خرید آویز‌ و پلاک طلا به عنوان هدیه

هدیه آغشته به عشق، یکی از زیباترین کارهایی است که می‌توانیم برای کسی که دوستش داریم انجام دهیم و قلبش را مملو از شادی آمیخته با احساسات و زیبایی بی‌پایان کنیم.

خرید آویز و پلاک طلا به عنوان هدیه، یکی از بهترین گزینه‌ها برای دختران جوان است. در این مقاله قصد داریم که باهم مراحل خرید آویز و پلاک را بررسی کنیم که وقتی خواستید هدیه‌ای تهیه کنید، نگران نداشته باشید و یک ایده خوب، درکنار راهنمای خرید آن داشته باشید.

موقع خرید هدیه آویز و پلاک طلا، علاوه بر اینکه باید به حس خوب آن هدیه توجه کنید، باید به کیفیت و زیبایی و ظرافت آن نیز توجه کنید. در ادامه نکات خرید آویز و پلاک طلا را بررسی خواهیم کرد:

درصد خلوص آویز و پلاک طلا

 بررسی درصد خلوص در خرید آویز و پلاک طلا بسیار مهم است، چرا که ارزش طلا به عیار آن است و عیار طلا به کمک درصد خلوص مشخص می‌شود. پس قبل از خرید آویز و پلاک طلا حتما به کمک جدول‌های موجود از طریق عیار آویز انتخابی خود، میزان خلوص هدیه خود را بررسی کنید.

به عنوان مثال، آویز و پلاک 24 عیار، دارای 99.9 درصد خلوص است یا 18 عیارکه بسیار برای استفاده روزانه مناسب است چرا که آسیب کمتری می‌بیند، 75 درصد خلوص را دارد.

مراقب فلزات آبکاری شده باشید

جواهراتی که از جنس فلزات هستند در طلای مذاب فرو برده می‌شوند و به قیمت ارزان تر فروخته می‌شوند، اما به شدت آسیب پذیر هستند و ارزش آن از طلای با خلوص بیشتر، کمتر است. پس لطفا این مورد را در حین خرید بررسی کنید.

خلاقیت هنگام خرید آویز‌ و پلاک طلا به عنوان هدیه

شما می‌توانید در خرید آویز و پلاک طلا برای آن کسی که صمیمانه دوستش دارید، خلاقیت داشته باشید. به عنوان مثال شما میتوانید، طلا با رنگ‌های مختلف را انتخاب کنید.

طلا شامل چهار رنگ، زرد، صورتی، سفید و سبز است که رنگ سبز، بسیار نادر است. فقط طلای زرد است که عیاری بیش از 18 دارد. به این نکته توجه کنید که رنگ معیار مناسبی برای درصد خلوص طلا نیست پس وقتی آویز و پلاک زرد رنگ را مشاهده کردید، تصور نکنید که چون رنگ طبیعی طلا زرد است پس خلوص بالایی دارد.

برای رنگی کردن آویز و پلاک طلا از فلزات مختلف استفاده می‌کنند:

رنگ سفید: برای سفید کردن طلا از پلادیوم یا نیکل استفاده می‌کنند که بسیار به رنگ نقره‌ای نزدیک است ولی به وضوح روشن‌تر است.

رنگ صورتی: برای صورتی کردن از مخلوط طلا در مس استفاده می‌کنند که بسیار زیبا است.

رنگ سبز: این رنگ، گران‌ قیمت‌تر از سایر رنگ‌ها است چرا که از نقره برای سبز کردن طلا استفاده می‌شود.

در توصیه اخر، برای خرید آویز و پلاک طلا به عنوان هدیه، انتخاب رنگ بسیار می‌تواند خلاقه و زیبا باشد.

اعتبار فروشنده

قبل از خرید آویز و پلاک طلا، حتما شخصی یا سایتی را پیدا کنید که معتبر باشد و در خرید، شما را به درستی راهنمایی کند تا خرید خوبی را داشته باشید.

علاوه بر اعتبار فروشنده، برای خرید هدیه حتما به فروشنده‌ای مراجعه کنید که تنوع زیادی داشته باشد تا شما به راحتی مدلی که مدنظرتان است را تهیه کنید.

نکته بسیار مهمی که باید درنظر بگیرید برای خرید، این است که حتما آویز و پلاکی که انتخاب کرده‌اید را از فروشنده‌های مختلفی، قیمت بگیرید و حتما قیمت طلا را به روز بررسی کنید تا بتوانید از خرید خود خرسند باشید.

بررسی علامت حک شده روی آویز و پلاک:

بعد از اینکه آویز و پلاک مدنظر خود را انتخاب کردید حال وقت آن است که علامت حک شده روی آن را که هم نشانه اصل بودن طلا و هم میزان خلوص طلا است را بررسی کنید.

بریم که 5 مدل زیبا و باشکوه آویز و پلاک گالری ماندگار را باهم بررسی کنیم. مطمئنم در خرید آویز و پلاک طلا به عنوان هدیه به شما کمک خواهد کرد:

پلاک طلا گل زنبق

آویز و پلاک ها به طرح گل، بسیار طرح‌های ظریف و زیبایی برای هدیه دادن هستند. مدل گل که در عکس زیر مشاهده می‌کنید، یکی از پرطرفدارترین مدل‌های گالری ماندگار است که بسیار برای هدیه دادن، زیبا و مناسب است.

 

خاصیت آلت: گل زنبق، برای خرید آویز و پلاک طلا به عنوان هدیه زیبا و با عیار750.

نگین اتریشی وسط آویز گل طلا زنبق، زیبایی و درخشش این آویز ایرانی تبار را چند برابر کرده است که حتی گارانتی، نیز به همراه خود دارد. طرح این مدل که یک گل زیبا است نماد زیبایی، ظرافت و پاکی است که بسیار گزینه مناسب برای خرید آویز و پلاک طلا به عنوان کادو است.        

پلاک طلا مکعب عشق

این پلاک بسیار شیک با طرحی ساده اما عاشقانه گزینه بعدی برای هدیه دادن است. شما می‌توانید با خرید این هدیه با یک تیر دو نشانه را هدف‌گذاری کنید چرا که می‌توانید این پلاک با حرف قلبتان به کسی که دوستش دارید حکاکی کنید.

                                  

این مدل با طراحی نوین از برند کارتیه را حتی به عنوان آویز دستبند و ساعت نیز می‌توانید استفاده کنید که جلوه فوق‌العاده‌ای دارد. درکل که گزینه بسیار مناسبی برای خرید آویز و پلاک طلا به عنوان هدیه است.

پلاک طلا عشق آخر

وقتی اولین و آخرین عشق خود را پیدا می‌کنید، مطمئنا که دوست دارید به بانوی خود این پلاک طلا قلب اخر را هدیه دهید تا یادآور عشق ابدی شما باشد.

 

پلاک عشق اخر، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های موجود در گالری ماندگار است که حتی می‌توانید تاریخ روزی که دوست دارید را روی آن حک کنید. این پلاک، درکنار ظاهری شیک و زیبا بسیار قیمت مناسبی دارد که برای خرید آویز و پلاک طلا به عنوان هدیه، گزینه خوبی است.

پلاک طلا نگین قرمز

ترکیب طلایی و قرمز بسیار شاهانه و باشکوه است، حال فکر کنید این شکوه را در گلی با ظرافت و زیبا ببینید.

نگین قرمز سانچیو به این گل طلایی رنگ در کمال شکوه و ظرافت، حس عمیق و رمانتیک بخشیده است. درخشش این سنگ می‌تواند نگاه‌های همه را مجذوب شما کند.

 

 

این مدل، یک ویژگی خاصی که دارد، این است که شما می‌توانید با سلیقه خودتان رنگ سنگ را انتخاب کنید یا حتی سنگ دیگری که مدنظرتان است را سفارش دهید.

پلاک طلا گل رز

گزینه بعدی که بسیار برای خرید آویز و پلاک طلا به عنوان هدیه، مناسب است، پلاک طلا گل رز است که یکی از پرفروش ترین مدل‌های گالری ماندگار است. گل رز، نماد عشق، زیبایی، شور، اشتیاق است که برای روزهای مختلف مثل روز مادر، روز عشق، روز تولد بسیار مناسب است.

درآخر

به یاد داشته باشید، هدیه با ارزش، هدیه‌ای است که با عشق و محبت آمیخته شده باشد. ارزش معنوی کادویی که برای کسی که دوستش دارید بسیار بالا‌تر از قیمت آن است. خرید آویز و پلاک طلا به عنوان هدیه یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. قبل از خرید آن حتما به نکاتی که در ابتدا مقاله گفته شد دقت کنید تا خرید خوبی داشته باشید.

این را فراموش نکنید برای هدیه دادن نیاز نیست که روزی خاصی را انتخاب کنید، سعی کنید با قلبتان هدیه را تقدیم کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.