انواع مدل های انگشتر طلا جدید 2022 را بشناسید

امروزه جواهرات بین مصنوعاتی از جنس طلا جایگاه ویژه ای دارند. اکثر انگشترها از جمله انگشترهای عقد، نامزدی و حتی عروسی از جواهرات گرانبها ساخته شده اند، اما مهم ترین نکته برای خرید این جواهرات زیبایی و جلوه آن در دستان شما است.

قصد داریم در این مقاله انواع انگشتر طلا جدید 2022 را به شما معرفی کنیم و نکاتی که هنگام خرید باید به آن ها توجه کنید را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

با پیشرفت تکنولوژی در جهان، امروزه بدون نیاز به خروج از خانه با امنیت بالا می توانید خرید خود را از فروشگاه های اینترنتی انجام دهید. دیجی زرگر انگشتر، ویترین طلا و جواهر کشور است که به صورت آنلاین با هدف توسعه و تحول طلا و جواهر در خدمت مردم قرار دارد. هموطنان عزیز می توانند در هر ساعت از شبانه روز از فروشگاه های معتبر طلا و جواهر ایران که از جمله آن ها گالری ماندگار است، دیدن کرده و با خیالی راحت جدیدترین مدل های طلا و جواهرات را خریداری کنند.

انواع انگشتر طلا زنانه

در ادامه مدل هایی که به عنوان انگشتر طلا جدید 2022 توسط افراد بسیاری استفاده شده است و بسیار پر طرفدار هستند را معرفی می کنیم.

البته این مدل ها به عنوان انگشتر طلا زنانه معرفی شده اند، اما بسیاری از این برندها برای آقایان نیز انگشترهای زیبایی طراحی کرده اند و حتی جنس ‌های دیگر مانند نقره، طلا سفید یا رزگلد این برندها را می توانید در بازار پیدا کنید.

انگشتر کارتیه

برند کارتیه، در زمینه طراحی و ساخت جواهرات سابقه درخشانی دارد. طبیعی است که هر سال، حداقل یکی از مدل‌ های انگشتر طلا جدید با کمک متخصصان مد و با توجه به سلیقه مشتریان را به بازار عرضه کند. تنوع بالای این برند کار انتخاب افراد را آسان تر کرده است.

حلقه‌ی دو نگینی

انگشترهایی با طرح دو نگین در قدیم طرفدارن زیادی داشته که بار دیگر در سال 2022 توجه مردم را به خود جلب کرده است. این انگشتر با استفاده از سنگ های قیمتی ساخته می شود که طرح انتخاب مناسبی برای تازه عروسان به شمار می آید.

انگشتر با نگین

انگشترهای نگین دار یکی از انگشتر طلا جدید 2022 است که در قدیم محبوبیت فراوانی داشت که دوباره به میان میدان مد آمده است. این انگشترها چند نگین ریز دارند که از انواع سنگ های قیمتی استفاده شده است.

انگشترهایی با نگین درشت با خودنمایی خاص نیز امسال توجه افراد را به خود جلب کرده است.

انگشتر با نماد ماه تولد

استفاده از ترفند شخصی سازی مدت طولانی است که در صنعت جواهرسازی مورد استفاده قرار می گیرد. این ایده که جواهراتی با اسم افراد ساخته می شود، به شدت مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است.

بر این اساس با گسترش این ایده به نماد ماه تولد، المان های ماه و سال تولد، جواهرات هر ماه و .... به جذب مشتریان بیشتری پرداخته است.

انگشتر بدون نگین

علاوه بر انگشترهای نگین دار، یکی از انواع انگشتر طلا جدید 2022 که دوباره محبوب شده اند، انگشترهایی هستند که در طراحی و ساخت آن ‌ها از هیچگونه سنگ و نگینی استفاده نشده است. سادگی و شیک بودن این انگشترها آن ها را برای استفاده در تیپ رسمی مناسب می کند.

انگشتر مروارید

یکی از مشهورترین سنگ ‌های قیمتی مروارید است که از قدیم توسط افراد ثروتمند و سلطنتی مورد استفاده قرار می گرفت. انگشترهای مرواریدی معمولا طرح های ساده ای دارند که در عین سادگی جذابیتی خاصی به دست می بخشند و یکی از انگشتر طلا جدید 2022 محسوب می شوند.

انگشتر نگین اتمی

این انگشترها علاوه بر زیبایی آن به دلیل قیمت مناسبی که دارند، یکی از پرطرفدارترین حلقه های نامزدی یا ازدواج محسوب می شوند که هیچ گاه از مد نمی افتند.

حلقه ‌های علامت دار

این حلقه ها پیش از این در فیلم های تاریخی و قدیمی دیده شده که امروزه نیز بین افراد محبوبیت فراوانی پیدا کرده است. این حلقه ها هیچ نگینی ندارند و طرح ها بر روی آن ها حکاکی می شوند. با توجه به قدیمی بودن این حلقه ها با این حال این مدل جزو انگشتر طلا جدید 2022 محسوب می شود که توجه مردم را به طراحی خاص خود جلب کرده است.

چند نکته کوتاه و مهم در مورد خرید انگشتر طلا

به ‌عنوان راهنمای خرید انگشتر طلا جدید 2022 باید چند نکته مهم را با هم بررسی کنیم. توجه کنید که سایز انگشت در شبانه روز متفاوت است و بهترین زمان برای خرید انگشتر بعد از ظهر است، زیرا ممکن است صبح ها به دلیل کمتر بودن دمای هوا سایز انگشت کوچک تر شود.

نکته دیگر توجه به عیار طلا است که هر چه عیار طلا بیشتر باشد، انگشتر حساس و شکننده تر خواهد بود. در ادامه اگر انگشتر نگین دار انتخاب می کنید، حتما به دندانه های نگهدارنده توجه کنید، در صورتی که قصد دارید از انگشتر به صورت مداوم استفاده کنید، از عیار پایین تر استفاده کنید که دوام دندانه های نگهدارنده آن بیشتر باشد.

معرفی چند انگشتر طلا جدید 2022 در گالری ماندگار

تا اینجا به برترین مدل های انگشتر طلا که در سال 2022 پرطرفدار شده بودند، پرداختیم. اما پرفروش ترین مدل ها در این سال در سایت گالری ماندگار کدام یک هستند؟

انگشتر طلا جدید قلب ورسای

طراحی این انگشتر با دو رنگ طلای زرد گلد و زرد انجام شده است که قابلیت آبکاری با رنگ های دیگر یا تلفیقی از دو رنگ را نیز دارد. این انگشتر به صورت نگین دار طراحی شده است که نگین های آن دارای ضمانت هستند.

ست مشابه این محصول شامل دستبند و انگشتر ست طلا به علاوه گوشواره و آویز طلا نیز قابل سفارش و ساخت خواهند بود و انواع متنوع دیگری با طراحی های مختلف نیز از آن موجود است.

انگشتر طلا جدید ورسای رز

انگشتر طلا ورسای جدید از طلای رزگلد ساخته شده است و جزو انگشتر طلا جدید 2022 به شمار می آید که در صورت درخواست مشتری امکان ساخت آن با طلای زرد و سفید نیز امکان پذیر است.

در طراحی آن از گل های ریزی استفاده شده که در وسط این گل ها، نگین های اتمی به کار رفته است و این نگین ها گارانتی دارند. به دلیل اینکه ست کردن این انگشتر با هر لباس یا زیورآلات دیگر راحت است، خیلی از خانم های جوان طرفدار این انگشترها هستند.  

انگشتر طلا جدید نایس

انگشتر طلا نایس از طلای زرد ساخته شده است و جزو انگشتر طلا جدید 2022 با طراحی های انگشتر طلا بدون نگین به شمار می آید که نمونه ها و مدل های متنوعی دارد.

این مدل انگشتر قابلیت تغییر اندازه و سایز را دارد. در صورت سفارش مشتری امکان آبکاری نیز است. همچنین برای استفاده روزانه مقاومت کافی دارد.

کلام آخر

در بازار انواع مختلفی انگشتر طلا جدید 2022 طبق سلیقه های متفاوت مردم وجود دارد. با استفاده از المان های مختلف می توان به جذابیت این انگشترها افزود، به طوری که محبوبیت آن ها روز به روز در حال پیشرفت است.

مهمترین موضوعی که در خرید انگشتر به شما کمک می کند، علاوه بر عیار و قیمت آن، کاربرد انگشتر است و مواردی مثل سیلقه را نیز نباید فراموش کرد.

اکنون که با انواع جدیدترین انگشترها آشنا شدید، می توانید در سایت فروشگاه اینترنتی گالری ماندگار طلا و جواهرات را با امنیت کامل خریداری کنید.

 

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.