راهنمای خرید آویز و پلاک طلا

پلاک طلا از جمله طلاهایی است که دست خریدار در انتخاب انواع و مدل‌های مختلف آن، بسیار باز است، چون تنوع بسیاری در انتخاب آن وجود دارد. از مدل‌های مختلف ماه، ستاره، گل، پرنده، قلب و فرشته گرفته تا حروف، اسامی فارسی و انگلیسی، چشم نظر، مدل‌های مرواریدی و نگین‌دار و ... . با توجه به تنوع زیاد و وزن کمی که پلاک دارد و با توجه به این که معمولا طلا هدیه مناسبی در اغلب مناسبت‌ها است، این محصول بسیار پرطرفدار است.

در این مقاله بر آنیم که شما را در خرید پلاک مناسب راهنمایی کنیم که تنوع بالای آن موجب سردرگمی شما خریدار گرامی موقع خرید نشود.

راهنمای خرید و معرفی آویز طلا زیبا و شیک مناسب برای هدیه + قیمت روز - کیمیک

نکاتی که در خرید پلاک بهتر است به آن‌ها توجه کنیم

  • با توجه به این که امکان تقلب در عیار طلا، وزن نگین و موارد دیگر وجود دارد، پلاک طلا را از مرکز خرید معتبر تهیه کنید و هنگام خرید، حتما فاکتور دریافت کنید.
  • در انتخاب پلاک مناسب، حتما به این نکته توجه داشته باشید که آن را برای چه کسی تهیه می‌کنید. به سن، به جنسیت و به سلیقه خاص کسی که پلاک را برای او خریداری می‌کنید، حتما توجه داشته باشید. به طور مثال پلاک‌های طرح کارتونی و پلاک طلا قلب، برای کودکان مناسب بوده و پلاک‌های نگین­دار، مرواریدی و طرح گل معمولا مناسب خانم‌ها است.
  • پلاک‌ طلا اسم و حروف یا پلاک‌های ساده‌تر و بدون نگین، اسپرت هستند و می‌توانند برای هر دو جنس قابل استفاده باشند. پلاک‌های بدون نگین در مهمانی‌های دوستانه بیشتر کاربرد دارند.
  • بعضی پلاک‌ها متصل به زنجیر هستند و بعضی می‌توانند با هر زنجیری مورد استفاده قرار بگیرند.
  • پلاک‌های کوچک و طرح‌های ظریف، معمولاً با ظاهر افرادی که بالاتنه ظریفی دارند، هماهنگی بیشتری ایجاد می‌کنند و بالعکس، پلاک‌ طلا بزرگ‌ و طرح‌های‌ درشت معمولاً برای افرادی که بالاتنه بزرگ‌تری دارند، مناسب‌تر است.
  • افرادی که اندام متناسب ورزشکاری دارند، می‌توانند بدون محدویت زنجیر و پلاک انتخاب کنند.
  • زنجیرهای بلندتر و طرح‌های عمودی پلاک، برای کسانی که گردن کوتاهی دارند، مناسب است و زنجیرهای کوتاه، چسبان، پلاک کوچک یا کلا بدون پلاک برای افرادی که گردن بلندی دارند، هماهنگی بیشتری از نظر بصری ایجاد می‌کند.
  • در انتخاب پلاک نگین‌دار توجه داشته باشید که نگین به ‌خوبی روی پلاک محکم شده باشد و همچنین توجه کنید که نگین و زوائد اطراف آن، به لباس، شالتان یا به موهایتان گیر نکند و باعث نخ‌کش شدن لباس یا کنده شدن موهای شما نشود.

معرفی مدل‌های برتر پلاک‌های طلا در گالری ماندگار

در گالری ماندگار بالغ بر 316 مدل طراحی مختلف پلاک طلا موجود است که هر کدام از متمایزترین و خاص‌ترین طراحی‌های موجود در بازار هستند. با توجه به زمان اندک و مشغله‌های فراوان در زندگی امروزه، امکان خرید اینترنتی طلا فرصت بسیار خوبی است که بتوانید در زمان خود برای انتخاب طلای مناسب صرفه‌جویی کنید.

محدوده قیمتی مناسب از مبالغ بسیار کم و مناسب تا بالاترین قیمت‌ها وجود دارد و به شما این امکان را می‌دهد که به سادگی در منزل بتوانید پلاک مورد نظر خود برای استفاده شخصی یا هدیه دادن، به صورت آنلاین انتخاب کرده و با بسته‌بندی شکیل، درب منزل دریافت کنید.

در ادامه مدل­های برتر پلاک طلا در گالری ماندگار را با هم بررسی می‌کنیم که شما عزیزان بتوانید با سهولت هر چه بیشتر، پلاک مورد نظر خود را خریداری کنید.

 

 

پلاک طلا ورساچه

مدل‌های ورساچه و کاریزما

این مدل­ها از شکوه و زیبایی کلاسیک خاصی برخوردار هستند. طراحی نقوش چهره روی این دسته پلاک­ها، زیبایی و صلابت مجسمه‌ها و آثار هنری را تداعی می‌کند که می‌تواند نمایانگر سلیقه منحصر به فرد کسی که آن‌ها را استفاده می‌کند یا هدیه می‌دهد، باشد.

روی پلاک‌های طرح کاریزما، از طراحی سیاه قلم استفاده شده است که جلوه آن را دو چندان می‌کند. این دسته پلاک‌ها جزو پلاک‌های قیمتی گالری ماندگار هستند.

پلاک طلا فلورانس

مدل‌های فلورانس و میترا

این مدل‌های پلاک طلا از طراحی ساده و مدرنی بهره می‌برند. استفاده از دو رنگ طلای زرد و سفید، هم‌زمان سادگی و زیبایی را برای این مدل‌ها در کنار هم قرار داده است. این پلاک‌ها نسبت به سایر پلاک‌های مجموعه در محدوده قیمتی متوسطی قرار می‌گیرند و در گروه مدل‌های اسپرت دسته‌بندی می‌شوند.

پلاک طلا بالرین براق

مدل‌های لیزری و اشکال مختلف

این دسته پلاک‌ها، از پرطرفدارترین انواع آویز و پلاک طلا به شمار می‌روند. زیرا علاوه بر این که طرح‌های بسیار متنوعی دارند (از فرشته و بالرین تا گل، ستاره، دایره و... )، از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه هستند و می‌توانند برای کسانی که قصد هزینه کردن زیادی برای پلاک از جنس طلا ندارند یا می‌خواهند هدیه بدهند، مناسب باشند.

آویز طلا وان یکاد شیشه ای

پلاک‌های طرح مذهبی و چشم‌نظر

این مدل‌ها از پرفروش‌ترین طرح‌های پلاک طلا هستند که به صورت‌های آویز و ان یکاد و آیه الکرسی، آویز یا سنجاق سینه چشم‌نظر، اسامی الله و خدا، طرح جاقرآنی، ایوان نجف، پنج تن و ... موجود هستند. همچنین به دلیل اینکه این مدل‌ها بیشتر جنبه معنوی دارند، بیشتر مخاطبین به سبب باورهای دینی و مذهبی خاص خود از آن‌ها استفاده می‌کنند.

این مدل‌ها با تنوع بسیاری در گالری ماندگار عرضه می‌شوند، از بهترین تدابیری که در طراحی خاص این مدل‌ها با توجه به طراحی مذهبی رعایت شده، این است که روی این آیه‌های قرآنی پوشش تلق کار شده است که دست بدون وضو با این آیه‌ها برخورد نکند. همچنین دور آن‌ها حلقه‌ای طلایی کار شده است که در کنار ظاهر صدفی تلق، ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند.

 

پلاک طلا جدید رامونو

طرح‌های مرواریدی و جواهرنشان

این دسته پلاک‌ها بسیار باشکوه، رنگارنگ و پرجلا بوده و برای علاقه‌مندان به جواهرات و سنگ‌های قیمتی مناسب هستند. بالطبع این مدل که نوعی پلاک طلا دخترانه جدید محسوب می‌شود، به علت استفاده از جواهرات اصل، قیمت‌های بالایی هم دارند. مزیت مهم آن‌ها این است که حتی در صورت استفاده به صورت تکی و بدون گوشواره نیز می‌توانند جلوه کاملی در ظاهر و زیباییتان ایجاد کنند.

 

پلاک طلا ماه تولد آذر

پلاک‌های طرح ماه تولد

این دسته از پلاک‌ها برای متولدین ماه‌های مختلف به شکل صور فلکی همان ماه طراحی شده‌اند و برای هدیه دادن به خصوص کادوی تولد ایده‌آل هستند.

در آخر

برای خرید پلاک طلا رعایت اصولی لازم است که مهم‌ترین آنها را در این مقاله با هم مرور کردیم و در انتها دسته‌بندی محصولات را ارائه دادیم که شما خریدار محترم بتوانید به طور خلاصه با انواع محصولات آویز و پلاک‌هایی از جنس طلا در گالری ماندگار آشنا شوید.

در نظر داشته باشید که دسته‌بندی بالا تنها برای سهولت در خرید برای شما ایجاد شده است و تعداد کل پلاک‌های موجود در گالری ماندگار از این دسته‌بندی بیشتر است.

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.