طلای سیاه قلم چیست؟

معرفی فروشگاه آنلاین طلا گالری ماندگار

گالری ماندگار یکی از بزرگترین گالری طلا است که سابقه طولانی در زمینه طراحی، ساخت و فروش طلا دارد که در خیابان 17 شهریور، 200 متر پایین تر از میدان امام حسین قرار دارد. چند سالی است که بخش فروش آنلاین را به خدمات خود اضافه کرده است. 

گالری ماندگار یکی از پرفروش ترین گالریهای طلا است. اعتبار بسیار بالایی بین گالریها دارد چون اعتماد خریداران برای این مجموعه در اولویت است ؛ و پاسخگویی 24 ساعته آنلاین برای پاسخ دادن به سوالات شما عزیزان و رفع مشکلاتتون دارد.

 

 انگشتر سیاه قلم یکی دیگر از محصولات پرطرفدار گالری ماندگار است. چون هم ساده است و هم در کنار سادگی در انگشترها توسط طراحان خودشونو سیاه قلم کار شده که تو دست نمای خیلی زیبایی دارد.

 

طلای سیاه قلم و رنگ سیاه داخل آن امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده و بسیار از افراد در نوع و سبک پوشش خود مایلند ترکیبی از رنگ سیاه را داشته باشند. رنگ سیاه در ترکیب رنگه ها از جلوه خاصی برخوردار است و در هر ترکیب رنگی نیز خود را به خوبی نشان می دهد. حال فرض کنید این رنگ با رنگ زرد یا سفید ترکیب شود بعد خواهید دید که چقدر زیبا و چشم نواز به نظر می رسد. 

سرویس طلای سیاه قلم

 

یک نمونه ای از یک ست  طلای سیاه قلم که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است .

 

آری طلای سیاه قلم هم نوعی از طلا است که از ترکیب رنگ زرد و سیاه بدست می آید. حال چرا سیاه مگر طلا زرد یا سفید نیست؟ این سوال در ذهن کلیه علاقه مندان به طلا و جواهر وجود دارد که چگونه می شود بروی طلای زرد نقش سیاه درج شود؟ 

 

در پاسخ به این سوالات باید بگیم که آلیاژ طلا از قدرت ترکیبی بالا برخوردار است و اگر آن را با اکسید کبالت ترکیب کنیم حاصل آن طلای سیاه قلم است. سیاه کردن طلا راه های مختلفی دارد که از جمله آن می توان به استفاده از لیزر یا حرارت دادن اکسید کبالت در سطح طلا اشاره کرد.

طلای سیاه قلم در انگشتر های مردانه و النگوهای زنانه جلوه بسیار منحصر به فردی دارد و بسیار از مردان و زنان دوست دارند که نمونه از این طلا را در گالری خانگی خود داشته باشند.

 

یک نمونه ای از یک نیم ست  طلای سیاه قلم که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است .

 

نیم ست طلا سیاه قلم 

 

یک نمونه ای از یک نیم ست  طلای سیاه قلم که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است .

 

ست طلا سیاه قلم ارزش بسیار بالایی دارد. جهت اطلاع باید بگوییم که ست طلا سیاه قلم از عیار 18 ساخته شده و علاوه بر درصدی بیش از 50 درصد طلای خالص، از زیبایی بسیار بالایی برخوردار است به گونه ای که بسیاری از علاقه مندان به صنعت طلا و جواهر را محو و خیره خود ساخته است.

یک نمونه ای از یک دستبند و انگشتر طلای سیاه قلم که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است .

ترکیب اکسید کبالت با طلای 18 عیار جدای از اینکه از ارزش طلا کاسته نمی شود بلکه زیباییی منحصر به فردی را نیز به طلا می بخشد که در کمتر ستی می توانید آن را مشاهده نمایید. 

 

یک نمونه ای از یک نیم ست طلای سیاه قلم که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است .

اگر احتمالا به فکر خرید ست یا نیم ست طلا افتادید و یا اینکه خواستید برای همسر خود یا اقوام نزدیک خود به عنوان هدیه طلا بخرید، ست طلا سیاه قلم که شامل گوشواره طلا سیاه قلم، انگشتر طلا سیاه قلم زنانه، دستبند سیاه قلم طلا، پلاک طلا سیاه قلم و آویز گردنبند طلا سیاه قلم است می تواند بهترین گزینه و جذاب ترین و دوست داشتنی ترین هدیه باشد که شما می توانید در یک مناسبت تقدیم بهترین فرد زندگی تان که می تواند همسر یا مادرتان و بالعکس باشد نمایید. 

یکی از ویژگی های بارز طلا سیاه قلم جذابیت، جلوه و ترکیب رنگ بندی زیبای آن است که در این نوع از طلا بکار رفته و بیشتر شبیه آثار دستی یا کار با دست است. و همین امر سبب شده که به ارزش این نوع طلا افزوده گردد.

 

انگشتر طلا سیاه قلم

 

یک نمونه ای از یک انگشتر طلای سیاه قلم که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است .

سرویس طلای سیاه قلم هم یکی دیگر از محصولاتی است که می تواند مخاطب خاص خود را داشته باشد. اگر قصد خرید سرویس طلای سیاه قلم را دارید باید به انتخاب شما تبریک گفت! زیرا سرویس طلای سیاه قلم گذشته از زیبایی و جذابیت خود تنها گزینه ای است که میتواند شما را در مجالس و مهمانی ها یاری کند. علت آن هم این است که شما با خرید سرویس طلای سیاه قلم می توانید همه آپشن ها را یکجا با هم داشته باشید و این امر نه تنها باعث جذابیت بیشتر می شود بلکه سبب می گردد هارمونی هم حفظ شود. 

 

یک نمونه ای از یک دستبند طلای سیاه قلم که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است .

اصلاً آیا تا حالا از خودتون پرسیدید ست کردن به چه معنیه؟ یا ست طلا و جواهر یعنی چی؟ اصلاً سرویس طلا چرا؟ پاسخ به این سوالات همگی در یک کلام خلاصه میشه و اون هم حفظ هارمونی و نظم و انضباط در چیدمان سرویس طلا برای بدن است.

 

اگر شما از انگشتر سیاه قلم یا گردنبند سیاه قلم به صورت تکی و انفرادی استفاده می کنید پس نباید دستبندتون از طلای کارتیه یا مثلاً از یه نوع دیگه ای باشه چون این نوع چیدمان بروی بدن هارمونی و نظم و انضباط را شدیداً دگرگون می کند. پس توصیه می شود اگر قصد خرید طلای سیاه قلم را دارید از سرویس طلای سیاه قلم استفاده کنید تا علاوه بر حفظ هارمونی چیدمانی از لحاظ جذابیت و زیبایی سرویس شما حرف اول و آخر را بزند و از لحاظ اقتصادی هم برای شما مقرون به صرفه تر باشد.  

 

یک نمونه ای از یک نیم ست طلای سیاه قلم که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع دستبند داده است .

اگر در مورد طیف سنی که ممکن است مخاطب این نوع از طلا باشد صحبت کنیم باید گفت طلای سیاه قلم نوعی از طلا است که مناسب هر نوع طیف سنی و سلیقه ای هست. از کودکان گرفته تا بزرگسالان همه مخاطب آن قرار دارند. همانطور که گفته شد طلای سیاه قلم به واسطه جذابیت و نوع طرح آن محبوب تمامی اقشار سنی است اما بیشترین مخاطب آن سنین 18 تا 40 سال است.




 

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.