با انواع مدل النگو طلا آشنا شوید

مدل النگو طلا اکسسوری است که می‌توانید با لباس‌های مجلسی یا لباس‌های معمولی، ترکیبی یا مهمانی، بدون نیاز به فکر زیاد ست کنید. با توجه به تعداد زیادی از این لباس در کمد لباس شما، آیا دوست ندارید که النگوی طلا را نیز به آنها اضافه کنید؟ این طرح‌های ظریف و ساده با هر چیزی که می‌پوشید، بدون دردسر ست می‌شوند.

مدل‌ النگوهای گالری ماندگار برای خانم‌ها به قدری شیک هستند که می‌توانید آن‌ها را به ‌صورت تکی یا چندتایی بپوشید و ظاهری زیبا و جذاب برای مچ دست ایجاد کنید. ما طرح‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که با ظاهر لباس‌های شما هماهنگ باشد.

طرح‌ النگو برای بانوان

جواهرهای طلا همیشه جزئی از سنت و فرهنگ در ایران بوده است. مدل النگو طلا زنانه برای باشکوه کردن لباس‌های روزانه طراحی شده‌اند و می‌توانند ظاهر ساده شما را زیباتر کنند. این طرح‌ها دارای مدل‌های بسیار زیادی در نقوش مختلف بوده که مناسب هر زمانی برای شما هستند.

اگر به دنبال طرح مناسبی برای خودتان هستید، النگوی ساده با نقش‌های هندسی را امتحان کنید. یک النگوی گلدار همراه با الماس، متناسب با لباس ساده و تابستانی برای شما است. می‌توانید به سازنده سفارش بدهید که برای شما النگویی بسازد، به صورتی که‌ نام خودتان یا شخصی که دوستش دارید را روی آن حکاکی کنند.

مدل النگو طلا جدید زنانه

در این قسمت به چند مورد از سبک جدید النگو با طرح‌های دخترانه و زنانه می‌پردازیم.

  • النگوهای معمولی

طراحی مرتب النگوها برای کسانی است که به سبک کلاسیک علاقه داشته و قصد دارند که آن را ساده و ظریف نگه دارند. در مجموعه گالری ماندگار مدل‌هایی داریم که طرح‌های النگوی ساده با پیچ و تاب‌های شیک خودنمایی می‌کنند.

  • النگوهای انعطاف‌پذیر

این مدل النگو طلا برای کسانی است که دوست دارند که لوازم جانبی آنها آزادانه روی مچ دستشان باشند. شما می‌توانید طرح‌های لطیف و مورد علاقه‌ای را برای دختران نیز انتخاب کنید. این مدل النگو مناسب هدیه دادن به دختران کم سن و سال است.

  • النگوهای طلسم

این مدل النگو برای کسانی توصیه می‌شود که به جای النگوی ساده می‌خواهند از النگوهای پیچیده استفاده کنند. النگوهای طلسم مچ دست شما را پرزرق و برق و جذاب می‌کنند. این مدل هم مانند النگوی انعطاف‌پذیر برای دستان ظریف دخترتان مناسب است.

  • طرح‌های النگو

این مدل النگو طلا از نوع زنانه برای بانوانی هستند که به زیورآلات محکم‌تر علاقه دارند. یک النگو با لعاب‌های رنگارنگ نسبت به طلای براق و ساده مناسب‌تر است. این النگوها دارای مدل‌های مختلفی هستند. در گالری ماندگار مدل‌های زیادی وجود دارد‌، تمام طرح‌ها را می‌تو‌انید در اینجا پیدا کنید.

النگوی رزگلد یا سفید برای بانوانی است که دوست ندارند از فلز زرد استفاده کنند. همچنین طرح‌های النگو با میخ الماس طلا برای خانم‌هایی که علاقه دارند دست‌های خود را آراسته کنند، بسیار مناسب است.

معرفی چند طرح النگو طلای پرطرفدار در گالری ماندگار

همانطور که قبلا اشاره شد، گالری ماندگار دارای مدل‌های مختلفی از انواع النگو‌های طلا است که در ادامه به معرفی تعدادی از آن‌ها می‌پردازیم.

  • طرح النگو طلای سنتی

این النگوها پهنای متوسطی دارند و برای دورهمی‌های بدون تجملات مناسب هستند. آنها در طرح‌های ساده‌ای تولید شده‌اند و رنگ‌های سنتی دارند. در این مجموعه طلاهای سنتی مردانه نیز یافت می‌شود. این مدل النگو طلا در ضخامت و سایزهای مختلف قابل سفارش هستند.

  • النگو طلای دیزاینر

این مدل النگو دو رنگ دارد، طراحی آن مناسب مد روز بوده و نسبت به نمونه‌های سنتی لطیف‌تر است. آنها در الگوهای خاصی تولید می‌شوند. به ‌عنوان مثال، در برخی از این مدل النگو‌ها انتهای آن‌ها باز است.

  • طرح‌های النگو طلای مهره‌دار

النگوهای مهره‌دار به روش بسیار ساده ساخته شده‌اند. این النگوها به دلیل سادگی غالبا توسط مردان مورد استفاده قرار می‌گیرند.

  • طرح النگو مردانه طلای پهن

این طرح از النگو مستحکم و بزرگ است. این مدل النگو طلا جدید بوده و در مقایسه با مدل‌های دیگر سنگین‌تر و دارای قیمت بالاتری هستند.

تفاوت بین النگو طلای مردانه و زنانه

وقتی بحث جنسیت به میان می‌آید، بحث جواهرات به خصوص النگوها نیز مطرح می‌شود. چرا که مردم فکر می‌کنند که جواهرات مختص بانوان هستند. زمانی که مردان از آن‌ها استفاده می‌کنند، تعجب اطرافیان را برمی‌انگیزند. اما اینگونه نیست.

ساده‌ترین چیزی که می‌تواند تفاوت بین النگوهای مردانه و زنانه را متمایز کند، شکل آن‌ها است. وقتی صحبت از هنجارهای جنسیتی در صنعت جواهرات به میان می‌آید، النگوهای طلا موضوع بزرگی محسوب می‌شوند.

طرح مردانه

النگو مردانه نسبت به النگوی زنانه، بزرگ‌تر است. اگر نگران هستید استفاده از آن‌ها در دست شما مردانه به نظر نرسند، طرح‌های مدرن مردانه را به کار ببرید. ولی طرح مدرن مردانه نسبت به طرح زنانه آن تنوع کمتری دارد. نه‌ تنها طلا، بلکه حتی اکسسوری‌های مردانه نیز با زنان متفاوت است. این اکسسوری‌ها شامل دکمه سرآستین، دکمه و غیره است.

النگو طلا زنانه

مدل النگوی طلا برای زنان نسبت به مردان برعکس است. النگوی زنانه، شیک و روشن است. همچنین سنگ‌های قیمتی رنگارنگ مختلفی روی آن‌ها وجود دارند. اما سنگ‌های قیمتی در النگوی مردانه کم‌تر دیده می‌شوند. این النگوها برخلاف النگوی مردانه ظاهری ظریف‌تر دارند.

مدل النگو طلا یکی از زیورالات محبوب در میان بانوان است و انواع گوناگون با حکاکی‌های متنوعی وجود دارند. خرید آن‌ها برای خانم‌ها در هر سنی لذت دارد، حتی بسیاری از دختر ‌خانم‌های کم سن علاقه دارند از آن‌ها استفاده کنند.

معرفی چند مدل النگو در گالری ماندگار

گالری ماندگار این امکان را برای شما فراهم می‌کند که با هر لباسی طلای مناسب آن‌ را ست کنید. به چند نمونه از مدل النگو طلا می‌پردازیم.

  1. النگو طلا سیاه قلم

مدل النگو طلا سیاه قلم یکی از باشکوه‌ترین النگوهای این گالری است. می‌توانید از این طرح ست، نیم ست و انگشتر طلا سفارش دهید. امروزه این طرح و رنگ سیاه داخل آن طرفداران زیادی پیدا کرده است. بسیار از افراد در نوع و سبک پوشش خود تمایل دارند از رنگ سیاه استفاده کنند.

رنگ سیاه در ترکیب رنگ‌های دیگر جلوه خاصی را به وجود می‌آورد و با هر رنگی ست می‌شود. سیاه با ترکیب رنگ زرد یا سفید بسیار زیبا به نظر می‌رسد. یکی از ویژگی‌های ظاهری آن جذابیت، جلوه و ترکیب رنگ زیبای آن است. این طرح بیشتر سبک سنتی دارد.

  1. النگو طلا عربی بحرینی

برای ساخت آن از طلای زرد استفاده شده است، سبک خاص و ظاهر این النگو مختص به بانوان است. اکسسوری در ظاهر شما بسیار تاثیر دارد، به خصوص اگر رنگ زیورآلات شما با لباستان تناسب داشته باشد. این مدل جزو یکی از محبوب‌ترین طرح این گالری به ‌شمار می‌رود.

این محصول با تراش‌های ظریف و زیبا ظاهر بسیار درخشانی دارد که در سایز‌های مختلف می‌توانید از گالری ماندگار تهیه کنید. رنگ زرد النگوی بحرینی مناسب پوست‌های گرم و خنثی است.


 

  1. النگو طلا آینه‌ای دامله ساده

یکی از زیباترین و پرطرفدارترین محصول ما که نه ‌تنها ساده است، بلکه جذابیت خاصی دارد، النگو طلا آینه‌ای دامله محسوب می‌شود که دارای ست گوشواره و انگشتر هم است.

این طرح طلای سفید و رزگلد متناسب با رنگ پوست شما را دارد. اگر رنگ پوست شما گرم است، این محصول مناسب پوست شما است. شما می‌توانید ست انگشتر و گوشواره این محصول را در اینجا تهیه کنید. این طرح در طول روز قابل استفاده و دارای پهنای متفاوتی است. شما می‌توانید در وزن‌های مختلف و ابعاد متفاوت این طرح را سفارش دهید.



 

  1. النگو مدل جدید

این النگو بدون نگین است و در سه رنگ اصلی زرد، سفید و رزگلد قابل سفارش هستند. خاصیت فنری آن‌ها باعث شده است که مقاومت بالایی داشته باشند. همچنین می‌توان آن را یک تا چهار سایز تغییر داد.

مدل‌های آن‌ها مانند النگوی آینه‌ای، کشمیری، یزدی، هندی، عربی، اماراتی، فنری، پهن و نیم پهن ساخته می‌شوند. این مدل النگو‌ طلا به دلیل قابلیت فنری بودن یکی از مستحکم‌ترین مدل زیورالات بین طلا و جواهر است.

 

  1. النگو طلا گوی

به‌ روزترین و زیباترین محصول که به صورت دو رنگ سفید و زرد ساخته شده، از تعدادی گوی البرنادو استفاده شده است. این مدل از النگو طلا طراحی بسیار زیبایی دارد و مناسب تمامی رده‌های سنی است. استفاده از این مدل ظاهری آینه‌ای دارد و جلوی زیبایی را به دستان شما خواهد بخشید.

کلام آخر

با استفاده از مدل النگو طلا شما می‌توانید استایل خودتان را زیبا‌تر کنید و درخشش بیشتری به آن بدهید. تفاوت‌هایی بین النگوی زنانه و النگوی مردانه وجود دارد که باید به آن توجه کنید. مدل‌های مختلفی که دارد، انتخاب را برای آقایان و بانوان راحت‌تر می‌کند.

النگوها در هر ابعاد و اندازه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این مدل‌ها را می‌توانید برای هر سنی خریداری کنید، حتی برای نوزادی که دست بسیار کوچک و ظریفی دارد.

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.