اخرین مدل های طلا کارتیه

چکیده:

در این مقاله درباره کارتیه، تاریخچه آن و انواع کارتیه صحبت شده است.کارتیه یک برند در صنعت طلا و جواهرات و ساعت است که ابتدا شرکت آن در فرانسه تاسیس شده است و به بیان دیگر تاریخچه آن به فرانسه برمیگردد. جواهرات کارتیه دارای سبک خاص و قیمتی ارزان هستند که بسیار مورد توجه قرار گرفتهاند. چند نوع کارتیه تخت، درشت، و ... داریم که بصورت تکی (دستبند ) و نیم ست و تمام ست استفاده میشود. امروزه کارتیه یکی از صد برند با ارزش دنیاست و به یکی از معتبرترین برندها در صنعت طلا و جواهرات  لوکس بدل شده است و پرطرفدارترین نوع آن ، کارتیه تخت میباشد.

انواع مدل کارتیه و خود کارتیه

 

  1. برند کارتیه 

شرکت طراحی، تولید، توزیع و فروش جواهرات و ساعت می‌باشد، که دفتر مرکزی آن، در شهر پاریس، فرانسه قرار دارد.

شرکت کارتیه در سال ۱۸۴۷ توسط لویی کارتیه تأسیس شد. این شرکت تا سال ۱۹۶۴ تحت کنترل خانواده کارتیه باقی ماند. تا اینکه توسط شرکت سوئیسی ریشمون خریداری گردید. کارتیه در حال حاضر یک شرکت تابعه متعلق به شرکت ریشمون است.

محصولات کارتیه به گونه ای طراحی شدهاند که برای استفاده خانمها و آقایان مناسب می باشد و منحصر به گروه سنی خاصی نمی باشد.

2- تاریخچه برند کارتیه

 

لوئیس فرانکویس در سال ۱۸۴۷ شرکت کارتیر را تأسیس کرد و خود مسئول کارگاه شد، پس از او آلفرد، پسرش در سال ۱۸۷۴ مسئولیت اداره کارگاه کارتیر را بر عهده گرفت. پسران آلفرد (لوئیس – پارکر – جاکوس)  برند کارتیر را به یک برند جهانی تبدیل کردند.

برند کارتیه در سال ۱۹۲۰ شرکتی مشترک با ادوارد جاگر تشکیل داد  و در همین دوران اقدام به کد بندی ساعت‌های برند خود که چهار رقمی بودند و در پشت ساعت‌ها حک می‌شدند؛کرد.

پس از مرگ پایر کارتیه در سال ۱۹۶۴ برند کارتیه در پاریس توسط شرکت سوئیسی ریشمون خریداری شد و در حال حاضر یک شرکت تابعه از شرکت ریشمون است. کارتیه لندن و کارتیه نیویورک در سال ۱۹۷۴ و ۱۹۷۶ مجددا خریداری شده و کارتیه مونته تاسیس گردید. کارتیه مونته هم اکنون یکی از بزرگترین برند‌ها در تولید و طراحی جواهرات می‌باشد.

محصولات این برند شامل انواع محصولات چرمی، خودکار و شال و روسری و تولید جواهرات و ساعت در دهه ۱۹۷۰ بود و در همین زمان بود که اولین ادکلنهای خود را هم ارائه نمود. شرکت کارتیه در این سال ها یک سری از ادکلنهای موفق و مطرحی را ارائه کرده است که باعث شده است معروفیت این شرکت در زمینه ادکلن هم مانند شهرت این شرکت در حوزه تولید جواهرات و ساعت در دنیا شود.

3-جواهرات کارتیه

 

1-3 دستبندهای طلا کارتیر

دستبند یکی از اصلی ترین زیورآلاتی است که خانم ها برای زیبایی خود استفاده میکنند  و جزو یکی از اکسسوری هست که خانم‌ ها به آن علاقه بسیار زیادی دارند.

الف: دستبند طلا کارتیه تخت

دستبند کارتیر تخت یکی از محصولات شیک و پرطرفدار است. زیرا محصولی اسپرت است و سن و جنسیت خاصی را مد نظر ندارد. از این دستبند در کارهای نیم ست هم استفاده شده است.

 بافت این محصول کوبیدهای است یعنی برجستگی و نمای سه بعدی ندارد. این محصول به صورت براق و لخت طراحی شده است که استفاده از آن نمای زیبایی را به دستان شما هدیه خواهد کرد و در صورت تمایل شما امکان ساخت محصول به صورت مات نیز وجود دارد. قفل این دستبند کشویی و ضامن دار است و بهگون های طراحی شده است که از کیفیت بالایی برخوردار باشد و به راحتی هم باز و بسته شود. دستبند کارتیه تخت با طلای 18 عیار ساخته شده است و مناسب برای همه سنین می باشد و در گالری ماندگار برای سلیقه های متفاوت در وزنهای متفاوت وجود دارد؛ که همگی برخلاف بازار طلای موجود، سبک هستند. حداقل وزن آن 15.230 و حداکثر آن 17.840 است.

کد این محصولات زیبا در سایت گالری ماندگار 1416، 1427 و 1428 است. شما میتوانید این محصولات را با تخفیف در سایت گالری ماندگار خریداری کرده و برای خود تهیه کنید و همیشه همراه خود داشته باشید. 

 

کد محصول:1427

 

کد  محصول: 1428

 

کد محصول: 1421


 

ب: دستبند طلا کارتیه درشت 

دستبند کارتیه درشت جدیدترین طلای موجود در گالری ماندگار است. دستبند طلا کارتیه درشت بافت درشت، نمادار و حالت سه بعدی دارد و بافت متفاوتی  با دستبند طلا کارتیه تخت دارد. به دلیل حالت سه بعدی دستبند، وزن بیشتری نسبت به دستبند طلا کارتیه تخت دارد؛ ولی با این وجود نیز جزو مدلهای سبک است. برای راحتی بیشتر نوع قفل دستبند بصورت ساعتی و رولکسی طراحی شده است؛  اگر دوستانی با نوع قفل کشویی و ضامن دار مشکل داشتند؛ میتوانند از این نوع دستبند به دلیل نوع قفل طراحی شده اش، استفاده کنند.

این محصول، نیز محصولی اسپرت و بدون نگین است و برای آقایان و بانوان عزیز در همه سنین قابل استفاده است. با طلای 18 عیار در وزن 19.870 ساخته شده است.

این محصول یکی از جدیدترین محصولات گالری ماندگار است. این محصول با کد 1421 در گالری ماندگار موجود است. شما میتوانید با تخفیفی مناسب این محصول را تهیه کنید.




 

پ: دستبند طلا کارتیه کراواتی

این دستبند یکی از جذابترین کارهای کارتیه و موجود در گالری ماندگار است. مناسب برای بانوان است. بافتی تخت و زنجیری دارد. این دستبند کاملا سبک است  و میتوان از آن به عنوان اکسسوری در کنار ساعت نیز استفاده کرد. نوع قفل آن بصورت کراواتی طراحی شده است و بخشی از زنجیر بصورت آویزی است که در شیک بودن دستبند بسیار موثر بوده است و نمای زیبایی به دست میدهد. این دستبند در دو  رنگ طلا زرد و رزگلد در گالری موجود است.

دستبند فوق با طلای 18 عیار در وزن 4.540 طراحی شده است. کاملا سبک، شیک و مناسب برای مهمانی، کار و کارهای روزانه میباشد.

کد این محصول در گالری ماندگار،1340 است. بانوان عزیز میتوانند این محصول زیبا را با تخفیف 2 درصدی از گالری ماندگار تهیه کنند.



 

        کد محصول: 1340




 

ت: دستبند طلا زنجیری کارتیه 

این دستبند نیز جزو محصولات جدید گالری ماندگار است. این دستبند محصولی بسیار شیک  و سبک برای بانوان و دختران است. این دستبند نیز بافتی تخت و زنجیری دارد. از سبک ترین دستبندهای گالری ماندگار است.  نوع قفل آن بصورت چفتی طراحی شده است و به برای بانوانی که از دستبند کراواتی خوششان نمیاد توصیه میشود. 

با توجه به طراحی کار رفته در دستبند ،کاملا اقتصادی است. به بیان دیگر اگر تمایل به داشتن دستبند طلا دارید و از سویی هم توانایی برای هزینه کردن ندارید؛ میتوانید ابن دستبند زیبا را تهیه کنید. این نوع دستبند نیز هدیه ای بسیار مناسب است. کد این محصول در گالری ماندگار 1256 است.



کد محصول: 1256




 

در گالری ماندگار انواع دستبند دیگر در وزنهای متفاوت برای سلیقه های متفاوت طراحی شده است و وجود دارد شما میتوانید به وبسایت گالری ماندگار سرزده و انواع آن را مشاهده کنید و از قیمت کارها به دلیل اقتصادی بودن قیمتها و تخفیف بعضی محصولات شگفت زده شوید.

 

2-3 گوشواره طلا کارتیه

گوشواره یکی از زیورآلاتی است که خانم ها برای تکمیل زیبایی خود استفاده میکنند  و جزو یکی از اکسسوری هست که خانم‌ ها به آن علاقه بسیار زیادی دارند.

الف: گوشواره میخی کارتیه

این گوشواره یکی از شیک ترین و زیباترین گوشوارههای موجود در گالری است که هم بصورت تکی و هم نیم ست در گالری موجود است.

بافت گوشواره تخت است و مدلی دایرهای دارد. قفل این گوشواره به صورت میخی طراحی شده است و از ایمنی بالایی برخوردار است و به همین دلیل به گوشواره میخی معروف است. بدلیل طراحی فوق العاده گوشواره، محصولی بسیار پرطرفدار در گالری ماندگار است و فروش آن هم بصورت تکی و هم نیم ست بسیار بالاست.

این گوشواره با طلای 18 عیار در وزن 5.900 گرم طراحی شده است.در کنار طراحی شیکی که دارد، وزن مناسبی هم دارد.

کد این محصول در گالری ماندگار 1339 است. بانوان عزیز میتوانید این محصول را با تخفیف از گالری ماندگار تهیه کنید.



کد محصول: 1339

 

ب: گوشواره چنگی کارتیه

این گوشواره کارتیه جزو سبک ترین مدلهای گوشواره گالری ماندگار است.

بافت گوشواره درشت است و نمایی سه بعدی دارد. قفل این محصول چنگی می باشد و مانند گوشواره میخی، به دلیل نوع قفل گوشواره به گوشواره چنگی معروف است. این محصول دارای ست مشابه از قبیل سرویس کارتیه و  نیم ست کارتیه میباشد که می توانید اجزای تک به تک این محصول را در سایت ماندگار مشاهده کنید و به صورت جداگانه یا ست برای خود یا دیگران تهیه کنید.

این گوشواره دارای نمایی فوق العاده نسبت به قیمتش میباشد. با طلای 18 عیار در وزن 1.770 گرم طراحی شده است. 

 

 


 

 کد محصول: 1253



 

در گالری ماندگار انواع گوشواره برای سلیقه های متفاوت طراحی شده است و وجود دارد. شما میتوانید به وبسایت گالری ماندگار سرزده و انواع آن را مشاهده کنید.  قیمت  تمامی کارها  اقتصادی است و اگر محصولی گران قیمت باشد میتوانید با تخفیفات گذاشته شده بر آن محصولات، آنها را خریداری کنید.

3-3 نیم ست و تمام ست طلای کارتیه

الف: گردنبند کارتیه

گردنبند جزو یکی دیگه از اکسسوری برای دختر خانمهای جوان است که به آن علاقه بسیار زیادی دارند. گردنبند کارتیه یک بافتی تقریبا درشت و زنجیری دارد. کاری سبک، بسیار ظریف و دخترانه است. قیمت مناسبی نسبت به نمای فوق العاده اش دارد و برای هدیه بسیار مناسب میباشد. 

یکی از ویژگیهای گردنبند کارتیه این است که دارای ست مشابه از اکسسوریهای کارتیه میباشد؛ که میتوان بصورت تک و یا ست این محصول را در سایت ماندگار مشاهده کرده و خریداری کنید.

گردنبند کارتیه با طلای 18 عیار در وزن 1.920 طراحی شده است.کد این محصول در گالری ماندگار 1254 است. بانوان عزیز می توانند محصول فوق را با هزینه ای اقتصادی از گالری ماندگار تهیه کنند. البته در گالری ماندگار گردنبندهای متفاوت متناسب با سلیقه های مختلف دختران و بانوان وجود دارد.



کد محصول: 1254

 

ب: نیم ست طلای کارتیه

نیم ست طلا جزو یکی از اقلامی هست که خانم ها و دخترخانم های جوان به آن علاقه بسیار زیادی دارند. 

نیم ست طلا جدید در گالری ماندگار، جزو محکم ترین مدل زنجیر در بازار جواهر تهران است. قفل گوشواره در این نیم ست به صورت میخی میباشد که به واسطه یک پشت گوشواره پلاستیکی بسته میشود. زنجیره به کار رفته در این نیم ست  چهل سانت میباشد که  به صورت مات میباشد. 

این نیم ست با طلای زرد 18 عیار در وزن 7.980 طراحی شده است. کد این محصول در گالری 1312 است. بانوان عزیز میتوانند این محصول را در سایت گالری ماندگار مشاهده کرده و تهیه کنند.





 کد محصول: 1312


 

ج:تمام ست طلا کارتیه

سرویس طلا جزو یکی از جواهراتی  است که خانم ها و دختر خانمهای جوان به آن علاقه بسیار زیادی دارند و در این روزهای گرانی طلا، مخاطبین به دنبال خرید سرویس طلا ارزان قیمت هستند. 

یکی از مدلهای سرویس طلا جدید کارتیه مجموعه ماندگار  بدون‌نگین و بسیار سبک ساخته شده است .در این سرویس طلا  زنجیر مدل فلامینگو به کار رفته است که جزو یکی از محکم ترین مدل زنجیر در بازار جواهر تهران است. اجزای این سرویس گردنبند کارتیه ، دستبند کارتیه و گوشواره کارتیه میباشد. مدل قفل گوشواره مدل چنگی میباشد که به راحتی در گوش شما قرار می گیرد.بانوان عزیز می توانید این سرویس را به صورت تکی خریداری کنید.

کد این محصول در گالری ماندگار 1264 است. بانوان و خانمهای عزیز میتوانند به سایت گالری ماندگار سرزده و انواع ست و نیم ستها را مشاهده کنند.

در انتهای مقاله آدرس وب سایت مجموعه ماندگار گذاشته شده است. بانوان و آقایان عزیز میتوانند به وبسایت مراجعه کرده و مدلهای متفاوت و انواع محصولات گالری ماندگار را مشاهده کرده و خریداری کنند.




کد محصول: 1246


 

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.