با مدل های انگشتر طلا دخترانه آشنا شوید

شاید برای بعضی ها جالب باشد، ولی انگشتر های طلا هم مانند وسایل دیگر پوشیدنی، سبک و به اصطلاح مد خاص خود را دارد و شاخص هایی مثل سن و سال، می تواند مدل ها را از هم تفکیک کند؛ مانند انگشتر طلا دخترانه یا مردانه و...

سلیقه هر شخص نشانگر بخشی از شخصیت او است و انتخاب هر شخص می تواند فرد را متمایز از دیگر افراد کند. در انتها به این مطلب می رسیم که طلا هم می تواند سبک و سیاق خودش را با توجه به جنسیت، سن و سال و خیلی مسائل دیگر داشته باشد.

با انگشتر طلا دخترانه بیشتر آشنا شویم

انگشتر طلا هم می تواند با توجه به سن و سال و سلیقه، شیوه ساخت متفاوتی داشته باشد. دختران برای خرید طلا معمولا به دنبال جواهراتی هستند که با لباس های روزانه، دانشگاهی و با سایر لباس های غیر رسمی خود هماهنگ یا مرتبط باشد.

انگشترهای طلا برای جوانان و نوجوانان علاوه بر زرق و برق خاصی که دارند، باید با المان های روز و محبوب آن ها نیز هم خوانی داشته باشند.

در خرید انگشتر طلا برای دختران چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

بدون شک می توان گفت که انگشترها از مهم ترین نوع جواهرات موجود در دنیا هستند. همچنین، برای علاقه مندان طلا علاوه بر ارزش پولی می تواند دارای ارزش احساسی بسیار زیادی باشد. تاریخچه انگشترها پر است از سنت ها و معنی و مفهوم که از این جهت باید با حفظ اصالت آن، به مد روز و خواسته مشتری و بازار را هم در گرفت؛ طرح انگشتر طلا زنانه و دخترانه می تواند به چند شکل باشد:

  • انگشترهای زینتی با طراحی و حکاکی
  • انگشترهای طراحی سنتی و تلفیقی با سبک جدید
  • انگشترهای طلا زرد و رزگلد
  • انگشتر طلا با روکش آنتیک

تنوع در ساخت جواهراتی مثل انگشتر و همچنین طرح ها و سبک ها نشان دهنده تخصصی بودن صنعت طلاسازی است و برای خرید انگشتر طلا دخترانه که دارای طرح های مختلف و مد روز است، باید از مکان هایی خرید کنیم که تخصص لازم برای رعایت استانداردهای طلاسازی مثل ظرافت، زیبایی، تنوع و البته شکوه را داشته باشند. در این جا ما گالری ماندگار را به شما معرفی می کنیم که انواع جواهرات و زیور آلات را برای تمام سنین و سلیقه ها برای فروش دارند.

مدل های مختلف انگشتر طلا دخترانه را بیشتر بشناسیم

در ادامه این مقاله به نوع ساختار انگشتر طلا می پردازیم که از جمله موارد محبوب و کاربردی در میان خانم ها و دختران هستند.

طرح های انگشتر کوکتل

طرح انگشترهای کوکتل از قاعده و قانون خاصی پیروی نمی کنند، یعنی آن ها می توانند هر شکل و رنگی را به خود بگیرند. سنگ های قیمتی که به روی این انگشترها کار می شوند، می تواند به هر ابعاد و اندازه ای باشد.

از جمله خواص این مدل می توان گفت که به این راحتی ها گم نمی شود! برای ذکر نمونه ای از این نوع انگشتر، می توان به مدل های سنگ یاقوت، زمرد یا یاقوت کبود اشاره کرد که الماس های کوچک زیادی در اطراف آن کار می شود.

انگشترهای انباشته شده

انباشتن انگشتر یا لایه بندی آن، یک روش بسیار محبوب در ساخت این مدل از انگشتر طلا دخترانه است. انگشترهای انباشته شده، نوارهای نازکی هستند که با سنگ های قیمتی ریزی کار می شوند که به طور معمول، با اشکال و جزئیات منحصر به فرد یا همراه سنگ های قیمتی رنگارنگ همراه هستند.

از مزیت این نوع انگشترها می توان به این اشاره کرد که شما قادر هستید چند مدل از این مدل را پشت هم به دست کنید که شکل و ظاهر خوبی را ایجاد می کند. حلقه های انباشته را می توان روی هر انگشت و هر ستی در دست استفاده کرد که نکته قابل توجهی برای دختران و خانم ها است.

البته این را هم باید در نظر گرفت که چیدن این مدل انگشترها روی یک انگشت، نیازمند این است که با هم مرتبط باشند.

انگشتر سنگ های قیمتی

به دلیل تنوع در نوع سنگ ها، این مدل از انگشترها هم دارای انواع مختلف هستند. در اصل هر انگشتری که دارای یک سنگ قیمتی باشد، از این مدل انگشترها به حساب می آید. در صدر این مدل انگشترها سنگ های قیمتی مثل یاقوت کبود، زمرد و یاقوت معمولی قرار دارند؛ از جمله سنتی ترین نوع سنگ ها می توان به یاقوت کبود اشاره کرد که قدمت آن به صدها سال پیش برمی گردد.

انگشترهای ماه تولد

از زیر مجموعه های انگشتر سنگ های قیمتی می توان به انگشتر ماه های تولد اشاره کرد که هر ماه دارای سنگ مخصوص به خود است و روی انگشتر کار می شود. خانم ها و دختران به دلیل علاقه به انحصار، این دسته انگشترها را دوست دارند و لازم به ذکر است که خرید این مدل به دلیل کمیاب بودن برخی سنگ ها می تواند بسیار پر هزینه باشد!

انگشتر الماس

بر خلاف باور بعضی افراد، برای پوشیدن انگشتر الماس شما نیازی به ازدواج یا نامزدی ندارید. تزئینات الماس و برلیان در انگشتر، تنوع طراحی را می تواند بسیار زیاد کند.

معرفی چند مدل انگشتر طلا برای خانم های جوان در گالری ماندگار

در ادامه این مقاله طبق آمار فروش گالری ماندگار به چند مدل از انگشتر طلا دخترانه اشاره خواهیم کرد.

حلقه طلا چوبی جدید

از محصولات انحصاری این گالری می توان به حلقه طلا چوبی اشاره کرد که ترکیبی از چوب گردو و طلای 18 عیار است. این حلقه نما و جلوه بسیار زیادی دارد و از جمله دوستداران هنرهای ترکیبی است.

حلقه طلا شیک

طراحی و ساخت طلا شیک و مات این محصول از جمله ویژگی های خاص این کار است. قابل توجه خانم ها و دختران محترم، نگین های اتمی کار شده در این محصول گارانتی گالری ماندگار است و در صورت درخواست خریدار، ست این انگشتر طلا دخترانه شیک را می توان با پلاتین ساخت و ارائه داد. این انگشتر قابلیت حکاکی اسم و سالگرد را نیز دارد.

حلقه طلا سفید تاج

این مدل حلقه با طلای 18 عیار کار شده است و وزن این محصول 9 گرم و 600 سوت می تواند باشد. تعدادی نگین به روی این انگشتر کار شده است.

حلقه و پشت حلقه

حلقه و پشت حلقه این محصول از طلای 18 عیار در رنگ های زرد، رزگلد و طلا سفید تهیه می شود. پهنای این کار به طور حدودی 6 تا 7 میلی متر است.

حلقه طلا سناریو

از جمله کارهای پر فروش در بین مشتریان گالری است که در دو قسمت حلقه و پشت حلقه به فروش می رسد، همین مدل است. این انگشتر با طراحی ساده و شیک و پرطرفدار خود، در سه مدل طلای زرد، سفید و رزگلد ساخته می شود و قابلیت ست کردن هم دارد.

نتیجه گیری

در مقاله معرفی انگشتر طلا دخترانه سعی بر این داشتیم که با معرفی اطلاعات در مورد انواع انگشترها و مدل ها، اطلاعات لازم را برای انجام بهترین خرید، در اختیار شما قرار دهیم. از آنجایی که انتخاب اکسسوری، مثل پوشیدنی های دیگر در استایل های مختلف، می تواند متفاوت باشد، طلا و جواهرات هم از این قاعده مستثنی نیستند.

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.