آخرین مدل ها و ترند های انگشتر سال ۲۰۲۰

انگشتر طلا

انگشترها از جمله زیورآلات محبوب و مشهور هم برای بانوان و هم برای آقایان بحساب می آیند که از مدلها و طرحهای مختلفی نیز برخوردار میباشند. برای ساخت انگشترها از متریالهای با ارزش و یا کم بهایی استفاده میکنند که مهمترین آن ها، طلا می باشد.

انگشتر ، نوار مدور از طلا ، نقره یا برخی از مواد گرانبها یا تزئینی دیگر که روی انگشت پوشیده میشود؛  علاوه بر خدمت برای آراستن بدن ، به عنوان نمادهای اقتدار ، وفاداری یا اجتماع عمل میکنند.

 

هنگام خرید انگشتر باید نکات زیر را در نظر گرفت:

سایز انگشتر

 

انگشتر انتخابی شما نه باید خیلی بزرگتر از سایز انگشت شما باشد، بگونه ای که در آن بازی کند و نه آنقدر کوچک و تنگ باشد که رد آن بر روی انگشت شما باقی بماند. بهترین زمان که می‌توانید خرید کنید، بعد از ظهر است که دست‌ها گرمند، در هوای سرد و صبح زود اندازه انگشتان کوچک‌تر است.

اگر انگشتانی بلند و لاغر دارید، از انگشترهای با نگین کوچک و گرد استفاده کنید؛ و بالعکس اگر انگشت کوتاهی دارید؛ انگشتری با نگین لوزی جلوه خاصی به دستان شما میدهد و  برای انگشتان عریض و توپر، انگشترهای بزرگ با نگین مستطیلی مناسبند.

 

پوشش سطح داخلی آن

هنگام خرید زیورآلات طلایی به پوشش سطح داخلی انگشتری است که قصد خریدش را کرده اید؛ توجه داشته باشید. زیرا سطح داخلی یک انگشتر در طول روز بصورت پیوسته در تماس با پوست انگشت شما می باشد و اگر بطور یکپارچه طراحی نشده باشد و قسمت داخل حلقه، پیوستگی و سطحی صاف نداشته باشد؛  قطعا به هنگام استفاده سبب ایجاد احساس ناخوشایندی برایتان خواهد شد. 

 

   قیمت انگشتر طلا

هیچ بازه عددی خاصی را نمی توان برای قیمت انگشتر طلا تعیین کرد! قیمت های انگشترهای طلایی از پایین به دلیل ساده و بدون سنگ بودن آن و قیمت بالا به دلیل انگشترهایی که با سنگ های نفیس و قیمتی دیزاین شده اند بفروش میرسند و قیمت نهایی به میزان بودجه و نوع سلیقه شما در خرید چنین کالاهای ارزشمندی بستگی دارد.

 

مناسبت خرید انگشتر

 را که می‌خواهید برای آن خرید کنید، در نظر بگیرید: عروسی، نامزدی، تولد، سالگرد ازدواج. و انگشتر را مناسب آیین‌ها و مراسم انتخاب کنید.

    قبل از هر کاری باید بدانید که چه انگشتری با شخصیت و تیپ کسی که قرار است برایش خرید کنید، هماهنگی دارد، شما می‌توانید از نوع جواهراتی که فرد استفاده می‌کند یا رفتار و سبک زندگی‌اش به این مهم پی ببرید.

 

تناسب انگشتر با سبک و سلیقه‌ی افراد: 

انگشتر کلاسیک

 انگشتر کلاسیک تک‌نگین، همیشه رو فرم و قابل استفاده است؛ غالبا شیک و همیشگی است. قرار گرفتن یک نگین در میان انگشتر، جذاب و خیره‌کننده است

ارتفاع نگین از سطح انگشتر بر جلوه و درخشش آن تاثیرگذار است، گاهی اوقات هم نگین‌های کوچکی دور نگین اصلی قرار می‌گیرند و شانس انتخاب انگشتر را افزایش می‌دهند.

خوش تیپی و برونگرا بودن مخاطب:

 اگر فردی که قرار است برای او انگشتر هدیه بگیرید، دوست دارد بیشتر در چشم باشد، بهتر است انگشتری با پایه و ارتفاع بالاتر و چند نگین کوچکتر در کنار نگین اصلی انتخاب کنید.

 

عاشقان و دوستداران گردش و طبیعت

 این‌گونه افراد، معمولا انگشترهای با طرح الهام گرفته از طبیعت مانند گلها، برگها و سایر مظاهر طبیعی را ترجیح می‌دهند. 

 

انگشتر رمانتیک و همیشگی

 اگر مخاطبان، احساسی و نگاهی عاشقانه دارد، انگشتری پوشیده از نگین‌های کوچک و یا انگشتری با حلقه‌ی بافت یا تور گزینه‌‌ی ایده‌آلی برای اوست.

 

جدید، نوگرا و معاصر

افراد علاقه‌مند به طرح‌های جدید و مدرن، از طرح‌های سنتی و قدیمی لذت نمی‌برند، مدگرایی معمولا از استثنائات است و قاعده‌ای کلی و تعریف شده برای انتخاب ندارد، شاید بتوان گفت، یک حلقه‌ی پهن با سنگ‌های قیمتی و تنوع رنگ، جلوه‌ی درخشانی به همه‌ی مدل‌های انگشتر می‌دهد.

در ادامه چند مدل پرفروش انگشتر معرفی شده است.

انگشتر طلا کارتیه

طلای کارتیه یک برند فرانسوی مشهور است که در شهر پاریس فعالیت دارد. این برند فرانسوی در اقصی نقاط جهان طرفداران خاص خود را دارد.

طراحی این انگشتر منحصر به فرد، شیک، زیبا و بسیار متفاوت میباشد.
آبکاری این انگشتر امکان پذیر نمیباشد. انگشتر کارتیه از طلای 18 عیار ساخته شده و کاملا دست ساز میباشد. این انگشتر را می توانید به راحتی با دیگر دستبندها و یا ساعت خود ست کنید.
میتوانید این انگشتر خاص را به عزیزان خاص پسند خود هدیه دهید.

 

 

 

انگشتر طلا سیاه قلم

طرحهای سیاه قلم از قدیم محبوبیت خاصی میان بیشتر مردم داشته اند. در این مدل انگشتر، بین انگشتر مردانه و زنانه هیچ گونه اختلافی نیست و این یکی از جذابیت این مدل انگشتر طلا است. این محصول به دلیل سیاه قلم کار شدن نمایی بسیار زیبا به شما هدیه می دهد. 

 

 

انگشتر طلا عربی

یکی از زیورآلات ترکیبی شیک و زیبای مورد علاقه خانم ها، تمیمه است. دستبند با زنجیرهای تزیینی یا ترکیب نگین و زنجیر به یک یا چند انگشتر وصل میشود. برخی مدل های تمیمه سطح مچ تا انگشت را تقریبا پر می کند و برخی دیگر دستبند و انگشتر با زنجیر و نگین های ظریف بهم وصلند.

تعداد انگشتر و زنجیر ها به سلیقه شخصی شما بستگی دارد و میتواند یک یا چند عدد باشد. بر روی تمیمه ها گاها از فلزات مختلف نظیر نقره و طلا استفاده میشود و  برای زیبایی بیشتر بعضی اوقات سنگهای زینتی نظیر فیروزه و عقیق در تمیمه ها دیده میشود.

این بخش از مد امروز نیز, همچون بسیاری از سبکهای جدید در صنعت مد, ریشه در هنر و باورهای گذشتگان داشته است.

 


 

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.