روز مادر | بهترین هدیه

قبل از توضیح درباره نکات مهم خرید هدیه روز مادر، یک شعر زیبا تقدیم به همه مادران عزیزمان می کنیم:

ای آن که تویی صبور خانه ، مادر

ای شمع تویی فروغ خانه ، مادر

ای عطر تو عطر هر بهار است ، مادر

وای (وی) مهر تو در حد کمال است ، مادر

ای نام تو  ملک ،چه بی ریایی ، مادر

هم شاه غم و ملک  وفایی  ، مادر

ای آن که بهشت  بود تو را ، ای مادر

كآن وعده ی اوست ، خدا ، تورا ای مادر

ای افضل و ای سرور و  ای شاه کلیدم ، مادر

زآن لحظه ی کودکی تویی امیدم ، مادر

ای خواب تو بی خواب شده ، هر شب و روز  

زآن لحظه خدا تو را صدا زد ، مادر

این نام تو ، نام توست زآن روز نخست

زآن  دم همه  مبهوت ثنایت ، مادر

روز مادر یکی از بهترین روز های سال است که تمام مردم جهان آن را جشن میگیرند و به پاس قدردانی از مادران عزیز، آنها را با یک هدیه زیبا و منحصر به فرد که میتواند یک شاخه گل و یا یک هدیه مانند طلا باشد خوشحال کنند و با اینکار بتوانند از مادرشان برای این همه بی خوابی،نگرانی و دلسوزی تشکر و قدر دانی کنند چون هیچ بچه ای نمیتواند زحمات مادر را جبران کند.

بیستم جمادی الثانی هر سال،به دلیل ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) روزمادرنام دارد و در کشورهای دیگر همچون؛ترکیه ، دانمارک ، فلاند، ایتالیا ، استرالیا و بلژیک روز مادر را در دومین یکشنبه ماه مه جشن میگیرند.در نروژ هم دومین یکشنبه ماه فوریه و در سوِئد و فرانسه نیز آخرین یکشنبه ماه مه روز مادر را جشن میگیرند.

در هشتم مارس 1857،زنان کارگر کارگاه های پارچه بافی و لباس دوزی در نیویورک آمریکا به خیابان ها رفتند و خواهان افزایش دستمزد، کاهش ساعت کاری و بهبود شرایظ نامناسب کار شدند و همه این روز را روز زن نامیدند.

همه ایالت ها این روز بزرگ را جشن میگیرند و همه به این روز احترام می گذارند و جزء مهم ترین مراسم ها و مناسبت های خود میدانند.

یک هدیه زیبا و ماندگار میتواند یک شاخه گل باشد چون شاخه گل یک انرژی مثبتی به اعضای خانه و فرد می دهد و هر موقع این شاخه گل را می بیند یاد شما و هدیه زیبایتان می افتد.

بهترین هدیه دیگر هم که میتوانید در نظر داشته باشید طلا است چون شما میتوانید با کمترین هزینه سکه های سبک که همه آن را به اسم سکه پارسیان میشناسند و هر نوع طلایی مانند مدال و زنجیر، نیمست طلا یا سرویس طلا یا النگو و... نسبت به هر بودجه ای خریداری کرده و آن را به مادرتان هدیه  دهید.

سلیقه مادران را همیشه به خاطر بسپارید که چه سبکی از طلا را دوست دارند  یا چه طلایی را دوست داشته وآن را فروخته اند و همیشه به یاد آن طلا خاص می افتند.

این مورد ها خیلی میتوانند به سریع انتخاب کردن شما و صرفه جویی در وقتتون کمک کنند اما اگر به این مورد ها توجه نکردید یا از یادتون رفته است به هیچ عنوان نگران نباشید چون گالری طلا و جواهر ماندگار تمامی سبک های طلا از جمله: زنجیرطلا در سایز ها، مدل ها و وزن های مختلف، دستبند طلا در مدل های متنوع، مدال طلا و گوشواره طلا در برند های مختلف، نیم ست طلا و سرویس طلا در مدل های معروف را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. شما می توانید با جست و جو واژه (گالری ماندگار) در گوگل و انتخاب وب سایت Gallerymandegar.com به صد ها محصول متنوع و مناسب ماندگار دسترسی داشته باشید. گالری ما برای انتخاب های بهتر و مناسب تر شما، پیشنهاد هایی برایتان دارد.

اولین طلایی که ما به شما پیشنهاد می کنیم و قطعا تمامی مادران آنها را دوست دارند النگوی طلا می باشد.

النگو طلا

بیشتر مادران از بخش طلا، النگو طلا را دوست دارند و همیشه جزء انتخاب های آنها می باشد چون در زمان های قدیم مادران آنها هم از النگو های عربی یا النگوطلا سنگین به تعداد زیادی استفاده می کردند. النگوهای طلا جزء یکی از محکم ترین ساخته ها در بخش طلا می باشند که در رنگ های متنوع مدل های بسیار زیاد و سایز های 1الی4 موجود هستند. گالری ماندگار برای روز مادر و به مناسبت این روز بزرگ که از اهمیت زیادی برخوردار است برای تمامی النگو های خود تخفیف بسیارعالی گذاشته است و شما می توانید با کلیک بر روی (النگو طلا) وارد سایت ماندگار در دسته بندی النگو شوید و تنوع های بسیار زیاد النگو های طلا ماندگار را ببینید.

النگو های طلا به دلیل نقش های متنوعی که بر روی خود دارند همیشه بر روی مچ دست جلوه ی خاصی را از خود به نمایش می گذارند اما خیلی از شما همراهان محترم این سوال برایتان پیش آمده است که النگوها سنگین هستند و نمیتوان با بودجه کم آنها را خریداری کرد؟ یا یک مثال دیگرالنگوهایی که سبک هستند شکننده و آسیب پذیر هستند؟ خب ما می خواهیم به شما محصولی را معرفی کنیم که برخلاف وزن سبکی که دارد کاملا مقاوم بوده و مناسب برای هدیه نیز می باشد.

النگو طلا آینه ای

النگو طلا آینه ای

نام این محصول النگو طلا آینه ای می باشد که در سایز های 1 الی 4 و در ابعاد های مختلف از 1 گرم تا 10 گرم در گالری ماندگار موجود و قابل سفارش نیز می باشد این محصول براق نیز می باشد و حتی تک بودن آن داخل دست شما هم جلوی بسیار خاصی را دارد. این محصول مناسب برای هدیه روز مادر می باشد و برای مادرانی که النگو طلا را خیلی دوست دارند حتما پیشنهاد می کنیم.

النگو هایی بیشتر خاص هستند که یک حالت براقی در آنها به کار رفته باشد چون این ویژگی آینه ای باعث انعکاس نور شده و زرق و برق زیادی را به مچ دست هدیه می دهد اما اگر این انعکاس و آینه ای بودن النگو، با یک طرح ساده تراش خورده ترکیب شود قطعا جلوه ی بیشتری دارد.

النگو های تراش، مدل های زیادی دارند که از مدل های آنها می توان به تراش های ساده و تراش های طرح دار اشاره کرد که البته در بین مردم تراش های طرح دار معروف تر و پر طرفدار تر هستند. النگو های ماندگار به دلیل علاقه و محبوبیت بیشتر بین شما عزیزان به صورت تراش های طرح دار هستند اما برای کسانی که تراش های ساده بر روی النگو دوست دارند، النگو های تراش ساده نیز موجود داریم.

النگو طلا هما

النگو طلا هما

النگو های هما مخصوص کسانی ساخته شده است که از مدل های ساده بیشتر استفاده می کنند این محصول دارای سایز های 1 الی 4 می باشد و در رنگ های زرد، زرد و سفید (دورنگ) در گالری طلاجواهر ماندگار موجود می باشد. این محصول از وزن 3 الی 4 گرم قابل سفارش بوده و یک هدیه ساده در عین حال شیک می تواند برای مادران عزیز باشد.

این محصول دارای دو سطح براق می باشد که توسط یک خط مات قطع شده است سطح های براق این محصول باعث انعکاس بالای نور و جلوه ی خاص آن شده است که این تلفیق هنری جلوه ی خاصی را به این محصول هدیه داده است.

النگو طلا یاس

النگو طلا یاس

النگو طلا یاس دارای طرح و نقش های زیادی می باشد و ما این النگو را برای مادرانی که از طرح و نقش های زیاد استقبال می کنند پیشنهاد می کنیم این محصول دارای سایز های 1 الی 4 می باشد و در دو رنگ سفید و زرد در گالری ماندگار قابل سفارش است وزن این  محصول از 4.40 الی 5.50 قابل سفارش است.

این النگو از برگ های مات کنار هم و نقطه نقطه های براق ساخته شده است که این مات بودن برگ ها جلوه ی بسیار زیبایی به آنها داده و نقطه نقطه های براق آن باعث شده در بین این همه طرح، فقط برگ های این محصول درخشش داشته باشد. پیشنهاد ویژه ما برای هدیه مادر النگو یاس است.


گوشواره طلا

اکثر مادران بعد از النگو به دنبال گوشواره طلا هستند چون گوشواره های طلا از مدل ها و طرح های متنوعی برخوردار هستند. گوشواره های طلا دوست داران و طرفداران زیادی دارند چون در تمامی وزن ها، رنگ ها و مدل ها موجود می باشند. اما برای روز مادر، مهم هدیه ای است که برای مادران شما ماندگار باشد و مادران عزیز این هدیه را دوست داشته باشند.

یک نکته برای انتخاب هدیه روز مادر، سعی کنید دنبال کارهایی باشید که مادران عزیز قبلا از آن کارها داشته اند و یا به دنبال سلایق آنها بگردید چون این توجه ها به شما در انتخاب هدیه ای ماندگارتر خیلی کمک خواهد کرد.

گوشواره ها اغلب در سبک گل قشنگتر و خاص تر هستند چون گل نمای مثبت دارد وخوبی کارهای گل این است که برای تمامی سنین دارای مدل و رنگ بندی می باشند.

گوشواره گل رز طلا 2020

گوشواره طلا گل رز

 این گوشواره کار جدیدی از سال 2020 است و این محصول به زیبایی تمام ساخته شده است که طراحی آن مانند گل رز ساخته شده است. وزن این محصول از 3 گرم تا 8 گرم ساخته شده است و دارای ست مشابه ازقبیل: انگشتر گل رز، دستبند النگویی رز و مدال نیز می باشد. گوشواره این محصول از نوع میخی می باشد و شما می توانید از پشت گوشواره طلا و پشت گوشواره سیلیکونی استفاده کنید.

گوشواره طلا نگار

گوشواره طلا نگار

این گوشواره به حالت برگ برگ است و یک جلوه ی کاملا زیبا را دارد واین محصول یکی از پرطرفدار ترین محصولات سال معرفی شده است. این گوشواره دارای ست مشابه از قبیل گردنبند و دستبند طلا نگار نیز می باشد و دارای سه رنگ رزگلد، سفید و زرد می باشد. گوشواره های این محصول اسایی است و کاملا محکم و استفاده از آن راحت است.

3 نکته بهداشتی در هنگام خرید گوشواره طلا

نکته 1: درهنگام خرید گوشواره به دلیل حساسیت گوش مراقب باشید که حتما محصول را ضد عفونی کنید و بعد استفاده کنید چون امکان عفونت گوش زیاد است. گالری ماندگار به این مورد توجه خاصی دارد.

نکته 2: در هنگام خرید گوشواره های چفتی حتما مراقب محکمی آن باشید چون اگر محکم نباشد امکان افتادن به صورت ناگهانی از گوش را دارد.

نکته 3: برای گوشواره های میخی در جهت رعایت هرچه بیشتر بهداشت می توانید از پشت گوشواره سیلیکونی استفاده نمایید چراکه هم محکم تر هستند و هم جرم را داخل پشت گوشواره نگه نمیدارند.

امیدواریم که هدیه ای ماندگار برای مادران عزیز به یادگار بگذارید.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.