سرویس طلای شیک

1401/05/31 - 6078 - 0
سرویس طلای شیک

خرید سرویس طلای شیک و زیبا یکی از مهم ترین دغدغه هایی است که استایل و شیک پوشی بانوان را تحت تاثیر قرار می دهد.همچنین خرید سرویس طلا در مراسمات خاص بخصوص برای عروس یکی از رسومی است که از گذشته تا به امروز بوده و در کشور های مختلف به صورت متفاوتی نمایان شده است.

طلا یکی از باارزشترین عناصر طبیعت می باشد. خرید سرویس طلا 24 عیار ممکن است خالص‌ترین شکل طلا باشد، اما بسیار نادر است. زیرا به دلیل شکل پذیر بودن با قرار گرفتن در شرایط سخت ممکن است خرد شود.بنابراین انتخاب طلای 18 عیار برای ایرانیان انتخاب مطمن تری خواهد بود. درباره طلا و عیارش چیزی که وجود دارد و ممکن است اکثریت از ان اطلاع نداشته باشید این است که پایین ترین عیار طلا 1 و بالاترین عیار ان 24 است.

 سرویس های طلا معمولا به رنگ های زرد, سفید و رزگلد عرضه می شود. طلای زرد, رنگ طبیعی ماده معدنی را نشان می دهد اما نشان دهنده این نیست که سرویس طلا الزاما خلوص کامل دارد. طلای سفید از مخلوط شدن در پالادیوم یا نیکل با شیوه های مختلف آبکاری به دست می آید. به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است با گذشت زمان و استفاده روزانه از طلای سفید رنگ آن به صورت جزئی تغییر داشته باشد. اما این امر نگران کننده نیست زیرا که می توانید مجددا آن را به رنگ اولیه خود در بیاورید.

 از ترکیب طلا خالص و مس جواهرات با رنگ رز گلد ایجاد می شود. هرچقدر مقدار مس موجود در جواهر یشتر باشد, قرمزی رز گلد بیشتر خواهد شد و برعکس. وجود مس در طلا به دلیل استحکام بیشتر باعث می شود طلای رزگلد دوام بیشتری نسبت به طلا زرد داشته باشد.

نکات مورد توجه در انتخاب سرویس طلا:

. در انتخاب و خریداری یک سرویس طلا باید نکاتی را هر چند کوچک مدنظر داشته باشید که باعث می شود سرویس طلای شما جلوه بیشتری داشته باشد, هارمونی داشتن نیم ست طلا با رنگ پوست یکی از این نکات می باشد, رنگ پوست افراد باهم متفاوت است, افرادی که پوستی با تن سرد دارند, رگ های روی مچ دست آن ها بنفش یا آبی می باشد. افرادی که پوستی با تن گرم دارند, رگ هایشان به رنگ سبز است. اگر پوستی با تن سرد دارید انتخاب سرویس طلای سفید بهترین گزینه برای شما است و اگر پوستی با تن گرم دارید بهتر است از سرویس طلای زرد رنگ استفاده کنید.افرادی که پوست های خنثی دارند از هر نوع رنگ سرویس طلا می توانند استفاده کنند.

یکی دیگر از نکات سایز مناسب سرویس طلا است, برای خرید دستبند، سایز بسیار مهم است. سایز دستبند باید کاملا اندازه، نه گشاد و نه تنگ باشد. دستبند تنگ، علاوه بر این که دست را چاق‌تر از حد واقعی نشان می‌دهد، برای پوست ازار دهنده می باشد و همچنین دستبند گشاد هم، جلوه خوبی ندارد در انتخاب گردنبند بهترین پیشنهاد استفاده از نیم ست های طلای بلند برای صورت های گرد و برای صورت های کشیده استفاده از طلاهای ظریف و کوتاه است

 انواع مدل سرویس طلا کدام هستند؟

یک سرویس طلا شامل گردنبد ,گوشواره , دستبند و گاها انگشتر می باشد . بیشتر سرویس های طلا فاقد انگشتر است و به ندرت می توان سرویس طلایی پیدا کنید که انگشتر هم داشته باشد. اگر علاقه به داشتن انگشتر ست دارید بهتر است ان را به صورت جداگانه تهیه کنید.

مدل های سرویس طلایی که در بین مردم یشترین طرفدار را دارند:

سرویس طلای ساده

سرویس طلای نگین دار(جواهرت, سنگ و ...)

سرویس طلا بدون نگین

سرویس طلا رنگ زرد

سرویس طلا رنگ سفید

سرویس طلای تراش

از گذشته تا به امروز طلا در طرح های بسیار متفاوت ساخته شده است. که در ادامه چند مدل از شیک ترین طلا های روز را مشاهده خواهید کرد.

سرویس طلا شیک و ظریف:

 انتخاب یک طلای مناسب در شیک بنظر رسیدن شما بیشترین تاثیر را دارد. استفاده از مدل سرویس طلای ظریف چهره شما را شیک و برازنده نشان می دهد. به همین خاطر  این مدل سرویس طلا بیشتر از مدل های طلای دیگر مورد استقبال قرارگرفته است.

یک قانون کلی برای سرویس طلا عروس خانم ها این است که شما و لباستان بیشترین جلوه را داشته باشید. بنابراین به جای استفاده از سرویس طلا با نگین های پهن و درشت از سرویس های طلای شیک و ظریف استفاده کنید.این مدل سرویس طلا داری مدل های مختلفی است. یکی از این مدل ها سرویس طلا گلدار می باشد. از دیگر مدل ها, سرویس طلا دارای سنگ های زینتی ظریف می باشد که در طرح های شیک و زیبا در بازار موجود است.

 

مدل سرویس طلای ایتالیایی:

سرویس طلای سفید ایتالیایی جز دسته ای از سرویس های طلای شیک است که به دلیل داشتن نگین های چشم نواز و خیرکننده میان بانوان ایرانی محبوبیت پیدا کرده .ست های سرویس طلای ایتالیایی از یک ردیف نگین جواهر سایز بزرگ ویک ردیف نگین جواهر سایز کوچک ساخته شده است که جلوه زیادی داشته و نگاه هر بیننده ای را به خود جلب می کند. اما سرویس طلای سفید ایتالیایی به علت داشتن نگین های جواهر دارای قیمت بالایی است از همین رو می توان از نگین های اتمی استفاده کرد که هم زیبا هستند و هم قیمت کار را بطور چشم گیری پایین می کشند.

 

مدل سرویس طلا کارتیر:

کارتیر یا کارتیه برند معروف فرانسوی است. طلای کارتیر سالهاست که زینت بخش افراد معروف و اشراف زادگان بزرگ اروپاست. یکی از مدل هایی است که به تازگی به طور چشم نوازی مورد توجه  مردم قرا گرفته است .شاید اکثریت مردم طلا را به مدل هایی با نگین کوچک و درشت می شناسند. اما سرویس طلا کارتیرمناسب افرادی است که دوست دارند سرویس طلای ساده و پراستفاده تری داشته باشند.

سرویس طلای کارتیر به گونه ای است که حتی برای استفاده روزانه هم می توان آن را انداخت و از زیبایی آن لذت برد. این مجموعه سرویس ها را می توان را در مناسبت های مختلف استفاده کرد و حتی استفاده جدا از گردنبند, گوشواره  و دستبند آن نیز گزینه مناسبی برای دوست داران کارتیر می باشد.

و در اخر اگردر حال خرید اینترنتی سرویس طلا هستید مراقب کلاهبرداری ها باشید و از خلوص طلا و قیمت ان اطمینان کامل پیدا کنید گالری ماندگار به شما کمک می‌کند تا به راحت‌ترین و مطمئن‌ترین روش، جدیدترین مدل‌های سرویس طلا زنانه را خریداری کنید.

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.