مزایای خرید آنلاین طلا

مزایای خرید آنلاین طلا

به لطف گسترش روز افزون فضای مجازی و پیدایش دنیای آنلاینِ جواهرآلات، خرید طلا و جواهرآلات از هر زمان دیگ آسان تر شده است.طلای سبک  وقتی با نزدیک شدن مناسبتی خاص به فکر خرید طلا یا جواهر می افتیم دیگر تنها کافی است که به اینترنت و فروشگاه های مجازی برندهای خوشنام سری بزنیم. همه آنچه بدان نیاز داریم در صفحات اینترنتی آنها در معرض نمایش قرار داده شده است وما می توانیم به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن به آنچه می خواهیم دست یابیم؛ بدون آنکه نیاز به تحمل دردسر ترافیک، شلوغی خیابان ها، آلودگی هوا، سر و صدا، گرما یا سرما وجود داشته باشد

اما در سال های اخیر خرید آنلاین طلا به ویژه برای انواع طلای سبک بسیار رایج شده است. انواع خاص و بسیار گران قیمت طلا اغلب بایستی در فرآیندی خاص مورد بررسی قرار گیرند و با دقت نظری کمتر متداول خریداری کردند. اما در مورد انواع طلای سبک وضع بدین منوال نیست. فرض کنید که می خواهید برای کودکی نو رسیده تکه ای طلا بخرید، یا آنکه به دنبال تهیه هدیه ای مناسب برای دختر نوجوان تان هستید و یا شاید به مناسبت رسیدن روز مادر به دنبال سفارش تکه طلایی مناسب برای مادربزرگ دوست داشتنی خانواده بگردید؛ در تمامی این موارد دیگر به هیچ وجه لازم نیست خودتان یا آنها را به دردسر بیاندازید و پای شان را به این یا آن فروشگاه بکشانید.

 

آنچه شما بدان نیاز دارید مشخصاً یک قطعه طلای سبک و با ظرافت کار شده است. پس به جای فروشگاه آن سوی شهر، بهتر است به فروشگاه اینترنتی حاضر در گوشی تان سر بزنید. اگر برای تهیه یک هدیه یا شیرینی ویژه مانده اید خرید یک قطعه طلای سبک از سایت اینترنتی گالری ماندگار می تواند در سریع ترین شما را از نگرانی تهیه هدیه ای برازنده و مناسب در وقت کم در آورد. پس آنچه می خواهید کاملاً در دسترس شماست!

اینترنت می تواند منبع خوبی برای خریداران طلا باشد که قصد دارند گزینه های خرید خود را گسترش دهند و همچنین راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه است. فروشگاه آنلاین طلا  گالری ماندگار نه تنها مقایسه قیمت را آسان می کنند و همچنین با ارسال نظرات ارسال شده توسط سایر خریداران به راهنمایی خریداران به  فروشگاه آنلاین طلا کمک می کنند..


 

مزایای خرید آنلاین از فروشگاه طلا  گالری ماندگار 

از مزایای  فروشگاه طلا  گالری ماندگار می توان به این اشاره کرد که هیچ گونه هزینه ای برای حمل و نقل ندارند و گزینه ی رایگان حمل و نقل از فروشگاه به فروشگاه های دیگر را ارائه می دهند. بسیاری از فروشگاه های آنلاین مالیات فروش را پرداخت نمی کنند (مگر اینکه توسط دولت مورد نیاز باشد) ، که می تواند صرفه جویی قابل توجهی را برای خریدارانی که عمدتاً به صورت آنلاین خریداری میکنند ، افزایش دهد

.

از دیگر مزایای خرید آنلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد:

فروشگاه ها تقریباً هرگز تعطیل نیستند.

خریداران می توانند با لباس خواب خرید کنند.

خریداران آنلاین در مصرف بنزین صرفه جویی می کنند.

هیچ مشکلی برای پارکینگ وجود ندارد.

خریداران آنلاین به ندرت مجبور هستند با فروشندگان متجاوز برخورد کنند.

جمعیت آزار دهنده ای وجود ندارد.

خریداران آنلاین مجبور نیستند در صف های طولانی منتظر بمانند تا اتاق را چک کنند.

بسیاری از فروشندگان آنلاین به خریداران این امکان را می دهند که در مورد کالاهایی که خریداری کرده اند ، نظرات خود را ارسال کنند.

گزینه های بیشتری برای خرید محصولات مرمت شده وجود دارد.

نمایندگان فروش آنلاین معمولاً آموزشهای فشرده تری نسبت به فروشگاههای محلی می بینند.

نمایندگان فروش آنلاین اغلب انعطاف پذیری بیشتری در تصمیم گیری از جمله اعمال کوپن ، تأمین قیمت رقبا و تسریع در حمل و نقل بدون پرداخت هزینه اضافی دارند.

برخی از فروشگاه ها با وام دهندگان اقساطی در محل فروش شریک می شوند که ممکن است در صورت کمبود بودجه به شما کمک کنند.

البته خرید اینترنتی طلا ممکن است به مذاق خیلی از کسانی که به فضای مجازی عادت ندارند خوش نیاید؛ آنها به احتمال زیاد هنوز نسبت به تهیه محصول از فروشگاه های اینترنتی اطمینان لازم را نیفتاده اند. با این وجود ما در فروشگاه طلا  گالری ماندگار به شما اطمینان میدهم که اگر یک دفعه برای خرید اینترنتی طلای اقدام کنید تا مزه آن زیر زبان تان برود! به دلیل آسایش و راحتی که برای شما فراهم می گردد، دیگر هرگز طعم خرید آنلاین طلا را فراموش نخواهید کرد.

 

گالری ماندگار به تولید نمونه های طلای سبک با محصولات مختلفی نظیر انگشتر طلا، دستبند طلا،، گردنبند طلا، و گوشواره طلا، پرداخته است. همزمان تمامی این مدل های طلای سبک در سایت اینترنتی و فروشگاه آنلاین گالری ماندگار برای شما مشتریان گرانقدر به نمایش گذاشته شده است.

 

برای هر مدل طلا، یک عکس همراه با توضیحات کاملی پیرامون مشخصات اساسی کالا تهیه شده است. شما با داشتن این جزئیات از حضور فیزیکی در فروشگاه های ما و صحبت با متصدی فروش بی نیاز می شوید. اما اگر بازهم در مواردی همچون سایز، رنگ و مشخصات بسیار جزئی طلای مورد علاقه خود نگرانی داشته باشید؛ کارشناسان ما به صورت مداوم در سایت آنلاین حضور دارند تا شما را در صورت نیاز بطور کامل راهنمایی کنند.

 

اما اگر مدل مورد نظر خود را انتخاب کردید تنها کافی است به بخش خرید اینترنتی مراجعه کنید و توسط درگاه پرداخت آنلاین (با ضریب امنیتی کامل) وجه طلا یا جواهر را پرداخت کنید – درست به همان قیمتی که در فروشگاه های ما در سطح شهر عرضه می گردد. در این مرحله سفارش شما بررسی شده و طی زمانی بسیار کوتاه با ضمانت سلامت کامل و مشابهت صددرصد با نمونه انتخاب شده توسط شما، در یک بسته بندی بسیار شیک و چشم نواز درب منزل در اختیار شما قرار می گیرد – بدون پرداخت هیچ نوع هزینه اضافی. بدین ترتیب شما می توانید بسته هدیه گالری ماندگار را در همان ساعت به کسی که دوستش دارید هدیه کنید و از این همه آسایش، راحتی و سرعت شگفت زده و شادمان شوید!

 

پس اگر به دنبال خرید طلای سبک در اسرع وقت هستید دیگر شک یا ترسی به خود راه ندهید. همین الان سایت www.gallerymandegar.com را باز کنید، به نمونه جواهرآلات فوق العاده ما سری بزنید و در عرض چند دقیقه آن مدل طلایی که مورد پسند تان است را خریداری کنید. سرعت کار باورنکردنی خواهد بود اما جای شگفتی وجود ندارد، چون دنیای امروز دنیای سرعت است؛ تنها نبایستی بر آن چشم پوشید.

 

برخی از محبوب ترین محصولات آنلاین گالری ماندگار

سرویس طلا ماهی

همانطور که میدانید ماهی نمادی از عنصر آب است. نماد و سمبل ماه اسفند هم ماهی می باشد. ماهی در جوامع مختلف معنا و مفهوم متفاوتی دارد به طور مثال در نقاشی های اروپایی ماهی علامت آب و نماد باروری و فرزانگی است. در زبان سانسکریت خدای عشق"کسی با علامت ماهی" خوانده می شود.

 یکی از محصولات خاص و منحصر بفرد مجموعه گالری ماندگار , سرویس طلا ماهی می باشد. این محصول زیبا شامل پلاک زنجیر,گوشواره و انگشتر می باشد. طراحی این محصول توسط طراحان هنرمند ایرانی انجام شده است. این محصول هدیه بسیار فوق العاده ای برای خانم های متولد اسفند می باشد.

 

سرویس طلا ماهی از طلا 18 عیار به رنگ زرد ,رزگلد و سیاه قلم ساخته شده است. وزن این محصول ,25 گرم و 600 می باشد. این سرویس شامل پلاک زنجیر,گوشواره و دستبند می باشد. زنجیر گردنبند این محصول از نوع بیزمارک و بسیار با کیفیت است. قفل گوشواره این مدل سرویس,چفتی می باشد. امکان تغییر سایز انگشتر نیز وجود دارد


نیم ست طلا مرغ آمین

مرغ آمین یکی از طرح های پر طرفدار در طلا و جواهرات است. زیور آلات با طرح مرغ آمین میان خانم ها بسیار محبوب می باشد. این مدل زیورآلات به گونه ای طراحی شده است که مناسب برای تمامی رده های سنی می باشد. گالری ماندگار محصولات متنوعی با طرح مرغ آمین طراحی و تولید کرده است. یکی از این محصولات نیم ست ها می باشند که امروزه مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته است. 

 

نیم ست طلا مرغ آمین از طلای زرد 18 عیار و به رنگ زرد ساخته شده است. وزن این محصول بدون پشت گوشواره طلا,2 گرم و 480 سوت می باشد. این مدل نیم ست شامل پلاک,زنجیر و یک جفت گوشواره می باشد. زنجیر این محصول بسیار با دوام و از نوع فلامینگو می باشد. گوشواره های مرغ آمین به صورت میخی طراحی شده که بسیار راحت می باشد و حین استفاده آسیبی به گوش وارد نمی شود



دستبند کارتیه درشت

طلای کارتیه یک برند مشهور فرانسوی می باشد که در مرکز فرانسه,پاریس فعالیت دارد.  زیورآلاتی با طرح کارتیه در اقصی نقاط دنیا طرفداران خاص خود را دارد.. محصولات متنوعی با این طرح در بازار طلا جواهرات ایرانی موجود می باشد..

 

دستبند کارتیه طلا از طلای 18 عیار و به رنگ زرد ساخته شده است. وزن این محصول,19 گرم و 870 سوت می باشد. قفل این محصول به صورت رولکسی طراحی شده است که شبیه قفل ساعت می باشد. سفارش ساخت ست کامل این مدل نیز پذیرفته میشود.  امکان آبکاری این محصول به رنگ دلخواه شما نیز وجود دارد. طراحی این محصول به گونه ای بوده است که قابل استفاده برای آقایان نیز می باشد.


 

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.