با چند مدل انگشتر طلا بدون نگین آشنا شوید

انگشتر طلا از زیورآلاتی است که همه افراد از جمله زن و مرد در استایل روزانه خود از آن استفاده می کنند. در این میان مدل انگشتر طلا بدون نگین مورد پسند افراد زیادی قرار گرفته است که بخاطر نگین نداشتن، این انگشترها مخاطبان زیادی دارند.

لازم به ذکر است که تنوع این دسته از انگشترها بسیار بالا است. مجموعه گالری ماندگار بازار اینترنتی طلا و جواهر این نوع انگشتر را در تنوع بالا توسط طراحان و سازندگان خلاق و خوش ذوق در بازار عرضه کرده و امکان خرید با هر نوع سبک و سلیقه ای را به خریداران خود داده است.

معرفی انگشتر طلا زنانه بدون نگین

انگشتر طلا زرد بدون نگین از جمله زیوآلاتی است که استایل فرد را تکمیل می کند و دارای تنوع بسیاری است. برخی زنان به مدل انگشتر طلا بدون نگین رنگ سفید آن علاقه بیشتری دارند. این نوع انگشتر علاوه بر سادگی، دارای جذابیت خاصی نیز است. استفاده از این انگشتر به همراه لباسی زیبا یا زیورآلاتی دیگر ظاهری بسیار جذاب برای فرد ایجاد می کند.

سایر جواهرات را به راحتی می توانید با انگشترهای بدون نگین ست کنید

شاید استفاده از این مدل انگشتر طلا بدون نگین به تنهایی خیلی ساده به نظر برسد، اما با ست کردن آن با لباس های خاص، جواهرات پر زرق و برق یا ساعت می تواند جلوه ای زیبا به شما ببخشد.

قیمت ارزان تر انگشترهای بدون نگین نسبت به سایر مدل ها

انگشتر طلا زنانه بدون نگین با قیمت مناسب تری نسبت به انگشتر نگین دار در بازار یافت می شود که دلیل اصلی استقبال مشتریان از آن است. هر چند این انگشترها قیمت کمتری دارند، اما به هیچ عنوان از زیبایی آن ها کاسته نمی شود. امروزه اکثر خانم های جوان برخلاف گذشته از جواهرات ساده و شیک استفاده می کنند.

قیمت انگشتر طلا زنانه بدون نگین

عوامل زیادی بر قیمت طلا تاثیرگذار هستند، از جمله عیار طلا که تاثیر مستقیمی بر این موضوع دارد. علاوه بر آن علل دیگری مانند نگین انگشتر نیز بر قیمت آن تاثیر می گذارند. به طور مثال انگشتری را در نظر بگیرید، در این صورت متوجه خواهید شد که قیمت مدل انگشتر طلا بدون نگین با قیمت انگشتر نگین دار نیز تفاوت دارد. به طور کلی طلا از عیارهای مختلفی مثل عیار 18 و عیار 24 ساخته شده است که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند.

ویژگی دیگری که بر قیمت انگشتر طلا تاثیر فراوانی دارد، وزن طلا موجود در انگشتر است. در انگشتر طلای بدون نگین وزن خالص انگشتر هنگام فروش محاسبه می شود. در صورتی که در انگشتر نگین دار، موقع فروش وزن نگین از آن کسر می شود، سپس قیمت آن محاسبه خواهد شد.

خرید انگشتر طلا زنانه بدون نگین

هنگام خرید انگشتر بدون نگین باید به نکاتی توجه کنید که بتوانید خرید بهتری داشته باشید. این نکات شامل مواردی می شود که در ادامه به بررسی برخی آن ها می پردازیم.

به رنگ پوست خود توجه کنید که بتوانید رنگ انگشتری که به دست شما می آید را انتخاب کنید. نکته دیگر توجه به کشیدگی انگشتان دست است. شما می توانید با توجه به بزرگی یا کوچکی دست خود انگشتر درشت یا کوچک و ظریف انتخاب کنید.

معرفی چند انگشتر بدون نگین در گالری ماندگار

اگر قصد خرید مدل انگشتر طلا بدون نگین را دارید، قصد داریم برخی از پرطرفدارترین انگشترهای بدون نگین را در گالری ماندگار مورد بررسی قرار دهیم، پس با ما همراه باشید.

انگشتر بدون نگین طلا زرد

انگشتر طلا جزو پرمخاطب ترین انواع زیورآلات است که با طراحی ها و مدل های گوناگونی ساخته می شوند. بعضی از این انگشترها به صورت ظریف ساخته می شوند و بعضی دیگر بخاطر درشتی هنگام ساخت آن ها وزن بالایی دارند. انتخاب انگشتر می تواند بر اساس شخصیت افراد باشد، مثلا افراد آرام معمولا طرح های ساده و ظریف و افراد با شخصیت هیجانی معمولا مدل های بزرگ تر و شلوغ تر را پسند کرده و انتخاب می کنند.

انگشتر طلا بدون نگین یکی از محصولات شرکت لیبرا است که از طلای زرد ساخته شده و نمای براق و آینه ای دارد که در عکس انگشتر طلا این زیبایی و درخشش به چشم می آید. 

این مدل انگشتر طلا زنانه قابلیت سایز کردن دارد. انگشتر طلا بدون نگین با طلای زرد و زرگلد نیز موجود است و همچنین مدل طرح دار که حالت پیچ دارد، در مجموعه ماندگار موجود است.

انگشتر طلا بدون نگین رزگلد

یکی از پرطرفدارترین انگشتر طلا بدون نگین، انگشتر طلا پورتوفینو است که به تازگی توجه مشتریان را به خود جلب کرده و مدل های گوناگونی از این سبک در بازار وجود دارد.

این انگشتر با طلای رزگلد ساخته شده است که بنا به درخواست مشتری در رنگ های زرد، سفید و رزگلد نیز قابل ارائه خواهد بود. 

نگین دار این انگشتر هم در گالری ماندگار وجود دارد که با طرح های گوناگونی با ابعاد و وزن های متفاوت ساخته شده است.

این انگشتر قابلیت سایز کردن و تغییر تا 10 شماره را دارد و طبق سایز دست شما کوچک و بزرگ می شود که این کار برای مشتریان این مجموعه رایگان است.

انگشتر طلا بدون نگین سیمیا

انگشتر طلا بدون نگین سیمیا از طلای زرد 18 عیار ساخته شده است که علاوه بر نمای جذابی که دارد، دارای وزنی سبک است. به صورت توری و مشبک است و نمای مات و براق آن زیبایی آن را به رخ می کشد.

این مدل انگشتر طلا بدون نگین فقط با طلای زرد ساخته می شود، ولی قابلیت آبکاری با رنگ های رزگلد و سفید را نیز دارد و امکان تغییر سایز در این انگشتر نیز وجود خواهد داشت. این انگشتر بدون نگین نمونه های متنوعی دارد که از نظر طرح و تراش با هم متفاوت هستند.

کلام آخر

مدل انگشتر طلا بدون نگین از مدل های شیک است که بیشتر مورد استفاده افراد خاص و ساده پسند قرار می گیرد. انواع این انگشترها رنگ بندی های متنوعی دارند که می توان با توجه به تناسب آن با رنگ پوست و سلیقه مشتری انتخاب شوند.

در این مقاله به معرفی انواع انگشتر بدون نگین طلا و توجه به نکات هنگام خرید آن پرداختیم. با توجه به موضوعات بیان شده افرادی که قصد خرید انگشتر دارند، می توانند با مراجعه به گالری ماندگار که تیم طراحی خلاق و خوش ذوقی دارد و ارائه دهنده پرطرفدارترین زیوآلات برند دنیا هستند، در صورت تمایل به خرید زیورآلات مورد علاقه خود با خیالی آسوده اقدام کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.