النگو طلا دخترانه

آیا اخیرا به فکر خرید النگو طلا دخترانه افتاده‌اید؟ معمولا بانوان وقتی النگو خریداری می‌کنند، تمایل دارند به گونه‌ای باشد که آن را مداوم بپوشند؛ چه در محیط کار، چه به صورت روزانه و چه در جشن‌ها یا گردهمایی‌های رسمی شما نیاز به النگویی دارید که با تمام این محیط‌ها همخوانی داشته باشد. بنابراین در خریدتان باید دقت کافی را به کار بگیرید که بهترین خرید را انجام دهید.

در این مقاله می‌خواهیم مهم‌ترین نکات پیرامون خرید النگو طلا از مدل دخترانه را با هم بررسی کنیم که شما عزیزان خرید مطمئن‌تری را تجربه کنید.

آشنایی با النگو طلا دخترانه

 

 
 


النگو نوعی دستبند است که برخلاف آن از قابلیت تنظیم برخوردار نیست. به همین دلیل هنگام خرید النگو انتخاب اندازه مناسب اهمیت بسیار دارد، چون اگر اندازه دست خود النگو نخرید، هنگام پوشیدن یا درآوردن آن با مشکل مواجه خواهید شد.

 

النگو بیشتر توسط زنان و دختران هندی پوشیده می‌شد، اما مردان هندی نیز گاها هنگام ازدواج از خانواده همسر خود النگویی به عنوان هدیه دریافت می‌کردند و آن ‌را روی بازوی خود می‌بستند.

از پیشینه تاریخی که بگذریم، به بحث جذاب بررسی انواع مدل‌ها می‌رسیم. مدل‌های هندی اکثرا از طلاهای زرد و در اندازه‌های ضخیم طراحی و ساخته می‌شوند که امروزه اکثرا آن را نمی‌پسندند. امروزه مدل‌های مختلف و ظریف بیشتر مد شده و توجه عام را به خود جلب کرده است.

انواع النگو طلا دخترانه

در بازار النگوهای مختلف با اندازه‌ها و طرح‌های متنوع وجود دارند که بعضی از آن‌ها در ایران کاربرد و طرفداران زیادی ندارند. بنابراین ما در اینجا به معروف‌ترین انواع النگو اشاره خواهیم کرد.

  • النگو حلقه‌ای

این نوع النگو از ساده‌ترین نوع النگو می‌باشد. معمولا این نوع النگو را به تعداد زیاد در دست می‌اندازند. این نوع النگو به خاطر سادگی و مینیمالیست بودن استفاده روزمره دارند و بیشتر مناسب نوزادان و جوانان می‌باشند.

  • النگو دستبندی

این النگو همانطور که از اسمش پیدا است، ترکیبی از النگو و دستنبد به حساب می‌آید. خاصیت این نوع النگو این است که باید به صورت تکی پوشیده شود.

برخی از این النگوها قفل دارند و برخی هم تنظیم کردنی هستند که استفاده از آن را راحت می‌کند و نیازی نیست که نگران اندازه شدن آن‌ها در سال‌های بعد باشید. معمولا این نوع النگوها دخترانه هستند و استفاده روزمره دارند.

  • تک پوش

النگو طلا دخترانه تک پوش معمولا پهن هستند و باید آن‌ها را به صورت تک پوشید. این نوع النگوها بیشتر حالت دستبند دارند، اما از قفل خبری نیست و باید مانند النگو استفاده شوند. این مدل از النگو بیشتر به دست افرادی که استخوان درشت یا دستانی تپل دارند، می‌آید و بیشتر مناسب مجالس و مهمانی است.

  • النگو تراش

 

 
 


معروف‌ترین نوع النگو طلا دخترانه، النگو تراش‌دار است. این نوع از النگوها از تنوع و اندازه‌های بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های النگو برخوردار هستند. پهن، نازک، دو تراش یا بیشتر، هر چه را که بخواهید، می‌توانید در این مدل پیدا کنید.

 

  • النگو آینه‌ای

همانطور که از اسمش پیدا است، این مدل النگو مانند آینه شفاف است، به طوری که می‌توانید خود را در آن ببینید. از نظر شکل ظاهری این النگوها بیشتر شبیه النگوهای حلقه‌ای بوده که از ضخامت بیشتری برخوردار هستند و ظاهر براق آن‌ها نظر افراد را به خود جلب می‌کند. همچنین بیشتر مناسب مهمانی‌ها هستند. بخاطر پهن بودنشان می‌توان تکی هم از آن‌ها استفاده کرد، اما به صورت دوتایی جلوه قشنگ‌تری به خود می‌گیرند.

  • النگو فنری

یکی دیگر از پرطرفدارترین انواع النگو طلا دخترانه، النگوی فنری است. النگو فنری النگویی نرم و انعطاف‌پذیر است. هنگامی که آن‌ را فشار می‌دهید، به جای شکستن شکل می‌گیرد و به صورت بیضی در می‌آید و پس از رها کردن دوباره به شکل عادی خود برمی‌گردد.

این نوع النگو برای کودکان بسیار مناسب است، چون معمولا کودکان حواس پرت هستند و ممکن است روی دست خود بخوابند یا بازیگوشی کنند. به دلیل ارتجاعی بودن این نوع النگو، به جای شکستن در دست کودک خم می‌شود و آسیبی به او نمی‌رساند.

  • النگو عربی

این نوع النگو برخلاف مدل قبلی از ضخامت و استحکام زیادی برخوردار است. یکی از بهترین راه‌های سرمایه‌گذاری نیز خریدن این نوع النگو است؛ چون معمولا از وزن سنگینی برخوردار هستند که باعث می‌شود ارزش آن‌ها بالاتر برود.

نکاتی که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنید

وقتی شما می‌خواهید النگو طلا دخترانه بخرید، باید با توجه به هدفتان یک سری نکات را رعایت کنید. این نکات شامل موارد زیر هستند.

  • دلیل خرید

دلیل خرید شما بسیار مهم است. اگر قصد دارید که برای استفاده روزمره خرید کنید، مطمئنا النگو عربی به کار شما نمی‌آید. همچنین اگر می‌خواهید برای مهمانی النگو بخرید، شاید النگو فنری کمی بیش از اندازه ساده و غیر رسمی باشد.

اگر به طور کلی برای اهداف دیگر مانند سرمایه‌گذاری می‌خواهید خرید کنید، باید فاکتورهای دیگر از جمله نداشتن سنگ، سنگین بودن و غیره را در نظر داشته باشید. بنابراین هدف شما، انتخاب شما را تعیین می‌کند.

  • سختی النگو

یکی از مهم‌ترین نکات، مقاومت النگو است. شما همه کارها را با دستتان انجام می‌دهید. بنابراین مهم است که بدانید برای چه استفاده‌ای چه باید بخرید.

النگو طلا دخترانه فنری به دلیل انعطاف و النگو عربی به دلیل استحکام زیاد برای استفاده روزمره انتخاب خوبی هستند. اما به طور مثال النگوهای مربع شکل شاید خیلی انتخاب خوبی نباشند، چون زاویه دارند و ممکن است کار را برای شما سخت کنند. بنابراین حتما به راحت بودن با النگوی انتخابی قبل از خرید فکر کنید.

  • میزان خلوص

حتما در مورد عیار طلا بپرسید. عیارهای 14 به پایین معمولا باعث حساسیت می‌شوند. برخی کارها ممکن است تنها روکش طلا داشته باشند. حتما قیمت روز طلا را چک کنید و از فروشنده مشورت بخواهید. برای استفاده روزمره طلاهای 18 و 22 عیار بهترین گزینه‌ محسوب می‌شوند. چون میزان ناخالصی در آن‌ها کمتر است، در نتیجه به مرور زمان کدر نمی‌شوند و همچنین پوست شما را تحریک نمی‌کنند.

  • اندازه

یکی از مهم‌ترین مسائل در رابطه با خرید النگو اندازه آن است.

حتما کمی بزرگ‌تر از اندازه دست خود خرید کنید که با مشکل روبرو نشوید. النگو برخلاف دستبند قابلیت تنظیم ندارد. اگر هم اندازه‌گیری برایتان سخت است، از یک طلا فروش کمک بخواهید و اندازه مچ خود را تعیین کنید که در خرید آنلاین نیز به مشکل برنخورید. دوست دارید النگو به راحتی در دست شما بلغزد یا روی مچ دست شما قفل شود؟

  • رنگ

حتما تناژ رنگ پوست خود را هنگام خرید در نظر بگیرید. بسته به نوع رنگ پوست شما و تناژ آن درصدهای مختلفی از زردی مناسب پوستتان هستند. حتما رنگ پوستی خود را بشناسید. اگر رنگ پوستی شما تناژ گرم است، رنگ‌های گرم‌تر و نزدیک‌تر به زرد مناسب است و اگر رنگ پوستی شما سرد است، طلاهای سردتر مانند طلای سفید با زردی کمتر مناسب شما خواهند بود.

معرفی چند مدل النگو طلا دخترانه در گالری ماندگار

در این قسمت به بررسی چند النگو پرطرفدار در گالری ماندگار می‌پردازیم.

النگو طلا عربی رومینا

این النگو یکی از مدل‌های خاص اکسسوری زنانه است و به خاطر ذات عربی آن طرحی پیچیده دارد و سنگین است.

 

 

 

 

 

 
 

 

 

 

روی این النگو طلا دخترانه میناکاری قرمز و مشکی انجام شده و از استحکام بالایی برخوردار است.

این مدل در اندازه‌های ١ تا ۴ قابل سفارش است.

دستنبد النگویی طلا مدل گل

 

 
 


یکی از پرطرفدارترین النگوهای گالری ماندگار، الهام گرفته از طرح گل است. این مدل از طلای کمرنگ و مات ساخته شده و با وجود اینکه ایرانی است، کارمزد بسیار مناسبی دارد.

 

 

النگو طلای هندی


میناکاری منحصر به فرد و زیبا بر روی این النگو چشم هر کسی را به خود جلب می‌کند. این مدل با طلای 18 و 21 عیار قابل سفارش هستند. میناکاری با رنگ‌های آبی و سفید باعث زیباتر شدن بیشتر این کار شده است.

النگو طلا آیینه‌ای تراش

یکی از پرفروش‌ترین النگوهای گالری ماندگار این مدل از النگوها هستند!

 

 

 
 

 

 

 

این النگو طلا دخترانه از ترکیب طلای سفید و زرد ساخته شده‌اند که حالت دامله‌ای دارند؛ یعنی به دست آسیبی نمی‌زنند و اگر ضربه‌ای به آنها وارد شد، شکلشان تغییری نمی‌کند.

النگو پهن طلا زرد

این النگو با طلای زرد ساخته شده است که حالت دامله‌ای دارد؛ یعنی مانند ضربه‌گیر عمل می‌کند. این مدل در پهنای ٢.۵ سانت و در سایزهای ١ تا ۴ قابل سفارش است.

 

 
 

 

 

 

 

 

کلام آخر

النگو طلا دخترانه یکی از انواع اکسسوری‌هایی است که در میان ایرانی‌ها هرگز جایگاه خود را از دست نمی‌دهد. این نوع النگوها در تمام محیط‌ها چه مجلسی و چه روزانه قابل استفاده‌ هستند. هنگام خرید النگو حواستان به تناژ رنگی پوستتان باشد. سعی کنید رنگ طلا را متناسب با رنگ پوست خود بخرید که زیبایی آن را روی دستتان دو چندان کنید.

ما در گالری ماندگار همواره سعی کردیم کیفیت را الویت کار خود قرار دهیم. برای مشاهده مدل‌های بیشتر به وب سایت ما مراجعه کنید.

 

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.