­طلای کودک

1401/02/27 - 2152 - 0
­طلای کودک

وقتی کودکی متولد می‌شود، بهترین کادویی که می‌توان برای کودک خرید که هم جنبه زیبایی داشته باشد و هم نوعی سرمایه‌گذاری محسوب شود، طلا است. امروزه بسیاری از والدین برای کودکان خود طلا می‌خرند.

طلا علاوه از زیبایی، که از هزاران سال پیش توجه همگان را به خود جلب کرده، از ارزش بالای مادی نیز برخوردار است. چه چیزی بهتر از طلا برای سرمایه گذاری!؟

در ادامه می‌خواهیم به چند نکته که در هنگام انتخاب و خرید طلای کودک باید به آن توجه کرد، در این مقاله اشاره کنیم.

اهمیت خرید طلا برای کودک

طلا همواره ارزش خود را در سالیان دراز حفظ کرده است. حتی از زمان مصر باستان تا به امروز نیز، طلا همیشه مورد توجه بشر بوده است! اما باید پرسید که چه چیزی باعث ارزش زیاد طلا می‌شود؟ دلایل زیادی برای آن وجود دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

 

 

قرارداد اجتماعی

 یکی از مهم ترین فاکتورهای ارزشی طلا در جوامع، قرارداد اجتماعی است؛ یعنی انسان‌ها در مجموع به این توافق رسیده‌اند که طلا، ارزش دارد. در واقع تاریخ به طلا ارزش داده است. پس شما می‌توانید مطمئن باشید که ارزش طلا در سال متمادی حفظ می‌شود، بنابراین می‌تواند منبع خوبی برای سرمایه‌گذاری کودک دلبند شما در آینده باشد.

تورم

با بالا رفتن تورم، ارزش طلا نیز بیشتر می‌شود. یعنی در واقع تورم، ارزش و قیمت طلا را بالا می‌برد؛ اتفاقی که برای ارز نمی‌افتد. ممکن است زمانی ارزش پول رایج یک کشور پایین بیاید، اما ارزش طلا هرگر کمتر نمی‌شود. بنابراین خرید طلای کودک در سنین پایین، علاوه بر ارزان تر بودن آن نسبت یه طلای بزرگسالان، ذخیره خوبی برای فرزندتان می‌باشد.

 

برتری طلا نسبت به بقیه فلزات

 

 
 


در بین 8 فلزی که در جدول مندلیف وجود دارد، طلا از ارزش بالاتری برخوردار است. دلیل آن چیست؟

 

 

خیلی ساده؛ طلا هم به اندازه کافی کمیاب است و همین باعث ارزش آن شده؛ یعنی درواقع نه خیلی کمیاب است مانند دیگر فلزات و نه خیلی در دسترس است، مثل آهن. همچنین طلا زنگ نمی‌زند، کمترین واکنش را با محیط دارد، برای آب شدن و شکل گرفتن به دمای زیادی نیاز ندارد و مانند آلمینیوم زیادی نرم نیست. همین دلایل باعث شده ارزش طلا در طول سالیان دراز حفظ شود.

 

 طلا، یکی از امن ترین شیوه های سرمایه گذاری

همانطور که پیشتر اشاره کردیم تورم روی طلا اثری ندارد.

طلا، حفظ کننده ثروت است؛ چیزی که نمی‌توان با اطمینان در مورد ارزهای رایج گفت. حتی سرمایه‌گذاری در بازار بورس نیز ریسکی است؛ ممکن است قیمت سهام شما خیلی بالا برود یا به کلی ارزش خود را از دست بدهد. اما طلا اینگونه نیست؛ ارزش طلا هرگز ناگهانی پایین نمی‌آید، بلکه معمولا به ارزش آن روز به روز اضافه می‌شود. خرید طلای کودک یک روش امن برای سرمایه‌گذاری از سنین پایین است.

چرا خرید طلا برای کودک دلبندتان انتخاب خوبی است‌؟

با توجه به مواردی که گفته شد، طلا یکی از بهترین شیوه‌های سرمایه‌گذاری برای کودکان است.

ارزش طلا نسل در نسل باقی می‌ماند. طلایی که هزاران سال پیش ارزش داشته، همچنان باارزش است. همچنین نسبت به خرید سهام، سرمایه گذاری در طلا از ریسک کمتری برخوردار است و امنیت بیشتری نیز دارد. البته اگر از آن به خوبی مراقب کنید. یک نکته مهم دیگر که باعث تمایز طلا از بقیه روش‌های سرمایه گذاری می‌شود، این است که طلا در تمامی نقاط جهان از ارزش بالایی برخوردار است؛ یعنی کشوری نیست که طلا در آن بی ارزش باشد. نیازی به تبدیل ندارد و شما در هر جای جهان می‌توانید از آن به عنوان سرمایه استفاده کنید.

یکی از بهترین هدایایی که شما می‌توانید به فرزند خود دهید، طلا است؛ چرا که نوعی پشتیان مالی برای آینده اوست؛ ارزش خود را در طول زمان از دست نمی‌دهد و در تمام نقاط جهان ارزش بالایی دارد. بنابرین چه بهتر که هم جواهر برای فرزند خود بخرید که هم زیباست و هم ارزش مالی بالایی برخوردار است!

نکاتی که هنگام خرید طلای کودک باید به آن توجه کرد

از هدایای مناسب که هم بار مالی و هم بار زیبایی دارند شاید طلا بهترین گزینه برای هدیه دادن به کودکان می‌باشد. در خرید طلا معمولا والدین انتخاب‌های زیادی در بازار دارند اما این به معنای مناسب بودن همه آن‌ها نیست. پس چگونه می‌توان بهترین انتخاب را در بین این همه گزینه داشت؟

 

 

 

 
 


در ادامه به بررسی برخی از نکاتی که هنگام خرید طلای کودک باید به آن‌ها توجه کرد، می‌پردازیم.

 

 

مواد

پوست کودکان بسیار حساس است. بنابراین هنگام انتخاب لباس و یا زیورآلات، باید حواستان باشد که کودک شما به آن‌ها واکنش نشان ندهد؛ به خصوص زمانی که عرق می‌کند. طلا یکی از امن‌ترین انتخاب هاست؛ چون درصد حساسیت‌زا بودن آن خیلی پایین است و اکثرا افراد می‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند.

 

اندازه

 

 
 


کودکان معمولا همیشه در حال تکان خوردن هستند! بنابراین باید حواستان به اندازه گوشواره و دستبند طلا بچگانه‌ای که انتخاب می‌کنید باشد که جلوی دست و پای کودک را نگیرد و به او آسیب نزد.

 

طراحی

در طراحی طلای کودک معمولا از طرح های خاص و فانتزی استفاده می‌کنند که مناسب سن کودک است. همچنین هنگامی که برای یک کودک طلا طراحی می‌شود، معمولا امنیت طلا نیز اهمیت دارد. پس حتما طلایی بخرید که مخصوص کودکان طراحی شده است.

اندازه زنجیر

همانطور که اشاره شد، اندازه در خرید طلا برای کودکان بسیار مهم است. در هنگام خرید زنجیر حتما حواستان به اندازه آن باشد. اما اگر هم مطمئن نیستید که چه اندازه‌ای مناسب‌تر است، می‌توانید از فروشنده کمک بخواهید.

گالری ماندگار

در گالری ماندگار، تنوع محصولی بسیار زیاد است. شما برای فرزندتان، چه پسر و چه دختر، می‌توانید در اینجا با دامنه وسیعی از انتخاب‌ها مواجه شوید. النگو طلا دخترانه و طلای کودک پسرانه، همه و همه در این گالری پیدا می‌شوند! شما می‌توانید برای پسرتان انگشتر بتمن بخرید یا برای دخترتان نیم ست هلو کیتی.

برتری گالری ماندگار نسبت به جاهای دیگر عرضه طلای کودک ارزان است. مدل‌های انگشتر این گالری مناسب فیزیک دست کودکان طراحی شده که کاربری راحت‌تری داشته باشند. برای مثال در انگشتر قابلیت تنظیم اندازه لحاظ شده است تا پوشیدن انگشتر برای کودکان راحتتر باشد.

در ادامه به بررسی پنج مدل از طلا کودک این گالری می‌پردازیم

            

پستانک طلا

 

 
 


برای خرید طلای کودک پسرانه، ممکن است انتخاب‌های زیادی نداشته باشید. یکی از متفاوت‌ترین نوع اکسسوری کودک، پستانک است. در گالری ماندگار تنوع پستانک زیاد است و شما می‌توانید برای فرزندتان آن‌ها را تهیه کنید.   

 

 

خوبی این پستانک‌ها این است که مخصوص به جنسیت خاصی نیست و افرادی که دوست ندارند برای پسرشان طلا بخرند، می‌توانند به عنوان هدیه و یک ذخیره کوچک این پستانک‌ها را تهیه کنند. در این مدل‌ از پستانک، چشم نظر قرار گرفته که هم با فرهنگ ایرانیان ارتباط نزدیکی دارد و هم باعث زیباتر شدن این پستانک شده است.

النگو طلا ریز تراش پنج

 

 
 


این یکی هرگز تکراری نمی‌شود! یکی از مدل‌های کلاسیک اکسسوری دخترانه، النگو طلا دخترانه تراش دار است. در گالری ماندگار انواع مختلفی از النگو طلا دخترانه وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها مدل موردنظر را انتخاب کنید.

 

 

النگوهای این گالری در 5 سایز موجود هستند

پلاک وان یکاد

آیه وان یکاد به عنوان چشم زخم در بین مسلمانان رایج است. گالری ماندگار چند مدل پلاک وان یکاد دارد که می‌توانید از آن‌ها برای دفع بلا و امان از چشم زخم فرزند دلبندتان، استفاده کنید.

 

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انگشتر طلا مرد عنکبوتی

از قهرمانان دنیای کودکان کمتر کسی است که اسم مرد عنکبوتی به گوشش نخورده باشد! بچه‌ها دوست دارند از وسایلی استفاده کنند که به نوعی نماینده شخصیت مورد علاقه آن‌ها است. یکی از بهترین انتخاب‌ها در دسته‌بندی طلای کودک پسرانه، انگشتر است.

گالری ماندگان طرح‌های مختلفی از انگشتر دارد که سایزشان قابل تنظیم است. از ویژگی های بسیار خوب این انگشتر، وزن سبک آن‌ می‌باشد که دستان کودک ا اذیت نمی‌کند.

سرویس طلای عروسکی تاج کیتی


دختربچه‌ها عاشق هلو کیتی هستند! طرح هلوکیتی بسیار کودک پسند است و اکثرا بچه ها در سنین پایین علاقه زیادی به این شخصیت کارتونی نشان می‌دهند. این نیم ست از وزن مناسبی برخوردار است که کودک را اذیت نمی‌کند. این نیم ست از اکسسوری دخترانه شامل گوشواره، گردنبند و دستبند طلا بچگانه می‌شود. گوشواره این نیم ست مدل چنگی است که گوش کودک با آن حس راحتی دارد.

 

انگشتر مشابه این نیم ست نیز در این گااری موجود است.

کلام آخر

طلا همیشه گزینه خوبی به عنوان اکسسوری بوده است. علاوه بر زیبایی ظاهری، طلا منفعت مالی نیز دارد. شما می‌توانید به عنوان پس‌انداز برای کودکانتان طلا بخرید؛ چون یکی از مزیت‌های طلا، از بین نرفتن ارزش آن در طی سال‌ها است. طلای کودک ارزان قیمت، اجرت کم و تنوع محصولی بالا، از جمله ویژگی ‌های بارز گالری ماندگار است. پس حتما سری به سایت آن‌ها بزنید.

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.