خرید حلقه طلا ( انتخاب حلقه نامزدی )

با سلام و ارادت خدمت همراهان همیشگی مجموعه فروشگاه آنلاین گالری ماندگار

امروز می خواهیم درباره خرید حلقه نامزدی اطلاعات مفیدی در اختیارتون بذاریم، همان طور که در جریان هستید انتخاب حلقه ازدواج یکی از رسم و رسوم مراسم نامزدی است. خانم ها و آقایان معمولا در خرید حلقه ازدواج وسواس زیادی دارند و به جزئیات ریز و درشت آن دقت می کنند. در سال های پیش حلقه ازدواج سبک ها و شکل های بسیار ساده ای داشت که روز به روز با طراحی ها و تکنولوژی پیشرفته، کارخانه ها و سازنده ها توانستند کارهای بسیار زیبایی طراحی کرده و بسازند.

خب اول از همه اینو بگیم که شما همراهان گرامی می توانید به قسمت حلقه ازدواج در سایت آنلاین طلا و جواهر گالری ماندگار مراجعه کنید و خرید اینترنتی حلقه ازدواج رو انجام بدید. حلقه های نامزدی که برای شما در سایت آنلاین طلا و جواهر گالری ماندگار گذاشته ایم جز شیک ترین ست حلقه ازدواج می باشند که با طراحی های جدید و پیشرفته انتخاب رو برای شما عزیزان راحت تر کرده ایم.

 

زمان سفارش حلقه ست :

در خرید حلقه ست اولین نکته ای که باید رعایت کنید این است که حداقل 15 الی 20 روز زودتر اقدام کنید، حالا سوال می کنید چرا این مقدار زمان؟! قابل ذکر است که اکثر گالری طلا و جواهر و سایت آنلاین طلا و جواهر که همانند گالری ماندگار در زمینه حلقه ست فعالیت گسترده دارند، بیشتر مدل حلقه ست طلا و جواهر به صورت سفارشی طبق سایز دست شما می سازند. اگر شما عجله داشته باشید و یا دیر اقدام کرده باشید، فروشنده مجبور به سایز کردن حلقه طلا می شود که کار کاملا غیر حرفه ای می باشد. چراکه حلقه ست باید طبق سایز دست شما عزیزان ساخته شود. چون یک حلقه نامزدی چیزی نیست که شما به راحتی بفروشید و یا تعویض کنید. پس خواهشا این نکته را جدی بگیرید که حدود 15 الی 20 روز زودتر برای سفارش حلقه ست اقدام کنید.

نوع و رنگ حلقه ازدواج :

                                                                                                                  حلقه نامزدی

در خرید حلقه ازدواج به مدل حلقه ست دقت کنید وبدانید کارهایی که متفاوت هستند یعنی حلقه شما و همسرتان مشابه هم نیستند زیباتر و جذابیت بیشتر دارد که البته تمامی این نمونه حلق ست را می توانید در سایت بگو طلا مشاهده کنید. اما نکته بعدی در خرید حلقه نامزدی این است که حتما در خرید حلقه ازدواج به سبک نگین و طراحی اون بسیار دقت کنید، توصیه ما به شما عزیزان این است که  از سبک پایه هایی با نگین چنگی استفاده کنید چرا که نگین هایی که ریلی هستند زودتر ریخته و در موقع سایز کردن در آینده افتاده و باعث زشتی و ضرر به شما عزیزان می شود.

در خرید حلقه نامزدی طلا به رنگ دقت کنید، همانطور که در قسمت قبلی برای شما توضیح دادیم که در حدود 15 روز از قبل برای سفارش اقدام کنید تا بتوانید به راحتی رنگ، سایز و سنگ کارتون رو به سلیقه خودتون سفارش بدید. به عنوان مثال شما تشریف می برید برای خرید طلا و جواهر به یک گالری طلا و جواهر و یک حلقه طلا رو انتخاب می کنید ولی از رنگ کار خوشتون نمیاد، یعنی کار رنگ زرد دارد و شما رنگ سفید دوست دارید. در این حالت فروشنده کاری که پایه زرد دارد را برای شما آبکاری سفید می کند، این کار به مرور زمان آبکاری رو از دست داده و به مرور باعث دلزدگی شما از حلقه ازدواجتون میشه. برای همین ما در مجموعه گالری ماندگار تاکید برا زمان برای سفارش حلقه ازدواج می کنیم.

 

حکاکی بر روی حلقه نامزدی :

باید گفت که حکاکی اسم و تاریخ در بازوی حلقه ازدواج یکی از قشنگترین تغییرات است که حلقه نامزدی شما رو خاص می کند و از همه مهمتر که شما هیچ موقع تاریخ ازدواجتون رو فراموش نمی کنید. حالا شاید براتون سوال بشه که کجا باید روی حلقه نامزدی حکاکی کنیم. خب در زمان خرید حلقه نامزدی شما می توانید از فروشنده طلا و جواهر بخواهید که برای این تغییرات شمارو راهنمای کنه. در ضمن مجموعه آنلاین سایت طلا و جواهر گالری ماندگار در موقع خرید به دستور شما عزیزان هر نوشته با هر فونتی که دوست داشته باشید رو به صورت کاملا رایگان برای شما انجام میده.

                                                                                                                         حلقه نامزدی

فاکتور خرید حلقه طلا :

شما در موقع خرید باید حتما وزن رو با فاکتور چک کنید که کاملا مطابقت داشته باشد و در خصوص حلقه جواهر حتما باید در فاکتور (شناسنامه جواهر) تعداد نگین، رنگ نگین، سایز نگین و درجه کیفیت نگین قید شود که شما عزیزان موقع فروش بتوانید به راحتی از قیمت روز جواهرتون اطلاع داشته باشید. فراموش نکنید که موقع خرید جواهر حتما باید شناسنامه معتبر جواهر را از فروشنده طلا و جواهر درخواست کنید. و نکته آخر اینکه به یاد داشته باشید که برای این هدیه پر خاطره حتما یک جعبه مناسب و خیلی زیبا انتخاب کنید تا زیبایی این هدیه دو چندان شود.

چکیده مقاله:

  1. برای سفارش و خرید حلقه نامزدی باید 15 الی 20 روز زودتر اقدام کنید
  2. مدل هایی انتخاب کنید که دقیقا یک شکل نباشند
  3. نگین هایی استفاده کنید که چنگی باشد نه ریلی
  4. به رنگ دلخواه حلقه ازدواج خیلی دقت کنید
  5. حکاکی بر روی حلقه طلا به دلخواه شما با فونت و نوشته شما یک پیشنهاد خاص می باشد، فراموش نکنید
  6. در زمان خرید حلقه ازدواج به فاکتور طلا دقت زیادی کنید
  7. و اینکه جعبه مناسب و خاص حلقه ست را فراموش نکنید

مجموعه آنلاین گالری ماندگار در کنار شماست برای خرید و راهنمایی بهترین هدیه عمرتون. ما برای خوشبختی شما بهترین آرزو ها رو داریم.

 

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.