ناگفته های طلای کارتیه و انواع آن

معرفی فروشگاه آنلاین طلا گالری ماندگار

گالری ماندگار یکی از بزرگترین گالری طلا است که سابقه طولانی در زمینه طراحی، ساخت و فروش طلا دارد که در خیابان 17 شهریور، 200 متر پایین تر از میدان امام حسین قرار دارد. چند سالی است که بخش فروش آنلاین را به خدمات خود اضافه کرده است. 

گالری ماندگار یکی از پرفروش ترین گالریهای طلا است. اعتبار بسیار بالایی بین گالریها دارد چون اعتماد خریداران برای این مجموعه در اولویت است ؛ و پاسخگویی 24 ساعته آنلاین برای پاسخ دادن به سوالات شما عزیزان و رفع مشکلاتتون دارد.

 

 

محبوب ترین مدل های انگشتر طلا فروشگاه طلا ماندگار

انگشتر کارتیه

یکی از پرفروش ترین و جذابترین محصولات گالری ماندگار، محصولات و کارهای کارتیه است. کارتیه جزو خاص ترین محصولات گالری ماندگار است. 

جواهرات کارتیه به دلیل نوع محصولاتش سبک خاصی دارند. محصولاتش شامل گروه سنی خاص و جنسیت نمیشه و اسپرت طراحی شده است و در کنار سبک خاصی که دارد؛ قیمت خیلی مناسبی نسبت به سبک و طراحیشون دارد. 

گالری ماندگار تمامی محصولات کارتیه از جمله گردنبند، گوشواره، انگشتر و دستبند کارتیه را دارد که این محصولات چه تکی ، چه ست و نیم ست طرفداران خود را دارد و جزو پرفروش ترین های گالری ماندگار هستند.

 

 

طلای کارتیه یا (کارتیر گلد) نام یک برند فرانسوی است که در زمینه طلا و جواهرات فعالیت دارد و مرکزیت آن در شهر پاریس فرانسه است. این برند فرانسوی در اقسا نقاط دنیا دارای شعبه و نمایندگی است و محصولات خود را از طریق نمایندگی ها یا فروش آنلاین به علاقه مندان این حوزه ارائه می نماید.

محصولات این برند بیشتر به سبک اشکال هندسی و در هم زنجیروار ساخته شده است؛ منحصر به گروه سنی خاص و جنسیت میباشد و برای استفاده خانمها و آقایان مناسب می باشد .

محصولات این برند از تنوع بالایی برخوردار است. لازم به ذکر است اشاره گردد که این برند فرانسوی در زمینه هایی همچون ساخت عطر و ادکلن، جواهرات، طلا ، ساعت، عینک های آفتابی انواع دستبندهای مردانه و زنانه و انگشتر و سایر اقلام تزیینی فعالیت دارد.

 

اخرین مدل های دستبند طلا کارتیه
 

انواع دستبند طلا کارتیه دخترانه

دستبند کارتیر میخی یکی از محصولات محبوب و پرفروش در گالری ماندگار است که از طلای 18 عیار در سه رنگ با نمای براق ساخته شده است.

این مدل دارای 3 عدد دستبند میخی به رنگهای زرد، سفید و رزگلد میباشد. در طراحی این محصولی نگینی بکار نرفته است.

یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه طلا زنانه طرح میخی که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است .

 

 تنوع محصولات و سبک خاص این برند در طراحی طلا و جواهر سبب شده است که این برند در ذهن علاقه مندان طلا و جواهر ایرانی به عنوان طلای کارتیه شناخته شود. سبک طراحی در این نوع از طلا به گونه ای است که بیشتر تمایل به استفاده از اشکال هندسی در آن برجسته تر است.

یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه طلا زنانه که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است .

به گونه ای که هر موقع نام این نوع طلا و جواهر به گوش میرسد طرح خاصی از طراحی این نوع طلا که به شکل حلقه حلقه و اشکال هندسی است و در هم و زنجیروار است، به ذهن متبادر می شود. لازم به ذکر است اشاره گردد که این برند فرانسوی در زمینه هایی همچون ساخت عطر و ادکلن، جواهرات، طلا ، ساعت، عینک های آفتابی انواع دستبندهای مردانه و زنانه و انگشتر و سایر اقلام تزیینی فعالیت دارد.

 

 

پس حالا متوجه شدید که وجه تسمیه طلای کارتیر چیست؟ و هر وقت که نام این نوع از طلا از سوی فروشندگان طلا و جواهر به گوشتان می رسد متوجه میشوید که قرار است فروشنده چه طرحی را از ویترین خود در مقابل شما به نمایش درآورد. در تصویر زیر نمونه ای از طلای کارتیه را مشاهده می نمایید.

 


یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه طلا زنانه که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است .

 

 

دستبند کارتیر میخی یکی از محصولات محبوب و پرفروش در گالری ماندگار است که از طلای 18 عیار در سه رنگ با نمای براق ساخته شده است.

این مدل دارای 3 عدد دستبند میخی به رنگهای زرد، سفید و رزگلد میباشد. در طراحی این محصولی نگینی بکار نرفته است.

یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه طلا زنجیری است که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است.

 

 


یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه طلا زنانه میخی است که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است.

 

در زیر به انواع دستبند های کارتیر می پردازیم : 

مدل های دستبند کارتیه مردانه 

یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه طلا مردانه است که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است.

 

دستبند کارتیر مردانه نمونه از چندین هزار نمونه از دستبند های کارتیر است. دستبند کارتیر مردانه  دارای طراحی منحصر به فرد و خاص سلیقه اکثر مردان و جوانان است.

 دستبند کارتیه طلا مردانه که در عکس فوق نمونه ای از آن را مشاهده می کنید؛ دارای طراحی زیبا است که در تمامی انواع مدل های آن از طرح و سبک خاصی پیروی شده است. 

 

اگر بخواهیم یکی از ویژگی های این نوع از دستبندهای طلای مردانه را اشاره کنیم باید به ظرافت و کم وزن بودن آن ها اشاره نماییم.  دستبند کارتیه طلا مردانه یکی از لاکچری و پر فروش ترین انواع دستبندهای طلا مردانه است که غالباً آن را در دست اکثر مردان و جوانان مشاهده نموده اید.

 البته طرح های مشابه دستبند کارتیه مردانه در بازار فراوان است.


یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه مردانه که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است .

دستبند و انگشتر مردانه کارتیه  که در تصویر فوق مشاهده می نمایید دارای وزنی معادل 15.9 گرم و با عیار 18 که قیمت آن در حال حاضر به دلار معادل 4.092 هزار دلار و به پول ما معادل 15.771.000 تومان می شود.

 

 مشخصات فوق همگی نمایانگر اعتبار بالای برند کارتیه است که همواره توجه مشتریان خاص را به خود جلب می نماید. به عبارت دیگر قیمت بالای این نوع طلا به اعتبار وزن یا نوع عیار طلای آن نیست؛ بلکه بخش قابل توجهی از آن معطوف اعتبار برند، جاودانگی و ماندگاری آن در ذهن مخاطبین آن است.

 

یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه طلا مردانه طرح دستبند است که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است.


دستبند های کارتیه اسپرت

دستبند طرح کارتیه پیچ

دستبند طرح کارتیه پیچ یکی از جذاب ترین و پرفروش ترین دستبند النگویی طلا در گالری ماندگار است که از طلای 18 عیار در سه رنگ با نمای براق ساخته شده است.

 این مدل دارای 3 عدد دستبند النگویی طلا به رنگهای زرد، سفید و رزگلد میباشد. قفل این محصول از نوع ضامن دار و فنری است. در طراحی این محصولی نگینی بکار نرفته است.

یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه طلا زنانه طرح پیچ که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است.


 

دستبند کارتیه دخترانه و زنانه متشکل از طلای 18 عیار است که در همه حال مورد پسند و علاقه مخاطبین و علاقه مندان آن قرار داشته است. ظرافت و زیبایی و در عین حال سادگی این نوع دستبند های دخترانه سبب شده است تا هر کس به راحتی بتواند آن را با بقیه گزینه های خود ست نموده و از آن لذت ببرد.


یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه طلا زنانه طرح نگین دار که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است.

 

 دستبندهای کارتیر دخترانه به انواع مختلف دستبند کارتیر طلا، دستبند کارتیه زنجیری، دستبند کارتیه دوریس ، دستبند کارتیر لاو و دستبند کارتیه النگویی تقسیم می شوند. 

هر کدام از دستبند های مذکور دارای کاربردهای متفاوت است اما آنچه معمولاً جهت استفاده دختربچه ها مورد استفاده و کاربرد قرار میگیرد دستبند کارتیه النگویی است؛ زیرا این نوع دستبند در عین سادگی و زیبایی بسیار راحت و جمع و جور است و به راحتی می توان از آن استفاده نمود.

 

یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه طلا زنانه طرح لاو که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است.

 

یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه طلا زنانه که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است.

 

یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه طلا زنانه که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است.

برعکس دستبند کارتیه زنجیری، دستبند کارتیه النگویی بسیار راحت و آسان در دست قرار می گیرد و سهولت استفاده از آن در مقایسه با سایر انواع دستبند کارتیه طلا بسیار بالا است و مناسب دختر بچه هاست. 


یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه طلا زنانه که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است.

 

دستبند های کارتیه کودکانه 

 یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه طلا طرح نوزادی است که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است.

 یک نمونه ای از یک دستبند کارتیه طلا طرح نوزادی است که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است.

خرید طلا برای کودکان از دیرباز امری رایج و متداول بوده است و یکی از دغدغه های مادران پس از تولد کودکان خود خرید گوشواره، دستبند یا گردنبند طلا برای آنان است.  دستبند کارتیه کودکانه علاوه بر طرح های متنوع و کودک پسند، زیبایی خاصی را به دستان کودکان شما می بخشد به نحوی که با دیدن آن ها در دستان کودکان خود بیش از پیش مجذوب آنها می شوید.

 

نیم ست و تمام ست طلای کارتیه

نیم ست طلا از دو قسمت شامل گردنبند و گوشواره و گاهی همراه با انگشتر است. درصورتیکه یک ست کامل یا تمام ست شامل سه قسمت گردنبند، گوشواره و دستبند است و میتواند شامل اجزای بیشتری باشد.

اگر سرویس یا نیم ست میخواهید و به هر دلیلی شرایط خرید را در آن بازه زمانی ندارید،  پیشنهاد ما به شما اینست که هر قطعه جواهرات را جداگانه تهیه کرده و قطعات بعدی را به مرور خریداری کنید.

 


 

 

 

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.