همه چیز درباره النگو طلا

النگو طلا، از قدیمی ترین و سنتی ترین اشکال طلا است که از گذشته تا به امروز، توسط خانم ها در سراسر جهان به عنوان یک وسیله زینتی استفاده شده است؛ اما شما چقدر در مورد این اجسام زیبا و درخشان     می دانید؟

 اصلا چرا طلا؟

  1. ارزش همیشگی

بر خلاف دارایی های دیگر مثل ارز کاغذی و سکه، طلا در تمام دوران ارزش خود را حفظ کرده است . مردم علاوه بر استفاده زینتی، طلا را به عنوان راهی برای سرمایه گذاری، جمع کردن پول و راهی برای به ارث گذاشتن بهتر سرمایه برای نسل های بعدی انتخاب می کنند.

  1.  جذابیت چشم نواز

بر خلاف بسیاری از عناصری که به صورت طبیعی در دنیای ما یافت می شوند، طلا به خودی خود دارای رنگی بسیار زیبا است که می تواند دلیل موجهی بر محبوبیت این فلز ارزشمند در سراسر دنیا باشد.

  1. خواص فوق العاده برای بدن

احتمالا وقتی به چرایی استفاده از طلا فکر می کنید، تنها نتیجه، زیبایی و ارزش مادی آن است. غافل از این که این سنگ گران قیمت، خواص و فوایدی برای بدن شما دارد که فکر آن را هم

نمی کردید.

از این فواید می توان به بهبود جریان گردش خون در بدن، تنظیم دمای بدن، بهبود سریع تر زخم، کاهش اضطراب و حس بهتر و ... اشاره کرد.

 

کدام شکل طلا را باید انتخاب کرد؟

امروزه با گسترش علم و فناوری، طلا به اشکال زیادی دیده می شود. گردنبندها، انگشتر ها، النگوها، دستبند ها و چندین نوع دیگر از طلاهای زینتی. اما از بین این همه تنوع، چگونه یکی را برای خرید انتخاب کنیم؟

انتخاب نوع طلای زینتی، برای همه یکسان نیست و بر اساس نیاز و دلیل استفاده فرد تعیین می شود. النگو طلا، گزینه ای است که همیشه در حین خرید طلا، حرف اول را می زند، اما در هنگام خرید و انتخاب یک النگو، باید به نکاتی توجه کرد که احتمالا نمی دانید.

هنگام خرید النگو به چه نکاتی باید دقت کرد؟

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از خرید طلای زینتی مانند النگو، بعد از مدتی دلتان را بزند و  از آن خسته شوید. معیار هایی در انتخاب النگو وجود دارند که اگر هنگام خرید به آنها توجه کنید، هرگز با این مشکل رو به رو نمی شوید.

کاربرد النگو

برای خرید النگو، باید این سوال را از خودتان بپرسید که از آن چه استفاده ای می خواهید داشته باشید یا به زبان ساده تر کجا می خواهید آن را در دست بیندازید. اگر النگویتان را برای مهمانی یا مراسم خاصی  میخواهید،  می توانید از گزینه هایی مثل النگو طلا ظریف و النگو طلا آینه ای استفاده کنید.

اما اگر به دنبال النگویی هستید که قرار است به صورت روزانه از آن استفاده کنید و حین کار های روزمره هم در دستتان باشد، بهتر است از النگوهای مقاوم و محکم مثل النگو طلا عربی استفاده کنید.

وزن النگو

وزن النگوی طلا، از دیگر معیار های مهم در انتخاب آن است. اگر النگو را برای استفاده روزانه می خواهید، خرید یک النگوی سنگین ممکن است برای کتف و مچ شما زیان هایی را به همراه داشته باشد.

 

طرح النگو

انتخاب طرح و مدل النگو، بستگی به سلیقه شما دارد. اگر از آن دسته افراد هستید که طرح های مدرن را به مدل های سنتی ترجیح می دهید، پیشنهاد ما به شما النگو های آینه ای، طرح های داماس و طرح های کارتیه است.

اما اگر شما نقطه مقابل آن، یعنی جزو افرادی هستید که از طرح های سنتی و شلوغ خوشتان می آید، میتوانید نگاهی به النگو های طرح هندی، عربی و طرح رومینا نگاهی بیندازید.

انتخاب رنگ النگو

در بحث انتخاب رنگ النگو طلا، تنها باید به رنگ پوست و همچنین علاقه خود توجه کنید. اگر پوست شما تناژ گرم دارد، النگوی طلا سفید و شامپاینی  روی دست شما بیشتر می درخشند؛ اگر هم پوستی با تناژ سرد دارید النگو زرد یا رزگلد برای شما گزینه مناسبی است.

اما این به آن معنی نیست که نمی توانید رنگ های دیگر را انتخاب کنید. در نهایت تنها چیزی که اهمیت دارد سلیقه خود شما در انتخاب رنگ و همچنین طرح النگوی شماست.

 

 

نو یا دست دوم؟

ممکن است برایتان پیش آمده باشد که بین خرید النگو دست دوم یا نو گیر کرده باشید و ندانید که کدام یک را انتخاب کنید. برای رسیدن به پاسخ این سوال اول از همه باید هدف خود را از خرید النگو طلا مشخص کنید همه‌ی ما می‌دانیم که جذابیت یک طلای دست دوم از دست اول آن کمتر است. پس اگر هدفتان بیشتر زیبایی و خودنمایی است بهتر است النگو دست دوم نخرید. تا به جذابیت استایلتان لطمه‌ای وارد نشود.

 اما گاهی اوقات هدف از خرید طلا، سرمایه‌گذاری است. در این شرایط انتخاب النگو دست دوم عقلانی‌تر است چون ارزان‌تر بوده و اجرت بسیار ناچیزی دارد. پس در نتیجه هزینه کمتری برای آن پرداخت خواهید کرد. به این صورت در هزینه صرفه‌جویی کرده و می‌توانید سرمایه‌ای برای خودتان نگه دارید.

 

 

 

کلام آخر

طلا، زینتی شیک، زیبا و سرمایه ای ارزشمند است. النگو طلا نیز سالیان سال مظهر زیبایی و شایستگی بانوان ایرانی بوده است. جلوه ای که یک النگو به دست شما می دهد تاثیر فوق العاده‌ای در نحوه به نظر رسیدن شما دارد.

هنگام خرید یک النگو حتما به معیار ها و گزینه های گفته شده توجه کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید. سعی کنید تا حد امکان النگو خود را با دیگر زیور آلات خود ست کنید تا به زیبایی این فلز درخشان بی افزایید.

النگوهایی که در این مقاله دیدید همگی متعلق به گالری ماندگار هستند. ما در گالری ماندگار سعی کرده‌ایم تنوع محصولی بالایی داشته باشیم تا مطابق سلایق مختلف بتوانیم نیاز شما را برطرف کنیم.

 

 

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.