نکات خرید حلقه طلا برای زوج ها و انواع حلقه ها (تابستانه)

یک نمونه ای از یک حلقه طلا زنانه  که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع انگشتر داده است .

 

این که آیا شما برای یک مناسبت خاص خرید می کنید یا برای تنوع و یا برای حال خود ، خرید جواهرات طلا می تواند یک تجربه لذت بخش باشد. طلا یک فلز گرانبها است که ارزش خود را حفظ می کند. همچنین از دوام بالایی برخوردار است و با مراقبت مناسب به طور نامحدود دوام خواهد آورد.

 با این حال ، خرید جواهرات طلا نیز می تواند گران باشد. بسته به وزن ، عیار و جایی که خرید خود را انجام می دهید ، قیمت طلا بسیار متفاوت است. از آنجا که این خرید ویژه یک سرمایه گذاری است که می تواند یک عمر طول بکشد ، بنابراین سعی کنید در خرید جواهرات خود تحقیق کرده و عاقلانه اقدام به خرید نماید تا اجناس با کیفیت را پیدا کنید و نگه دارید که سالها لذت را به شما می بخشد.

یک نمونه ای از یک انگشتر طلا زنانه اسپرت که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع انگشتر داده است .

همانگونه که میدانید خرید حلقه طلا یکی از دغدغه های زوج های جوان به شمار می رود. رفت و آمد های پی در پی در مغازه های جواهر فروشی وطلافروشی و تنوع بالای اجناس سبب می گردد تا زوج های جوان پس از ساعت ها گشت و گذار بی نتیجه به منزل بازگردند و نتوانند حلقه طلا دلخواه خود را پیدا نمایند. 

آگاهی از یک دستورالعمل یا راهنمای خرید می تواند کمک شایان توجهی به افراد نموده و آن ها را سریع تر به مقصود خود برساند. در ادامه به برخی از نکات ضروری جهت خرید حلقه طلا اشاره می نماییم. پس با ما همراه باشید...

نکات خرید حلقه طلا

یک نمونه ای از یک مدل حلقه نامزدی که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع انگشتر داده است .

 

مناسب با بودجه خود اقدام کنید

انتخاب حلقه طلا ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی با میزان بودجه دارد. میزان بودجه تأثیر قابل توجهی در نوع انتخاب شما دارد. گاهی اوقات بودجه شما به قدری هست که بتوانید یک حلقه زیبا و آبرومند تهیه نمایید البته خرید حلقه طلا فارغ از بودجه خرید به عوامل دیگری نظیر نوع مصرف و کاربرد، نحوه استفاده و هدف از خرید نیز بستگی دارد. 

گاهی اوقات بودجه شما اندک است و هدف شما از خرید صرفا برای مصرف شخصی است؛ بنابراین بودجه شما به شما اجازه نمی دهد تا ولخرجی نمایید. 

فرض کنید هدف شخص از تهیه حلقه طلا یا انگشتر طلا حفظ آبرو است؛ بنابراین برای حفظ آبرو خود هم که شده ممکن است اقدام به خریدی نماید که حتی از بودجه مورد نظر نیز فراتر رود. 

پس در خرید طلا سعی کنید اول هدف خود از خرید را مشخص نموده و پس از آن متناسب با بودجه خود اقدام به خرید نمایید. 

به عیار و جنس حلقه طلا توجه نمایید

یک نمونه ای از یک حلقه نامزدی ست مدرن که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع انگشتر داده است .

 

به هنگام خرید حتما به جنس و عیار حلقه طلا دقت نمایید. عیار طلا تأثیر قابل توجهی در قیمت نهایی دارد. نوع مصرف و هدف از خرید حلقه یا انگشتر طلا سهم تعیین کننده ای در انتخاب نوع عیار و جنس طلا دارد.

 لطفا به هنگام خرید به جنس طلا نیز توجه کنید. مثلا حلقه طلا سفید به دلیل نوع پرداخت روی آن قطعاً گرانتر از طلای زرد است. اگر حلقه طلا سفید دوست دارید به هنگام خرید از فروشنده این مورد را سوال کنید تا مطمئن شوید که آیا امکان تبدیل و پرداخت روی طلای زرد وجود دارد یا خیر؟ 

در حال حاضر با توجه به تکنیک های موجود امکان تبدیل طلای زرد به سفید به سهولت امکان پذیر است. و بسیاری از فروشندگان این خدمات را با دریافت مبلغی جزئی انجام می دهند. 

گذشته از جنس، عیار طلا نیز از اهمیت والایی برخوردار است. همانگونه که در مقالات قبلی به آن اشاره شد، هرچه عیار حلقه طلا بیشتر باشد از استحکام کمتری برخوردار است.

 بنابراین اگر به دنبال حلقه طلا با استحکام بالا هستید سعی کنید حلقه طلا با عیار 18 یا 14 تهیه نمایید. 

یک نمونه ای از یک انگشتر حلقه تاج که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع انگشتر داده است .

 

فاکتور خرید سند خرید شماست

فاکتور خرید سند خرید شماست. پس به هنگام خرید حلقه طلا از فروشنده بخواهید به شما فاکتور خرید ارائه نماید. درست است که تصرف نشانه مالکیت است اما از منظر حقوقی وجود فاکتور خرید می تواند شما را از بسیاری از ترفند ها و ریزه کاری های حقوقی نجات دهد چرا که اگر کسی ادعای مالکیت نسبت به حلقه شما نمایید شما با ارائه فاکتور خرید می توانید مالکیت خود را احراز نماید و به هرگونه نزاع پ

به محل خرید توجه کنید

یک نمونه ای از یک حلقه نامزدی ست اسپرت که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع انگشتر داده است .

 

محل خرید بسیار مهم است. فروشندگان طلا و جواهر در نقاط مختلف شهر مستقر هستند. برخی فروشندگان طلا در پاساژ ها و مغازه های اجاره ای گران قیمت سکونت دارند. به همین دلیل ممکن است قیمت نهایی آنها پای فاکتور با قیمت نهایی فلان مغازه در نقطه ی دیگر شهر کاملا متفاوت باشد. 

البته سایر هزینه ها هم ممکن است مزید بر علت باشد. بنابراین توصیه اکید می شود به هنگام خرید طلا و جواهر از مراکز خرید اول تحقیق کنید و بعد از جای مطمئن خرید نمایید.

انواع حلقه طلا:

حلقه طلا رز گلد 

یک نمونه ای از یک حلقه طلا نگین دار که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع انگشتر داده است .

 

همانگونه که از نام این حلقه پیداست، حلقه طلا رز گلد یکی از انواع حلقه های طلا است که در آن نقش و نگار شبیه گل رز به چشم میخورد که به همین دلیل به رز گلد یا طلای رز معروف شده است. 

حلقه طلا رز گلد یکی از محبوب ترین انواع حلقه طلا به شمار می رود که معمولا با استقبال طرفداران خود مواجه می شود.

حلقه طلا نازک

یک نمونه ای از یک حلقه طلا نگین دار سبک که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع انگشتر داده است .

 

حلقه طلا نازک نیز یکی دیگر از انواع حلقه طلا به شمار می رود. این نوع حلقه طلا به دلیل عیار بالای خود بیشتر جنبه زینتی دارد و چون از استحکام کمتر و ظرافت بالایی برخوردار است بیشتر مناسب خانم ها و دختران جوان است.  

انگشتر صلیب طلا 

http://www.gallerymandegar.com

یک نمونه ای از یک حلقه نامزدی ست اسپرت که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع انگشتر داده است .

 

انگشتر صلیب طلا از جمله انواع انگشتر طلا به شمار می رود که از طرح های غربی اقتباس گرفته است. انگشتر صلیب طلا به دلیل طرح خاص آن بیشتر مورد توجه مسیحیان و دوستداران آیین مسیحیت قرار گرفته است. این نوع انگشتر به دلیل وزن بالا از قیمت قابل توجهی نیز برخوردار است که می بایست به هنگام خرید به این نکته توجه شود.

 

حلقه طلا سفید

یک نمونه ای از یک حلقه طلا نگین دار که در آن از اشکال هندسی و حلقوی جهت زیبایی بیشتر استفاده شده است که جلوه خاصی را به این نوع انگشتر داده است .

حلقه طلا سفید نیز یکی از پرطرفدار ترین انواع حلقه طلا است این نوع حلقه طلا به دلیل جذابیت و ویژگی جوان پسندانه آن همواره مورد توجه قرار می گیرد. حلقه طلا سفید از استحکام و دوام بالا نیز برخوردار است. 


 

دیدگاه خود را بیان کنید.

دیدگاه کاربران (0)

نتیجه‌ای یافت نشد.