انواع مدل های انگشتر فانتزی طلا را بشناسید

اکثر افراد به خصوص جوانان علاقه زیادی به داشتن زیورآلات فانتزی از جمله انگشتر فانتزی طلا دارند. زیور آلات فانتزی هر چه ساده تر باشند، برای استفاده روزانه راحت تر هستند.

انگشتر طلا به دست شما جذابیت و زیبایی خاصی می بخشد که می تواند به عنوان هدیه ای خاص برای عزیزانتان نیز باشد. اگر شما هم به داشتن زیوآلات فانتزی علاقه دارید، برای خرید آن به گالری ماندگار فروشگاه معتبر اینترنتی طلا و جواهر مراجعه کنید. در این مقاله قصد داریم به معرفی انگشتر طلا و انواع آن بپردازیم.

انواع انگشتر فانتزی از جنس طلا

انگشترها هم مثل انسان ها هستند، هر کدام از آن ها سبک و ظاهر متفاوتی دارند. در ادامه به معرفی انواع انگشتر فانتزی طلا می پردازیم.

انگشتر طلا طرح بی نهایت

انگشتر طلا با طرح بی نهایت جزو انگشترهایی به شمار می رود که در سال های اخیر در بین نوجوانان و جوانان بسیار محبوب شده است. این انگشتر معمولا برای ابراز احساسات یا عشق به کار برده می شود و نمادی از ارتباط و احساس عمیق بین دو نفر است.

انگشتر طلا طرح قلب

انگشتر یا چنین طرحی معمولا از اکسسوری های پر طرفدار این دوره است. نماد قلب روی انگشتر طلا جذابیت این جواهر را دو چندان می کند. طرح آن ممکن است به صورت قلب تکی یا دو قلب در هم باشد که برای هدیه دادن در مواقع خاص نیز بسیار عالی است.

انگشتر طلا به سبک مدرن و معاصر

اگر نوع انتخاب شما طوری است که علاقه ای به طرح های ذکر شده در بالا ندارید، می توانید از انگشتر طلا به سبک مدرن استفاده کنید. برای ساخت این انگشتر از المان های واقعی الهام گرفته نشده است، به همین دلیل ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد.

انگشتر فانتزی طلا با الهام از فرهنگ ایرانی

انگشترهای فانتری طبق سلیقه های متفاوت ساخته شده اند. یکی از زیباترین آنها انگشتر با الهام از فرهنگ ایرانی است. به عنوان مثال انگشتری با نقش های برگرفته از نقوش اسلیمی یا باستانی ایرانی که روی کتیبه ها و ظروف سفالی قدیمی نقش بسته‌ شده اند، جزو طرح های جذاب و پر طرفدار به شمار می آید.

 

نکاتی درباره خرید انگشتر طلا

از جمله موارد مهمی که هنگام خرید طلا مورد توجه قرار می گیرد، در ابتدا سلیقه شخصی فرد است. متناسب با سلیقه های متفاوت افراد، عیار، طرح و وزن انگشتر تغییر می کند. به عنوان مثال دختری نوجوان معمولا به دنبال انگشتر فانتزی طلا است که ظرافت خاصی نیز دارد، در صورتی که خانمی مسن معمولا به دنبال انگشتر طلایی ساده و گاهی درشت است. علاوه بر این معیارها باید نکات دیگری را در نظر داشت که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

مدت و نوع استفاده از انگشتر طلا را مشخص کنید

اگر قصد دارید از انگشتر طلای خریداری شده به صورت دائم استفاده کنید، بهتر است به دنبال انگشتری با عیار پایین و ظرافت کمتری باشید. در این مواقع استفاده از انگشتر نگین دار نیز توصیه نمی شود یا در صورت تمایل می توانید از انگشترهایی با نگین اتمی استفاده کنید. در این صورت با افتادن نگین آن نگرانی خاصی ندارید.

با استفاده طولانی مدت انگشتر در تماس با سطوح مختلف قرار می گیرد و امکان خراش و آسیب آن بسیار است، لذا هر چه عیار و ظرافت آن کمتر باشد، آسیب پذیری آن نیز کمتر می شود، در غیر این صورت اگر قصد دارید فقط برای مهمانی ها یا مراسم ها از آن استفاده کنید، می توانید انگشتری با سنگ اصل و عیاری بالا انتخاب کنید.

در انتخاب عیار انگشتر طلا دقت کنید

در صورتی که به یکی از فلزها مثل نقره، پالادیوم، نیکل یا مس حساسیت داشته باشید، هنگام خرید باید به عیار آن توجه کنید. زیرا با کاهش عیار در طلای سفید درصد پالادیوم و نیکل، در طلای سبز درصد نقره و در طلای زرد درصد مس افزایش پیدا می کند. با انتخاب طلا با عیارهای 18 به بالا افراد به ندرت دچار آلرژی می شوند.

به محل قرارگیری جواهر قیمتی روی انگشتر فانتزی طلا دقت کنید

اگر انگشتری با سنگ قیمتی مثل الماس، زمرد، یاقوت یا دیگر سنگ های قیمتی انتخاب می کنید، حتما به محل قرار گیری سنگ قیمتی روی انگشتر و جنس دندانه های نگه دارنده آن توجه کنید. اگر دندانه های آن زرد باشد، از طلا با عیار بالا استفاده شده است که به دلیل نرم بودن این نوع طلا، با چند ضربه کوچک انگشتر آسیب می بیند. بهتر است از گیره های نگهدارنده با جنس فلزات بادوام مثل طلای سفید یا پلاتین استفاده شود.

 بررسی بدنه انگشتر طلا

شاید هنگام خرید، انگشتر فانتزی طلا با ظرافت و زیبایی خاصی را ببینید که از دیدن آن به وجد بیاید و تصمیم به خرید آن کنید، بهتر است قبل از تصمیم خرید آن، استحکام بدنه انگشتر را مورد بررسی قرار دهید.

بدنه انگشتر با عیار بالا نباید بیش از حد نازک باشد. به همین علت بهتر است حواستان به نرمی طلای عیار بالا باشد، چون ممکن است حین پوشیدن یا ضربه به راحتی بشکند.

از فروشنده‌های معتبر خرید کنید

قبل از خرید انگشتر طلا چه به صورت اینترنتی، چه حضوری از اعتبار فروشنده اطمینان حاصل کنید. لازم است بعد از خرید حتما رسید خرید را دریافت کرده باشید.

به طرح انگشتر طلا دقت کنید

پیچیدگی هر چه بیشتر طرح کارمزد آن را نیز بیشتر می کند. توجه کنید که هنگام فروش قطعه طلا کارمزد آن بازگردانده نمی شود، ترجیحا بهتر است از خرید انگشتر با طرح های پیچیده اجتناب کنید.

اصل بودن انگشتر طلا را بررسی کنید

برای تشخیص اصل بودن انگشتر فانتری طلای خریداری شده، لازم است فقط کد داخل بدنه را چک کنید. اگر انگشتر طلا باشد، در کنار کد حرف K و اگر نقره باشد، علامت بیضی و اگر پلاتین باشد، حروفPT  در آن حک شده است.

به سایز دست و طول انگشت خود دقت کنید

زمان خرید توجه کنید که طول انگشتر از بند اول انگشت شما بزرگ تر نباشد. زیرا مانع خم شدن مفصل انگشت می شود. در صورتی که سایز دست شما بزرگ است، بهتر است انگشترهای بزرگ خریداری کنید و چنانچه دست کوچکی دارید، از انگشتر کوچک و ظریف استفاده کنید.

معرفی چند مدل انگشتر فانتزی طلا در گالری ماندگار

در این بخش قصد داریم به معروف ترین مدل های این نوع از انگشتر که در گالری ماندگار موجود هستند، بپردازیم. پس مطالعه این بخش را از دست ندهید که اطلاعات آن مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت.

انگشتر گل رز طلا

طرح انگشتر گل رز طلا توسط طراحان ایران طراحی شده که در کنار گل این انگشتر نگینی اتمی به کار رفته است و گارانتی ماندگار دارد که هنگام فروش کسر نخواهد شد. یکی  از ویژگی های این انگشتر این است که  دارای ست مشابه از جمله گوشواره، پلاک و دستبند نیز است. گارانتی این انگشتر یک ساله است.

 

انگشتر طلا کارتیه

این انگشتر از معروف ترین برندهای فرانسوی در تمام دنیا است. انگشتر کارتیه از طلای زرد ساخته شده است که نمایی براق به آن می بخشد، اما به درخواست مشتری با آبکاری در رنگ های سفید و گلد نیز فروخته می شود. این انگشتر قابلیت تغییر سایز ندارد، اما در سایزهای مختلف ساخته شده است که در وزن های 1 گرم، 950 گرم و 2 گرم در گالری ماندگار می توانید مشاهده کنید.

انگشتر روباه طلا

انگشتر روباه یکی از خاص ترین انگشتر فانتزی طلا مناسب دختران جوان محسوب می شود. طرح روی آن نمای انگشتر را بسیار جذاب و متفاوت کرده است. این انگشتر با طلای 18 عیار ساخته شده، دارای دو نگین اتمی بوده و توسط کادری ایرانی طراحی شده است.

خواب دیدن انگشتر طلا چه تعبیری دارد؟

استفاده از انگشتر طلا به هزاران سال می رسد. همه مردم از جمله زن، مرد، پیر و جوان از انگشتر استفاده می کنند. بخشی از جادوی انگشتر طلا که باعث شگفتی می شود، تعبیر خواب انگشتر طلا است.

دیدن انگشتر در خواب تعبیرهای متفاوتی از معبران مختلف دارد. مثلا تعبیر خواب انگشتر به گفته محمد سیرین چنین است که انگشتر طلا در خواب برای مردان غم و اندوه است و برای زنان بسیار خوب خواهد بود.

احتمالا دیدن انگشتر در خواب به معنی تعهد و وفاداری به اهداف و آرزوها است. خواب انگشتر طلا یکی از خواب های رایج است که شاید هر کسی آن را ببیند. تعبیر خواب انگشتر از جنس طلا به روایت امام صادق (ع): برای زنان نیکو است و دیدن این خواب برای مردان رسیدن به سختی و ناراحتی است.

کلام آخر

حالا که با انواع انگشتر طلا آشنا شده ‌اید، در صورت تمایل به خرید هر کدام از این مدل ‌ها می ‌توانید به فروشگاه اینترنتی گالری ماندگار سر بزنید. با در نظر گرفتن نکات ذکر شده در مقاله، از تنوع و زیبایی انگشتر طلا لذت ببرید و خریدی بدون دردسر و با دقت کامل داشته باشید.

انگشتر فانتزی از جنس طلا دارای انواع مختلفی از طرح ها است. انگشتر طلا با المان های مختلف از جمله طبیعت یا حیوانات در فرهنگ های مختلف معنی متفاوتی دارد، مثلا پروانه در آسیا نمادی از زندگی طولانی است، اما در آمریکا به معنی زندگی ایده آل است. به هر حال انتخاب انگشتر فانتزی طلا طبق نظر و سلیقه افراد انتخاب می شود.

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.