با انواع مدل های ست دستبند و انگشتر طلا آشنا شوید

امروزه با پیشرفت صنعت مد افراد به ظاهر و استایل خود اهمیت بیشتری می دهند. این موضوع تمامی موارد را اعم از پوشاک، کیف، کفش، زیور آلات و اکسسوری شامل می شود. ست دستبند و انگشتر طلا نیز یکی از این موارد محسوب می شود و با تنوع بسیار زیاد توانسته است گوی سبقت را از سایر رقبا برباید. تنوع طراحی های بازار صنعت طلا و جواهر موجب می شود این زیور آلات با هر گونه سلیقه و نیازی مطابقت داشته باشد و به استایل و تیپ افراد جلوه بیشتری بدهد.

بررسی نیاز و همچنین توجه به خصوصیات هر کالا می تواند در خرید هر چه بهتر کمک کننده باشد. در ادامه به بررسی انواع این کالکشن زیبا پرداخته ایم. امیدوار هستیم گالری ماندگار با ارائه تجربیات چندین ساله خود در عرصه طلا و جواهر بتواند شما را برای خریدی دلچسب تر راهنمایی کند.

انواع ست دستبند و انگشتر طلا در گالری ماندگار

ست های دستبند و انگشتر طلا فقط مخصوص بانوان نیست. این ست های خاص با توجه به طراحی و مدل های متنوع می توانند برای کودکان، بانوان و آقایان اعم از جوان و مسن به کار گرفته شوند. شرط جلوه و زیبایی این کالکشن تنها زیبایی مدل مورد نظر نخواهد بود، بلکه توجه به موارد گوناگونی می تواند در این امر موثر واقع شود.

ست های معروف کارتیه، ست های جواهر نشان، ست های چرمی، ست های تراش از جمله مهم ترین و معروف ترین نمونه های این دسته از زیور آلات محسوب می شوند که در ادامه به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

ست تراش

ست تراش یکی از انواع ست دستبند و انگشتر طلا محسوب می شود که به دلیل وجود تراش های بسیار زیبا روی سطح کار درخشش و جلوه خاصی به دست های بانوان می بخشد. لازم به ذکر است در این ست هیچ نگینی به کار نمی رود.

این اکسسوری در رنگ های زرد، سفید و همچنین زرد و سفید عرضه می شود. بهتر است با توجه به رنگ پوست اقدام به خرید مدل مورد نظر کنیم. برای پوست های گرم که رگ دست آن ها به رنگ سبز دیده می شود، رنگ طلای زرد و برای افراد با رنگ پوست سرد یعنی اشخاص با رنگ رگ آبی و بنفش، طلای سفید پیشنهاد خواهد شد. هر دو گروه افراد می توانند از ترکیب زرد و سفید این ست بهره مند شوند.

ست جواهر نشان

از انواع ست دستبند و انگشتر طلا که در آن رکاب طلایی با یک یا چند جواهر مزین شده اند، ست جواهر نشان به شمار می رود. این مدل بنا به سلیقه شخصی افراد با سنگ های قیمتی الماس، مروارید، زمرد، عقیق، یاقوت، فیروزه، زبرجد و ... ساخته و پرداخته می شوند. علاوه بر وزن رکاب دستبند و انگشتر این ست، وزن جواهر به کار رفته در قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود.

ست دستبند و انگشتر چرمی

ست دستبند و انگشتر چرمی یکی از پرطرفدارترین انواع ست دستبند و انگشتر طلا به شمار می رود. یکی از دلایل محبوبیت این اکسسوری این است که با ارائه طرح دلخواه می توان صاحب ست مورد نظر خود شد.

گالری ماندگار یکی از سازندگان مطرح طلا و و زیور آلات در کشور به شمار می رود که می تواند شما را به ست رویایی خود نزدیک و این آرزو را محقق کند.

یکی دیگر از عوامل پر فروش بودن این گروه قیمت ست دستبند و انگشتر طلا چرمی محسوب می شود که به دلیل انعطاف پذیری زیاد در هزینه به گزینه اول برای هدیه دادن تبدیل شده است. قابلیت تغییر سایز انگشتر نیز از دیگر خصوصیات مهم این ست به شمار می رود.

ست رولکس

از جمله ست های بی نظیر و خاص که همواره مورد پسند افراد لاکچری قرار می گیرد، ست رولکس است. این مدل که با الهام از برند معروف ساعت رولکس طراحی و ساخته شده است، بیشتر توسط افرادی برگزیده می شود که تمایل دارند استایل خود را با مجموعه ای از دستبند، انگشتر و ساعت رولکس بیارایند. انگشتر طلا مردانه لاکچری این مدل همانند دستبند آن به نشان این برند معتبر مزین شده است.

ست کارتیه

ست کارتیه که به اشتباه کارتیر نیز نامیده می شود، از جمله پر طرفدارترین و پر فروش ترین ست دستبند و انگشتر طلا در میان زنان و مردان است. سادگی و زیبایی ظاهری این ست نشات گرفته از طراحی، تراش و ساخت منحصر به فرد این مدل جذاب است.

کلام آخر

ممکن است قیمت بالای طلا در این روزها سبب شود که برای انتخاب مدل مورد نظر وسواس بیشتری به خرج دهیم. برای انتخاب راحت و البته مقرون به صرفه راهنمایی های افراد خبره بسیار راه گشا خواهد بود. ست دستبند و انگشتر طلا به دلیل تنوع زیاد دارای طیف قیمتی گسترده ای است، ولی لزوما یک انتخاب و خرید خوب خریدی گران قیمت را شامل نمی شود. دقت به مدل، فرم دست و انگشتان و رنگ طلای انتخابی می تواند محدوده انتخاب را کمی مشخص تر کند و ما را به سمت خریدی شایسته تر سوق دهد.

هر یک از ست های دستبند و انگشتر موجود در بازار دارای زیبایی های خاص خود است. زیبایی مفهومی نسبی است و نمی توان برای آن پارامتر معینی مشخص کرد. هر شخصی نسبت به سلیقه خود تعریف مخصوصی از زیبایی خواهد داشت. از این رو توجه به پارامترهای جهانی برای رعایت استایل بهتر در کنار سلیقه شخصی افراد می تواند موجب گزینش مطلوب شود.

 

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.