محبوب ترین مدل های انگشتر طلا دخترانه را بشناسید

انگشتر از پرطرفدارترین اکسسوری های دختران به شمار می رود. طراحان معروف سراسر دنیا همواره به دنبال خلق گونه های جدید و خاص برای سلایق مختلف هستند. با وجود اینکه امروزه اکسسوری ها از انواع نقره، تیتانیوم، پلاتین و ... نیز ساخته می شوند، انگشتر طلا دخترانه همچنان یکه تاز این عرصه است و نه تنها توانسته طرفداران خود را حفظ کند، بلکه توانسته به تعداد آن ها نیز بیافزاید.

انگشتر دخترانه نیز همانند سایر اکسسوری ها دارای زیر مجموعه هایی است که سبب پوشش دهی سلایق افراد مختلف می شود. در ادامه به بررسی و معرفی چندین نمونه از مدل های محبوب انگشتر دخترانه خواهیم پرداخت.

انواع انگشتر طلا دخترانه در گالری ماندگار

از زمان های بسیار قدیم زنان به استفاده از طلا سفارش شده اند. این عنصر با ارزش با خاصیت آرامش بخش می تواند به روحیات افراد کمک شایانی کند. برای ترغیب در استفاده بانوان انگشترهای طلا با اشکال مختلفی ساخته و روانه بازار شده اند. انگشتر طلا دخترانه دارای مدل های متعددی است که از جمله آن ها می توان به رینگ ساده «رینگ»، انگشترهای نگین دار، انگشتر نامزدی «نشان»، انگشتر جواهر، انگشتر بدون نگین، انگشتر تراش، انگشتر بند انگشتی، انگشتر چرم و ... اشاره کرد.

رینگ ساده

رینگ ساده از انواع انگشتر طلا دخترانه است که به دلیل کاربرد به صورت ساده و بند انگشتی آن در سایزهای کوچک تر مورد توجه عموم قرار می گیرد. این رینگ های ساده و جذاب به رنگ های زرد و سفید موجود هستند و به دلیل سادگی هیچوقت از مد نمی افتند.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت حلقه های ساده کاربرد آن ها به عنوان حلقه مراسم ازدواج است. اگر چه قیمت حلقه طلا به دلیل وزن آن متفاوت خواهد بود، ولی با انتخاب مدل پهن یا باریک و ظریف آن امکان مدیریت بودجه فراهم خواهد شد.

انگشتر نگین دار

انگشترهای نگین دار به تک نگین و چند نگین تقسیم می شوند. در زمان های گذشته الماس های چند قیراطی زینت بخش انگشترهای زیبا بودند. امروزه به دلیل قیمت بالای الماس از تراشه های متنوع الماس مانند مارکیز، برلیان و .. استفاده می شود. با این وجود برخی در انتخاب انگشتر طلا دخترانه ترجیح می دهند به جای الماس از نگین های اتمی استفاده کنند که رنگ های گوناگونی نیز دارند.

انگشترهای خوشه ای نیز زیر مجموعه ای از انگشترهای نگین دار محسوب می شوند. با این تفاوت که کاربرد کمتری برای دختران جوان دارد.

انگشتر با سنگ طبیعی

به دلیل خواص درمانی سنگ های طبیعی بیش از پیش مورد استفاده قرار می گیرند. انگشتر طلا دخترانه که با سنگ طبیعی مثل عقیق مزین شده باشد، برای رفع غم، استرس و القای آرامش پیشنهاد می شود. سنگ عقیق به رنگ های قرمز، سبز، زرد و ... موجود است که رنگ سبز و زرد آن که به شرف الشمس مشهور است، در میان جوانان نیز طرفداران خاص خود را دارد و برای افزایش رزق و روزی مورد استفاده قرار می گیرند. سنگ فیروزه نیز که تنها سنگ زنده دنیا به شمار می رود و برای دفع انرژی منفی کاربرد بسیاری دارد.

انگشترهای فانتزی

انگشترهای فانتزی که با طرح های دلخواه، مدرن و متنوع در بازار موجود هستند، مورد توجه بسیاری از دختران جوان قرار گرفته اند. انگشتر طلا دخترانه با طرح های فانتزی و غیر معمولی که دارند، با محدوده وزنی گوناگون متناسب هر بودجه ای خواهند بود.

انگشترهای بند انگشتی

انگشترهای نیم بند یا بند انگشتی از انواع پر فروش و پر طرفدار انگشتر طلا دخترانه به شمار می روند. این مدل اکسسوری اکثرا بدون نگین و با طرح های متفاوت به بازار عرضه می شوند.

انگشتر طلا با رکاب چرمی

به تازگی انگشتر رکاب چرمی با تزییناتی از طلا روانه بازار شده اند. این مدل محبوب دختران و پسرانی است که تمایل به تیپ و استایل اسپرت دارند. سهولت در هماهنگی این انگشترهای چرمی با دستبند و گردنبند آن موجب می شود که تعداد بیشتری از جوانان به این دسته روی بیاورند.

انگشتر طلا دخترانه با رکاب چرمی به راحتی سایز انگشت دلخواه خواهد شد و این یکی از دلایل انتخاب این مدل به عنوان هدیه است. دلیل دیگر پر فروش بودن این اکسسوری جذاب بالا بودن قیمت انگشتر طلا 18 عیار به عنوان کادو خواهد بود. همین موضوع سبب می شود که انگشترهای چرمی با پلاک های طلا و با طیف وزنی وسیع توجه بیشتری را به خود جلب کنند.

نقوش روی انگشترهای طلا با رکاب چرمی می تواند نشات گرفته از طرح ذهنی خریدار باشد که با ارائه به فروشندگان و سازندگان زیور آلات به حقیقت می پیوندد. توجه به چرم مصنوعی یا چرم طبیعی این مدل انگشتر از نکات حائز اهمیت در خرید این اکسسوری به شمار می رود.

کلام آخر

همواره از قیمت به عنوان اصلی ترین عامل انتخاب و خرید انگشتر طلا دخترانه یاد می شود. بسیاری از افراد با دیدن مدل های آماده در گالری های مختلف اذعان می کنند که توان خرید مدل مورد نظر خود را ندارند و به ناچار دست به انتخابی غیر دلخواه می زنند. گالری ماندگار با طراحی های متفاوت سلیقه مشتری را به بودجه ایشان نزدیک می کند و موجب تجربه خریدی شیرین می شود.

انگشترهای طلا همانند سایر زیور آلات به عیارهای مختلف 17، 18 و 24 ساخته و پرداخته می شود. بدیهی است که هر چه میزان این عدد بالاتر باشد، یعنی خلوص آن بیشتر است. اکثر اکسسوری های طلا موجود در بازار با عیار 18 عرضه خواهند شد. به همین دلیل قیمت انگشتر طلا 18 عیار با نوسان قیمت دچار افزایش و کاهش می شود. با انتخاب مدل دلخواه و مراجعه به فروشندگان معتبر و قانونی می توان مطابق با بودجه موجود به انگشتر دلخواه خود دست یافت.

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.