انگشتر طلا مردانه خاص شامل چه مدل هایی می شود؟

استفاده از انگشتر از دیرباز در میان زنان و مردان رواج داشته است. حلقه های نامزدی و ازدواج گواه این قضیه هستند. با گذشت زمان تنوع در طرح و مدل های انگشتر زنانه به گروه انگشترهای مردانه نیز نفوذ کرد. امروزه با انگشتر طلا مردانه خاص بیشتر و متنوع تری رو به رو هستیم، در حالی که انگشتر مردانه در سال های نه چندان دور به دو دسته حلقه ازدواج و انگشترهای جواهر نشان «دارای سنگ قیمتی» محدود بودند.

با پیشرفت تکنولوژی طراحی های بی نظیر جواهر و زیور آلات خود نمایی بسیاری می کنند و توانسته اند طرفداران بی شماری را به سمت خود جذب کنند. در گذشته ساخت زیور آلات به صورت سنتی و دستی انجام می گرفت، ولی اکنون با دستگاه های مدرن ساخت طلا دنیایی از تنوع در اختیار کاربران قرار دارد.

انواع انگشتر طلا مردانه در گالری ماندگار

همانطور که عنوان شد، به علت طراحی های گوناگون مدل های انگشتر طلا دسته های جدید و انگشتر طلا مردانه خاص بیشتری در اختیار کاربران قرار دارد که دست افراد را برای انتخاب مدل مورد پسند باز خواهد گذاشت. در ادامه به معرفی انواع انگشتر طلا مردانه خواهیم پرداخت.

حلقه ساده

رینگ یا حلقه ساده از قدیمی ترین انواع انگشترها محسوب می شود که محبوبیت خاص خود را در میان زنان و مردان دارد. این مدل انگشتر بیشتر برای مراسم ازدواج و نامزدی مورد استفاده قرار می گیرند. تعداد بسیار زیادی از آقایان رینگ را به عنوان حلقه مردانه طلا انتخاب کرده و استفاده می کنند.

یکی از دلایل پرطرفدار بودن حلقه ساده این است که پس از گذشت چندین سال نگران از مد افتادن آن نخواهید بود و این دقیقا هدفی است که سادگی آن را دنبال می کند. درست است که این رینگ های ساده در زمره انگشتر طلا مردانه خاص قرار نمی گیرند، ولی باید در نظر داشت به دلیل ظرافت و سادگی مناسب دست بسیاری از مردان است و با انعطاف پذیری قیمت امکان مطابقت با بودجه مورد نظر را خواهد داشت.

انگشتر نگین دار

حلقه های نگین دار به دو دسته تک نگین و پر نگین تقسیم می شوند. در گذشته انگشترهای نگین دار بیشتر توسط بانوان مورد استفاده قرار می گرفتند، ولی امروزه انگشترهایی که دارای نگین جواهر مانند برلیان هستند، همانند سایر انگشتر طلا مردانه خاص در اختیار آقایان قرار گرفته اند.

باید در نظر داشت که اکثر انگشترهای نگین دار مردانه دارای جواهر و نگین کم تری نسبت به مدل های زنانه هستند. همچنین کاربرد آن ها در موارد خاص همانند حلقه های نامزدی و ازدواج مرسوم است.

انگشتر با سنگ های طبیعی

این مدل انگشتر که در بردارنده سنگ هایی همچون فیروزه، عقیق، یاقوت، زبرجد، زمرد و ... هستند، از دیرباز مورد توجه عموم مردم بوده است. گرچه که این سنگ ها با رکاب نقره بیشتر در دسترس هستند، ولی رکاب طلایی که دارای سنگ قیمتی و طبیعی اصل باشد، در زمره انگشتر طلا مردانه خاص قرار می گیرد. اگر طراحی و حکاکی روی رکاب و حلقه این انگشتر انجام شود، جلوه آن را دو چندان می کند. البته بهتر است که انتخاب پایه ساده و طرح دار آن مطابق با سلیقه کاربر انتخاب شود.

انگشترهای مدرن

انگشترهای اسپرت یا مدرن که معمولا بین هر دو گروه مردان و زنان از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، تنوع بی نظیری دارند و طرفداران خود را از میان گروه جوانان به خود جذب می کنند. انگشترهای مدرن که به انگشترهای مینیمالیستی نیز شهرت دارند، با آلیاژهای مختلفی مانند نقره و تیتانیوم وارد بازار رقابت شده اند.

طرفداران لوکس این مدل انگشتر با گزینش نمونه مد نظر خود با آلیاژ طلا مفهوم جدیدی به انگشترهای جذاب و اسپرت بخشیده اند. همین موضوع سبب شده است که انگشترهای مینیمالیستی یا مدرن در دسته بندی انگشتر طلا مردانه خاص قرار بگیرند.

انگشتر چرم

انگشترهای چرم مردانه که به تازگی وارد بازار شده اند، گرچه می توانند در دسته انگشترهای مدرن نیز جای گیرند، ولی به دلیل فراوانی طرح و تنوع آن ها بهتر است از سایر گروه ها متمایز شوند. پایه چرمی این انگشترها به دلیل فری سایز بودن، سبب شده اند که این اکسسوری به گزینه قابل قبول و شیکی برای هدیه به مردان تبدیل شده و همچنین یکی از پرطرفدارترین دسته بندی های انگشتر طلا مردانه خاص را شامل شوند.

انگشترهای چرمی مردانه به دلیل هماهنگی راحت با گردنبند و دستبند آن ها مورد استفاده کابران مختلفی قرار می گیرند، چرا که به راحتی امکان انتخاب طرح طلا روی چرم توسط افراد وجود خواهد داشت. گالری ماندگار نیز با قبول انواع سفارشات انگشترهای چرمی، دستبند و گردنبند و ارائه با کیفیت طرح های دلخواه مشتریان توانسته است رضایت کاربران را جلب کند و خواسته های آن ها را پوشش دهد.

انگشترهای لوکس

انگشترهای لوکس مردانه که با جواهرات مختلفی زینت داده شده اند، مخصوص افراد شیک و خاص پسندی است که تمایل دارند استایل خود را با این اکسسوری لاکچری بیشتر بیارایند. انگشتر طلا مردانه خاص که با جواهرات متنوعی آراسته شده اند، دارای محدوده قیمتی بالاتر از گروه های دیگر هستند. مارکیز، برلیان و ... تراشه های متفاوتی از الماس خواهند بود که برای زینت به انگشترهای لوکس به کار برده می شوند.

انگشتر رولکس

این انگشتر فوق لاکچری که برای افراد خاص پسند طراحی و ساخته شده است، با الهام از برند معروف ساعت سازی رولکس است و قابلیت استفاده زنانه و مردانه دارد. این انگشتر طلا مردانه خاص که به رنگ های طلایی، سفید، رز گلد و ترکیبی ساخته شده است، توانسته طرفداران بی شماری را به خود جذب کند.

برجستگی نماد رولکس روی این انگشتر جلوه خاصی به آن بخشیده است. همچنین این ظرافت و زیبایی در ست دستبند، گردنبند «مدال» و گوشواره رولکس که کاربردی زنانه دارند نیز دیده می شوند.

قیمت انگشتر طلا مردانه

قیمت انگشتر طلا مردانه مستقیما با وزن طلا و جواهرات به کار رفته در آن ها در ارتباط هستند. به دلیل نوسان قیمت طلا در هر روز امکان افزایش یا کاهش هزینه خریداری این اکسسوری وجود دارد.

در ابتدا برای خرید انگشتر طلا مردانه خاص باید به نوع انگشتر دقت شود. انواع گوناگون با دارا بودن سنگ، نگین، وزن متفاوت و ... قیمت یکسانی نخواهند داشت، ولی باید توجه کرد همگی قیمت های نهایی در خرید طلا و زیور آلات از فرمول ذیل تبعیت می کنند.

«وزن طلا به کار رفته* قیمت لحظه ای طلا» + مالیات + سود فروشنده + اجرت ساخت = قیمت نهایی فاکتور

حال در صورت وجود نگین یا جواهر به کار رفته در این اکسسوری باید وزن و قیمت آن نیز در نظر گرفته شود. نکته قابل توجه در این زمینه توجه به اصالت کالا خواهد بود. درج نوع و وزن جواهر به کار رفته در فاکتور موجب می شود که در زمان فروش انگشتر ضرری متوجه شما نشده و هزینه آن به قیمت روز پرداخت و تسویه شود.

چند نکته مهم برای خرید انگشتر طلا مردانه خاص

تیم با تجربه گالری ماندگار توجه به چند نکته را برای داشتن خریدی معقول که متناسب با بودجه در نظر گرفته شده باشد و خریدی دلچسب را به ارمغان بیاورد، لازم می داند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

توجه به فرم دست و انگشتان برای خرید انگشتر از نکاتی است که همواره باید در نظر گرفته شود. دست های بزرگ متناسب انگشترهای پر زرق و برق با تعدادی زیادی نگین هستند. این در حالی است که افرادی که دارای دست های کوچکتری هستند، بهتر است سراغ انگشترهای ظریف بروند.

هر چه انگشتر طلا مردانه خاص باشد، برای جلوه کردن نیاز به فاکتور مهمی مانند رنگ دارد. افرادی که رنگ پوست گرمی دارند، شایسته است به خرید طلا با رنگ زرد یا رز گلد روی بیاورند و افراد با رنگ پوست سرد بهتر است که رنگ سفید طلا را انتخاب کنند.

همچنین انگشت های کشیده و باریک با حلقه های پهن به همراه سنگ کوچک و انگشت های کوتاه با حلقه ظریف و نازک سازگاری بیشتری دارند.

کلام آخر

برای انتخاب زیباترین انگشتر نباید بیشترین هزینه را پرداخت، بلکه باید به فرم دست و انگشتان، سلیقه، رنگ پوست، نوع انگشتر و ... دقت کرد. صرفا هزینه پرداختی تعیین کننده ارزش انگشتر طلا مردانه خاص یا هر گونه زیور آلات دیگری نخواهد بود، ولی همواره باید به اصالت کالا دقت لازم و کافی را داشت.

اعتماد به تیم تخصصی برای طراحی و اجرای اکسسوری های خاص کار ساده ای به نظر نمی رسد، با این حال گالری ماندگار با دریافت بازخورد مناسب از کاربران توانسته است که مهر تاییدی به ارائه کیفیت مطلوب  محصولات بزند، این دغدغه را از میان بردارد و پاسخگوی نیاز و سلیقه مشتریان باشد.

 

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.