های طلا برای ولنتاین سرویس های طلا ظریف و زیبایی هستند که در بین بانوان توجه زیادی را به خود جلب می کنند.

1- سرویس طلا برای ولنتاین

روز ولنتاین بیشتر جنبه نمادین دارد و هدیه دادن در این روز به این منظور است که به افراد عزیزمان یادآوری کنیم چقدر دوستشان داریم و به یادشان هستیم. در سال های اخیر اولین انتخاب اقایان برای هدیه روز ولنتاین خرید طلا می باشد. زیرا طلا علاوه بر جنبه معنوی از جنبه مادی نیز برخوردار است.اما طلا ی روز ولنتاین یکی از هدایایی است که باید نسبت به دیگر هدایا خاص جلوه کند. حال می تواند یک قطعه طلا با طرحی خاص باشد با ظریف ترین و زیباترین سرویس طلا باشد.

2- زیباترین سرویس طلا برای ولنتاین

سرویس ها طلا یکی از محبوب ترین لوازم در بین بانوان است. سرویس طلا یکی از کاربردی ترین زیورآلات در میان بانوان است که به آن علاقه دارند و از آن استفاده می کنند. سرویس های طلا انواع مختلفی دارند. در فیمت های مختلف و مدل های متفاوتی  در بازار و فروشگاه های طلا و جواهر به چشم میخورند. در این جا ما به شما چند مدل از زیباترین سرویس طلا برای ولنتاین را معرفی خواهیم کرد.

2-1- سرویس طلا باروک

مروارید باروک یکی از زیباترین زیورآلاتی هست که به تازگی در میان بانوان توجه زیادی را به خود جلب کرده است

باروک، مرواریدی نامتقارن است که در اندازه و شکل های متفاوتی دیده می شود. زیباترین سرویس های طلا از ان ساخته می شود که در دنیای مد و فشن امروزه از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

2-2- سرویس طلا طرح تراش

سرویس طلا طرح تراش یکی از زیباترین سرویس طلایی است که در بین بانوان طرفداران بسیار زیادی دارد. این طرح با تراش های بسیار زیبا بر روی طلا نمای جذابی چون نگین را بوجود اورده است که جلوه خاصی را از خود نشان می دهد. همچنین به دلیل درخشندگی و شفافیتی که دارد باعث شده که بسیاری از بانوان به جای استفاده از سرویس طلا نگین دار از سرویس طرح تراش استفاده کنند.

2-3- سرویس طلا مارکیز

سرویس طلا مارکیز یکی از زیباترین سرویس طلا برای ولنتاین است که از برش طلا و الماس ساخته می شود. تراش مارکیز را به دلیل ارزشمندی و کمیابی از گران ترین نوع الماس می دانند. فرم ظاهری آن به فرم چشم یا قایق تشبیه شده است. این نوع تراش معمولا به صورت تک نگین و یا همراه الماس های کوچکی که آن را احاطه کرده اند درست می شود.

 

 

3-4- سرویس طلا زیتون

سرویس طلا طرح زیتون معمولا از یک گردنبند، یک جفت گوشواره طرح زیتون، یک انگشتر و یک دستبند ساخته شده است. این سرویس با الهام از برگ درخت زیتون طراحی شده. برگ درخت زیتون یکی از نمادهایی که در میان مردم محبوبیت بسیاری دارد. برگ درخت زیتون نماد صلح و آرامش است که در صنعت طلا سازی کاربرد زیادی دارد. یکی از مدل سرویس های طلا بدون نگین می باشد. که در وزن ها و سایز های متفاوتی به فروش می رسد.

 

2-5- سرویس طلا قلب

نماد قلب سمبل دوستی، محبت ونشان دهنده عشق بین افراد است. که این عشق و علاقه باعث هدیه دادن طلایی با نشان قلب می شود. سرویس طلا طرح قلب جز یکی از بهترین مدل هایی است که برای هدیه روز ولنتاین به کار می رود. طرح این سرویس نشان دهنده علاقه و ومهری است که شما نسبت به فرد عزیز زندگیتان دارید و می توانید با آن عشقتان را به طرف مقابل ابراز کنید. سرویس طلا طرح قلب می تواند یک هدیه ماندگار وزیبا باشد که لحظات شادی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

2-6- سرویس طلا تیفانی

طلا طرح تیفانی یکی از محبوب ترین طرح طلا در بین افراد می باشد. به عنوان یک ترند جهانی از تلفیق  کیفیت و زیبایی شناخته شده است. شرکت تیفانی برای خلق طلا و جواهرات خود از متریال متفاوتی چون طلا زرد، سفید و طلا رزگلد استفاده می کند. همچنین از به کار گیری طلا با الماس و سنگ های گران قیمت و ارزشمند آثار بسیار باشکوهی را خلق کرده است. می توان گفت طلای طرح تیفاتی یکی از جذاب ترین نمونه طرح های طلا در دنیا هستند که استفاده آن به صورت ست یا نیم ست و حتی دستبند یا گردنبند تک همچنان جذابیت و درخشندگی فراوانی دارد.

 

2-7-سرویس طلا طرح آلبرنادو

یکی از سرویس طلاهای مورد توجه  بانوان طرح البرنادو است که برگرفته از تعدادی گوی کوچک و رنگی است. که با قرار گرفتن در کنار یکدیگر طرح خاصی را نمایان کرده اند. یکی از ترند های شناخته شده روز دنیا است که از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است. سرویس طلا البرنادو از گوی های سفید، زرد و رزگلد در انواع ست و نیم ست تشکیل شده است.

3- خرید سرویس طلا از گالری ماندگار

در این مقاله در ارتباط با زیباترین سرویس طلا برای ولنتاین صحبت کردیم. انواع سرویس های طلا تیفانی، طرح قلب، طرح زیتون، باروک، طرح تراش و مارکیز و طرح های دیگر را می توانید در گالری طلا ماندگار مشاهده کنید. در گالری طلا ماندگار از مشاهده و خرید جدیدترین و زیباترین سرویس های طلا بهره مند شوید. گالری طلای ماندگار به شما کمک می کند تا خریدی امن همراه با اطمینان و آرامش را تجربه کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.