دستبند طلا یک هدیه مناسب

دستبند‌ طلا همیشه موردتوجه خانوم ‌ها قرارگرفته است. اما این زیورآلات تنها برای آن‌ها یک اکسسوری به حساب نمی آید، بلکه زیبایی آن را مورد ستایش قرار می‌دهند و جایگاه خاصی برایشان دارد. ازگذشته رسم بوده است که جواهرات طلا را به عنوان یک هدیه برای تازه عروس‌ها در نظر می‌گرفتند.

اما فقط خانم‌ها نیستند که به دنبال جواهرات طلا می‌روند. یکی از راه‌هایی اثبات شده  برای به دست آوردن دل نامزد خود توسط آقایان هدیه دادن این نوع اکسسوری ها می‌باشد و از آنجایی که ما مردها اطلاعات بسیار کمی دررابطه با طلا داریم، البته به غیر از قیمت روزانه آن، در پایان این مقاله یاد خواهید گرفت که چگونه برای همسر خود شوهری نمونه باشی.

چگونه برای همسر خود یک دستبند طلا انتخاب کنم

درگذشته مرسوم بود که هرچقدر دستنبد بزرگ‌تر و سنگین‌تر، زیبا‌تر است. اما امروزه ما شاهد تنوعی وسیعی از طراحی و اشکال مختلف آن‌ها هستیم که برای تمامی سلیقه‌های مختلف ساخته می‌شود. با این که این یک ویژگی بسیار خوبی است، اما می‌تواند عاملی باشد که انتخاب مارا دشوار کند و باعث سرگردانی ما بشود.

به سلیقه او دقت کن.

مطمئنا همین الان همسرتان دستبندی را به دست دارد یا به صورت روزانه از یک اکسسوری خاصی استفاده می‌کند. برای شناخت استایل مورد علاقه وی به این موارد دقت کنید. آیا او طلا زرد را بیشتر می‌پسندد یا طلای سفید را؟ آیا او دستبند های ضخیم را استفاده می‌کند یا به دستبند ‌طلا ظریف علاقه‌مند است؟

این  گونه شما می‌توانید بر اساس سلیقه او انتخابات خود را محدود کنید که خود شروع بسیار خوبی است.

استایل اورا تغییر نده

ممکن است یک دستبند طلا اسپرت را ببینید و پیش خود فکر کنید، می‌تواند مناسب همسرم باشد، ولی بدانید اگر با سلیقه او سازگار نباشد، تمام تلاش های شما نتیجه عکس را خواهد داد. پس بهتر است این ریسک را نکنید و باتوجه سلیقه او یک انتخاب مناسب داشته باشید.

خاصیت آلت: با یک دستبند طلا همسر خود را غافلگیر کنید

ارزش معنوی

این که یک دستبند طلا گران‌قیمت بگیرد به خودتان بستگی دارد، اما اگر طرحی داشته باشد که معنی خاصی را برای او به همراه دارد، می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسبی برای هدیه باشد. ‌طرح‌های مثل قلب یا یک نماد خاص می‌تواند مناسب باشد. این گونه این هدیه برای وی جایگاه خاص خودش را پیدا می‌کند.

پشت ویترین حواست را جمع کن

مطمئنا برای شما نیز اتفاق افتاده است که با همسرتان از جلوی مغازه جواهرات درحال قدم زدن هستید که به ناگهان ایستاده و با یک ذوق خاصی مشغول تماشای آن‌ها می‌شود. شاید حتی نظر شما را در ارتباط با یکی از آن‌ها بپرسد و اینجاست که شما باید حواستان را جمع‌کنید تا متوجه شوید کدوم دستبند طلا را برای سالگرد آشناییتان بگیرید.

رسید را نگه بدار

حتی افراد حرفه‌ای هم می‌توانند اشتباه خرید کنند. عاقلانه‌ترین کار این است که رسید را پیش خود ‌نگه‌دارید تا در زمان لازم بتوانید آن را تعویض کنید.

براساس بودجه خود خرید کنید

نیازی نیست تا یک هدیه گران‌قیمت برای نشان دادن عشق خود به همسرتان بگیرد. لزوما بهترین هدایا گران‌قیمترین نیستند. شما میتوانید در گالری ماندگار دستبند طلا جدید با قیمت مناسب را پیدا کنید.

به عیار طلا توجه کن.

همه فکر میکنند طلای 24 عیار بهترین نوع برای جواهرات است، ولی جالب است بدانید این حالت بسیار شکننده است و برای جواهرات پیشنهاد نمی‌شود. طلای 18 عیار بهترین نوع برای اکسسوری‌ها پیشنهاد می‌شود. در هر صورت باید بدانیدکه طلای که خریداری می‌کنید چه عیاری دارد و این اطلاعات کاملا مشخص باشد.

نگهداری از جواهرات طلا

یادگرفتید که چگونه یک هدیه مناسب برای همسرتان تهیه کنید؟ خیلی هم عالی . اما بیاید باهم اطلاعات خودمان را نسبت به جواهرات طلا بالا ببریم. انتخاب طلای مناسب همیشه مقوله مهی بوده است، اما مهم‌تراز آن نحوه نگه‌داری پس از خرید خواهد بود. با یک سری مراقبت های خاص جواهرات طلا خود را می‌توانید تا سالیان طولانی بدون این که کیفیت آن‌ها کاهش پیداکند نگه‌دارید.

جواهرات طلا با اینکه درخشان هستند، اما بسیار به خش افتادگی و فرورفتگی حساس‌‌اند و در مواقعی که از دست قرار است خارج شوند، باید مراقب این باشید تا صدمه ایی به آن وارد نشود. برای جلوگیری از خش افتادن دستبند طلا باید آخرین چیزی باشد که پوشیده می‌شود.

کلر دشمن طلا است. تماس کلر با سطح طلا به مرور زمان باعث تضعیف آن شده و احتمال این را دارد که حتی بشکند. پس مطمئن باشید قبل از رفتن به استخر حتما از دست خارج شود.

هنگام کار با شوینده‌های خانگی باید دستبند طلا را از دست خارج  کنید و در جای خود قرار دهید که از آسیب آن جلوگیری شود.

انواع آلیاژهای طلا

بنظرم بهتر است باهم آلیاژهای طلا را برسی کنیم تا درواقع بدانیم داریم چه چیزی را خرید می‌کنیم. همانطور که میدانید زیورآلات طلا در انواع رنگ و شکل ها طراحی می‌شوند که تمام سلیقه‌ها را در بر بگیرد. معروف‌ترین آلیاژ‌های طلا که شما به احتمال زیاد در فروشگاه‌ها می‌بیند از سه نوع زیر تشکیل شده اند:

طلای زرد

وقتی حرف از دستبند طلا می‌زنیم به احتمال‌زیاد این نوع را در ذهنمان تصور می‌کنیم. این آلیاژ از طلای‌خالص، نقره، مس و روی تشکیل شده است. این نوع کمترین حساسیت را با‌‌ خود به همراه دارد.

طلای سفید

این آلیاژ از طلا، نیکل، پالادیوم، روی و مس تشکیل شده است. نسبت به طلای زرد در مقابل خراش از خودش مقاومت بیشتری را نشان می‌دهد. از نظر هزینه نیز طلای سفید از بقیه مقرون به صرفه تر است.

رز‌گلد

این نوع موردتوجه ترین آلیاژ در دنیای مد امروزه است. نه می‌شود گفت کاملا طلایی است، نه می‌شود گفت صورتی است. درواقع آلیاژی با مس دارد. به خاطر رنگ خاصی که دارد از محبوبیت ویژه‌ایی بین مصرف‌کنندگان برخوردار است.

سخن آخر

زیورآلات زینتی مانند دستبند طلا همیشه یکی از انتخاب های خانوم ها برای استایل و مد بوده است. به همین خاطر می‌تواند هدیه مناسبی برای موقعیت های خاصی باشد.

اما طور معمول داشتن اطلاعات مناسب از محصول که قصد خرید آن را دارید می‌تواند همیشه در انتخاب شما تاثیر مثبتی بگذارد.

شما میتوانید در گالری ماندگار دستبند طلا جدید با قیمت مناسب را پیدا کنید

 

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.