3 فاکتور مهم در خرید آنلاین انگشتر

همانطور که همه ما میدونیم اکسسوری ها و زیور آلاتی که استفاده میکنیم، توجه بسیار زیادی را به سمت خود جلب میکند و مهم است که چه سبک زیورآلات استفاده می کنیم. چون علاوه بر آنکه توجه دیگران را جلب میکند؛ نوع انتخاب، سلیقه و شخصیت ما را به اطرافیان نشان میدهد.

 طلا  یکی از خاص ترین زیورآلات است که بین خانمها طرفدار زیاد دارد و یکی از پرفروش ترین زیورآلات است که بصورت حضوری و اینترنتی فروخته میشود. یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین شاخهی زیورآلات انگشتر  است؛ چون قشنگی و زیبایی خاصی برای دست به همراه دارد. گالری ماندگار یکی از بهترین فروشگاه اینترنتی طلا است که در زمینه فروش آنلاین اعتبار بالایی دارد.

 

معرفی فروشگاه آنلاین طلا گالری ماندگار

گالری ماندگار یکی از بزرگترین گالری طلا است که سابقه طولانی در زمینه طراحی، ساخت و فروش طلا دارد که در خیابان 17 شهریور، 200 متر پایین تر از میدان امام حسین قرار دارد. چند سالی است که بخش فروش آنلاین را به خدمات خود اضافه کرده است. 

گالری ماندگار یکی از پرفروش ترین گالریهای طلا است. اعتبار بسیار بالایی بین گالریها دارد چون اعتماد خریداران برای این مجموعه در اولویت است ؛ و پاسخگویی 24 ساعته آنلاین برای پاسخ دادن به سوالات شما عزیزان و رفع مشکلاتتون دارد.

 

مهمترین فاکتور های خرید آنلاین طلا

شیک بودن و جدید بودن محصول طلا

اولین فاکتور این است که انگشتر طلای زنانه شیک باشد؛ که مهم است کنار شیک بودن، جدید هم باشد.جدیدترین مدلهای انگشتر طلا، انگشتر کارتیه و سیاه قلم است؛ که برای همه سنین، مردانه و زنانه وجود دارد. با توجه به فاکتور اول که محصولات باید بروز و شیک باشه، تمامی محصولات در گالری ماندگار توسط طراحان ایرانی در یک کارگاه تولیدی با امکانات بالا ساخته میشه و در زمینه ساخت و طراحی سابقه بالایی بین همکاران خودش در صنف بازار طلا دارد؛ و نکته جالب تر این است که چون محصولات توسط طراحان ایرانی در کارگاههای خودشون ساخته میشه، این مجموعه دستمزد بسیار پایینی میگیرد و همیشه تخفیف دارد. 

 

اصل بودن کالا

دومین فاکتور ضمانت اصل کالا است؛ که در خرید اینترنتی بسیار مهم است. چون به هر فروشگاهی نباید و نمیشه راحت اعتماد کرد و اون فروشگاه آنلاین باید یک وبسایت معتبر داشته باشد که بتوانیم راجبش جستجو کنیم و از محصولات و اصل بودن آنها در اون فروشگاه مطمئن بشیم. 

 

ارسال سریع 

فاکتور سوم آماده سازی و ارسال سریع محصولات است که برای همه خریداران از جمله خودم، دریافت  کالا  در مدت زمان اندکی بسیار مهم است و بنظرم باعث خشنودی و رضایت بیشتر خریدار میشه .و در نهایت با توجه به اهمیت دریافت سریع کالا هم  برای خودم و هم شما خریداران، بدلیل اینکه تمامی محصولات در گالری ماندگار در کارگاههای خود مجموعه توسط طراحان خودش طراحی میشه، اکثر سفارشها رو در بازه زمانی یک روزه به دستمون میرسونه.

در ادامه به بررسی جدیدترین انگشترهای طلا در مجموعه ماندگار می پردازم.

 

محبوب ترین مدل های انگشتر طلا فروشگاه طلا ماندگار

انگشتر کارتیه

یکی از پرفروش ترین و جذابترین محصولات گالری ماندگار، محصولات و کارهای کارتیه است. کارتیه جزو خاص ترین محصولات گالری ماندگار است. 

جواهرات کارتیه به دلیل نوع محصولاتش سبک خاصی دارند. محصولاتش شامل گروه سنی خاص و جنسیت نمیشه و اسپرت طراحی شده است و در کنار سبک خاصی که دارد؛ قیمت خیلی مناسبی نسبت به سبک و طراحیشون دارد. 

گالری ماندگار تمامی محصولات کارتیه از جمله گردنبند، گوشواره، انگشتر و دستبند کارتیه را دارد که این محصولات چه تکی ، چه ست و نیم ست طرفداران خود را دارد و جزو پرفروش ترین های گالری ماندگار هستند.

 

انگشتر طلا کارتیه تخت

انگشتر طلا کارتیه تخت یکی از محصولات جذاب، پرطرفدار و پرفروش در گالری ماندگار این محصول است که با طلای زرد 18 عیار به رنگ زرد ساخته شده است .

این مدل انگشتر طلا نمای براق با حالت زنجیری و لخت دارد. این مدل در وزن 4.00گرم و بدون نگین ساخته شده است.

این محصول اسپرت است و مناسب برای همه سنین و آقایان و بانوان عزیز است.

کد این محصول در گالری ماندگار 1720 است.

 کد محصول:1720

 

انگشتر طلا کارتیه زرد

انگشتر طلا کارتیه زرد یکی از انگشترهای محبوب گالری ماندگار است که با طلای زرد 18 عیار و به رنگ زرد ساخته شده است.

این مدل انگشتر طلا نمای مات و حالت زنجیری و لخت دارد. این مدل در وزن 3.500گرم و بدون نگین ساخته شده است. این محصول مناسب و بانوان عزیز است.

این محصول قابلیت تغییر سایز داره و البته نمونه های مشابه این کار در گالری ماندگار با وزن کمتر نیز وجود دارد.

کد این محصول در گالری ماندگار 1517 است. 


کد محصول:1517
 

تفاوت این محصول با محصول اولی در اینکه : یک اولی اسپرت است و دومی مناسب بانوان عزیز است. دوم اینکه محصول دومی وزن کمتری نسبت به اولی دارد و به بانوانی که محصول سبک دوست دارند این کار را توصیه میکنم.

شما عزیزان می توانید محصولات معرفی شده را به صورت تکی با تخفیف 3 درصدی از گالری ماندگار خریداری کنید و یا 

در صورت تمایل این محصول را  بصورت ست کامل به مجموعه ماندگار سفارش بدید.

 

انگشتر سیاه قلم

     انگشتر سیاه قلم یکی دیگر از محصولات پرطرفدار گالری ماندگار است. چون هم ساده است و هم در کنار سادگی در انگشترها توسط طراحان خودشونو سیاه قلم کار شده که تو دست نمای خیلی زیبایی دارد.

 

انگشتر سیاه قلم جلوا

انگشتر سیاه قلم مدل جلوا یکی دیگر از محصولات جذاب و پرفروش گالری ماندگار است. این محصول با طلای زرد 18 عیار  ساخته شده است که روش انگشتر با سیاه قلم کار شده است.

این محصول در وزن 2.350 گرم و بدون نگین ساخته شده است و قابلیت سایز بندی دارد.

این محصول اسپرته و مناسب آقایان و بانوان عزیز است.

کد این محصول در گالری ماندگار 1116 است. 

کد محصول:1116
 

شما عزیزان می توانید این محصول  را نیز بصورت تکی با تخفیف 3 درصدی از گالری ماندگار خریداری کنید و یا در صورت تمایل این محصول را  بصورت ست کامل به مجموعه ماندگار سفارش بدید.

 

 

انگشترطلا

در این بخش نیز چند مدل انگشتر زنانه حلقه زنانه شیک که مطابق جدیدترین مدلهای سال  2020  است و در گالری ماندگار موجود است؛ معرفی شده است.

 

انگشتر طلا شعر

  انگشتر شعر طلا یکی از محصولات فوق العاده، جذاب و پرفروش گالری ماندگار است. هر چقدر از زیبایی این کار بنویسم باز هم کمه. سبک این مدل انگشتر طلا جدید بسیار خاص و هنری است و یکی از جدیدترینهای گالری ماندگار است.

 این محصول از طلای زرد 18 عیار ساخته شده است. 

روی انگشتر شعر طلا  طرح شعر است.  شعری که بر روی این مدل انگشتر نوشته می نویسند سفارشی است. یعنی شما عزیزان می توانید شعر دلخواهتان را برای حک روی انگشتر به گالری ماندگار بدهید. 

این محصول در وزن 5.270 گرم و بدون نگین ساخته شده است و  محصول نمای زیبایی نسبت به قیمتش دارد.

کد این محصول در گالری ماندگار 1276 است. 

کد محصول:1276

 

انگشتر طلا طرح گل رز

انگشتر گل رز یکی دیگر از پرفروش ترین و زیباترین مدل انگشتر در بازار جواهر تهران و گالری ماندگار است که از طلای زرد 18 عیار ساخته شده است.

این محصول در وزن 3.90 گرم با نگین ساخته شده است. نگین آن از نوع اتمی است که گارانتی گالری ماندگار را دارد. این محصول نمای زیبایی نسبت به قیمتش دارد و دوام و استحکام بالایی دارد.

هنگام فروش انگشتر به خود مجموعه ماندگار، وزن و هزینه نگین از از مبلغ کل کسر نمیشود. کد این محصول در گالری ماندگار 1274 است.

کد محصول:1274

 

 

شما عزیزان می توانید محصولات معرفی شده در این بخش  را بص

ورت تکی با تخفیف 2 درصدی از گالری ماندگار خریداری کنید و همچنین در صورت تمایل میتوانید  نیم ست گل رز  را برای ساخت به مجموعه ماندگار سفارش بدید.

میتوانید طبق کدهای معرفی شده محصولات را در سایت جستجو کنید و به صورت آنلاین خریداری کنید.

گالری ماندگار انگشتر طلای شیک در سبکها و طراحی دیگه هم دارد که میتوانید به وبسایت گالری ماندگار مراجعه کنید و سایر محصولات را ببینید.


 

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.